Tag
ankiety online
Ostatnie miesiące trwającej pandemii pokazały, jak ważne jest zrozumienie zachodzących na rynku zmian i zrozumienie potrzeb klienta. Gwałtownie zmieniające się potrzeby klientów oraz sytuacja ekonomiczna wymusza poszukiwanie nowych nisz na…
Jak przeprowadzić badanie marketingowe – case study
Każda istniejąca na rynku branża podlega nieustannym, dynamicznym zmianom. Poszczególne firmy konkurują między sobą o odbiorcę oferowanych przez siebie usług – zabiegają o uwagę konsumenta, reagują na zmieniające się preferencje i usiłują…
Jak samodzielnie przeprowadzić badanie marketingowe?
Dlaczego warto przeprowadzać badania marketingowe? Jak przygotować je samodzielnie? Jaką metodologię wybrać? O tym w naszym najnowszym artykule.
Badania marketingowe podczas pandemii COVID-19
W trakcie trwania każdego kryzysu zasadą jest, że przetrwają go najsilniejsi. Zmiany zachowań konsumenckich oraz działań konkurencji powodują znaczne zmiany na rynku. Korzystając z badań marketingowych online, można zagospodarować…
Przez pandemię rynek badań CAWI poważnie urośnie. Wzrosty mogą być nawet dwucyfrowe [RAPORT]
Według ekspertów, metoda CAWI najmocniej zyska podczas kryzysu. Jest tańsza i szybsza w realizacji niż inne. Niektórzy prognozują, że ten rynek w Polsce wzrośnie w ciągu 2-5 lat aż o 50%. I może być wart nawet 300 mln zł. Będzie to efektem…
Jak skutecznie przeprowadzić badanie ankietowe i uzyskać wartościowe dane?
Badania ankietowe są najczęściej wykorzystywanym narzędziem badawczym pozwalającym na poznanie preferencji zakupowych klientów. Dobrze dobrana grupa docelowa to również szansa na udoskonalenie cech funkcjonalnych produktu (MVP), czy…