Tag
ankieta
W 2025 roku GIGerzy, stanowić będą 20 proc. pracowników w Polsce. Firma GIGLIKE, prowadzi pierwsze w Polsce badanie GIGerów, czyli niezależnych talentów/współpracowników, freelancerów, przedsiębiorców czy też osób prowadzących działalność…
Standard mieszkań na wynajem „po babci” przechodzi do lamusa. Preferencje najemców mieszkań w Polsce…
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield przeanalizowała wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę badawczą SW Research na reprezentatywnej próbie mieszkańców największych polskich miast. Najważniejsze dla najemców są wysokość…
Chcemy być lepsi, dla Ciebie!
Droga czytelniczko, drogi czytelniku, dziękujemy, że z nami jesteś!
Jak przez ostatni rok zmieniły się potrzeby kompetencyjne w sektorze komunikacji marketingowej?
Na to pytanie odpowie Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej na podstawie wyników II edycji badania, którego celem jest poznanie zapotrzebowania na rozwój kompetencji w sektorze.
BADANIE: W jaki sposób eventy budują zaangażowanie pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych?…
W jaki sposób eventy budują zaangażowanie pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych? Antal zdecydował się przeprowadzić badanie mające na celu opisanie roli, jaką spotkania i wydarzenia biznesowe odgrywają w budowaniu zaangażowania…
Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę [BRIEF PATRONUJE]
Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian…
Startup Poland bada wpływ pandemii na startupy w Polsce
Fundacja Startup Poland, pozostając głosem ekosystemu startupowego w Polsce, planuje w najbliższym czasie prowadzić zintensyfikowane działania w zakresie analizy wpływu Covid19 na rynek startupów oraz monitorować konsekwencje, jakie…
Czy marketing w gamingu działa? Ankieta
Brief Esports wspólnie z Havas Sports & Entertainment organizuje badanie wśród marketerów. Chcemy zebrać opinię o potencjale reklamowym branży.
Skutki koronawirusa dla branży gastro i eventowej
67% firm i lokali z branży gastronomicznej i eventowej w Polsce wstrzymało całkowicie funkcjonowanie w wyniku epidemii koronawirusa - wynika z ankiety serwisu Briefly. Trzy najbardziej oczekiwane przez przedsiębiorstwa formy pomocy to:…
Polacy na tropie urodzinowych prezentów
Urodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliższymi, dla innych powód do wręczenia im wymarzonego prezentu. Skąd czerpiemy inspiracje prezentowe? Wolimy je dawać czy otrzymywać?…