Tag
analiza danych
Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można…
Badania marketingowe – sztuka zadawania pytań
Badanie marketingowe nie jest opcją – jest niezbędnym, krytycznym spojrzeniem firmy na klientów i konkurentów. Powodzenie badań marketingowych zależy od metody i poprawnie sformułowanych pytań. Jak uniknąć błędów w konstruowaniu…
Noc Muzeów w Warszawie – dane ze smartfonów pozwalały na ominięcie największych kolejek
W ubiegłą sobotę w całej Polsce miało miejsce coroczne święto kultury – Noc Muzeów. Tegoroczna edycja wydarzenia była wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy uczestnicy mieli możliwość śledzenia na bieżąco stanu kolejek przed dziesięcioma…
Uwolnij swoje dane! Bezpłatna konferencja SAP
Już 21 listopada, w Centrum Konferencyjnym SAP Polska, odbędzie się konferencja „Uwolnij swoje dane. Jak narzędzia analityczne SAP wspierają optymalizację kosztów na podstawie analiz dziedzinowych”. Organizatorami konferencji są SAP oraz…
Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie
Analiza zachowań klientów w cyfrowym świecie odgrywa coraz większą rolę dla sprzedaży produktów i usług. Eksperci z Forrester Research1 prognozują, że zyski jakie firmy mogą osiągnąć dzięki skutecznej weryfikacji Big Data wzrosną do 1,2 bln…
Zespół Netsprint w światowej czołówce konkursu dla data scientists
Zespół Netsprint okazał się jedną z najlepszych na świecie drużyn w prestiżowym konkursie dla data scientists, organizowanym przez platformę Kaggle.com. Drużyna zakończyła zawody na piątym miejscu, z minimalną stratą do zwycięzców. W…
Dane geoprzestrzenne zrewolucjonizują gospodarkę?
Jak wynika z danych Markets and Markets, do 2021 r. wartość sektora analizy danych przestrzennych sięgnie 74 miliardów dolarów, w porównaniu do 30,7 miliarda w 2016. Średni roczny wzrost tego sektora w tym okresie będzie wynosił aż 19,2…