...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Magdalena Błaszczak nową Chief Operating Officer w Apploverze

Z początkiem marca Magdalena Błaszczak awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej w agencji Applover. Na nowo powołanej roli będzie odpowiedzialna za codzienne funkcjonowanie firmy oraz nadzorowanie projektów.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Applovera powołano nową osobę na stanowisko COO (Chief Operating Officer), które to objęła Magdalena Błaszczak. Dotychczas pracowała przez niecałe 2 lata jako HR Manager i Head of HR, dbając o rozwój pracowników w agencji. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w jednym z wrocławskich software house’ów – RST Software Masters, przechodząc szczeble kariery od Recruitment Specialist po People Operations Lead. Na stanowisku dyrektor operacyjnej w Apploverze obejmie nadzorowanie firmowych operacji, wewnętrznych procedur firmy oraz raportowaniem działań do zarządu.

Zaczynaliśmy w 2016 roku jako grupa 4 przyjaciół i pasjonatów technologii, obecnie jesteśmy firmą zbudowaną z ponad 100 ekspertów. Dla nas to naturalny krok w rozwoju spółki, szczególnie przygotowując się do wejścia na giełdę w 2022 roku. Wzmacniamy nasz zespół operacyjny, a dzięki doświadczeniu Magdaleny w HR, chcemy dalej rozwijać organizację zorientowaną na ludzi. 

Piotr Sędzik, CEO Applover

 

Rynek technologiczny nieustannie się zmienia, a stanowisko COO to bardzo odpowiedzialna funkcja. Rzadko osoby na tym stanowisku wywodzą się z HR-u, więc tym bardziej doświadczenie Magdy przyczyni się do poprawiania codziennych operacji w naszej firmie. Nie da się też ukryć, że nadal jest mało kobiet na wysokich stanowiskach. Jesteśmy dumni w Apploverze, że możemy przyczynić się do pielęgnowania inkluzywności w branży IT.

Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales w Applover

 

Tworzenie strategicznych procesów organizacyjnych, które sprawiają, że pracownicy dobrze czują się w środowisku pracy, a biznes ma w nich wsparcie i realizuje swoje cele, od zawsze mnie ekscytowało. Cieszę się, że będę miała możliwość rozwijania się w kolejnych obszarach organizacyjnych i realizowania mojego podejścia do zarządzania jako COO.

Magdalena Błaszczak, COO Applover

 

Applover to Full-Stack Digital Agency z Wrocławia. Ich DNA to praca nad technologiami dla najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych start-upów na rynku krajowym i światowym. Applover został uznany przez Deloitte za Rising Star (Fast 50 Tech) w regionie CEE w 2019 roku, a w 2020 i w 2021 roku został wyróżniony w głównej kategorii rankingu FAST 50.

Magdalena Błaszczak – COO w Applover z ponad 6 letnim doświadczeniem w HR, Rekrutacji i Employer Brandingu w branży IT. Ekspert w tworzeniu, wdrażaniu i facylitacji wysokojakościowych procesów organizacyjnych, uwielbia pracować na danych. Absolwentka studiów HR Business Partner na WSB we Wrocławiu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jedna aplikacja koordynująca wszystkie zbiórki pomocowe na rzecz wsparcia Ukrainy

  Powstała pierwsza aplikacja, która umożliwia szybkie pozyskanie informacji dotyczących zbiórek, darów oraz wszelkiej pomocy na rzecz osób potrzebujących. „Gdzie zbiórka?” agreguje wszystkie punkty i na bieżąco aktualizuje stany magazynowe oraz zawiera najważniejsze informacje na temat najpotrzebniejszych produktów. Za jej powstanie odpowiada wrocławski software house Applover. Sytuacja związana z wojną na Ukrainie wywołała niesamowity zryw […]

 

Powstała pierwsza aplikacja, która umożliwia szybkie pozyskanie informacji dotyczących zbiórek, darów oraz wszelkiej pomocy na rzecz osób potrzebujących. „Gdzie zbiórka?” agreguje wszystkie punkty i na bieżąco aktualizuje stany magazynowe oraz zawiera najważniejsze informacje na temat najpotrzebniejszych produktów. Za jej powstanie odpowiada wrocławski software house Applover.

Sytuacja związana z wojną na Ukrainie wywołała niesamowity zryw humanitarny, który od kilku dni obserwujemy wśród naszych rodaków. Chcąc włączyć się w realną pomoc na rzecz osób potrzebujących postanowiliśmy stworzyć produkt, którego celem jest dokładna koordynacja punktów pomocowych na terenie miasta Wrocław. Nasz zespół tworzył 3 dni oraz 3 noce, niemal bez przerwy, aby nasza praca jak najszybciej znalazła zastosowanie w rzeczywistości i zaczęła pomagać tym, którzy sami bohatersko niosą pomoc.

Gdzie zbiórka? to nasza odpowiedź i nasza cegiełka do wsparcia potrzebujących z Ukrainy. Jako agencja digital, technologie, aplikacje to coś, na czym znamy się najlepiej, stąd taka forma pomocy. Sami organizowaliśmy zbiórkę najpotrzebniejszych artykułów w biurze Applover i zauważyliśmy, jak szybko zmieniają się potrzeby w różnych punktach. Gdzie zbiórka? to nasza odpowiedź na obecną sytuację. Mamy nadzieję, że aplikacja usystematyzuje potrzeby związane z dostarczaniem różnorodnych artykułów osobom z Ukrainy, w końcu jest ich w Polsce już ponad milion!” Piotr Sędzik, CEO Applover

W ten sposób powstała aplikacja mobilna oraz strona internetowa „Gdzie zbiórka?”. Głównym celem aplikacji jest usystematyzowanie informacji na temat zapotrzebowania w miejscach zbiórek. Osoby chcące włączyć się do pomocy, mają możliwość w prosty sposób wyszukać zarówno punktów pomocy w swojej najbliższej okolicy, a także dowiedzieć się, gdzie przekazać konkretne produkty. Wszystkie miejsca zostały umieszczone na interaktywnej mapie Wrocławia, wraz ze statusem informującym o bieżących potrzebach. Dzięki aplikacji, koordynator punktu zbiórki ma możliwość w natychmiastowy sposób aktualizowania informacji o zapotrzebowaniu. Natomiast osoba chcąca zaangażować się i przekazać produkty, znajdzie w niej informację o aktualnych potrzebach w danej lokalizacji. Znacząco ułatwia to proces poszukiwania odpowiedniego miejsca zbiórki.

W przyszłości pomysłodawcy przewidują wprowadzenie kolejnych funkcji i rozszerzenie możliwości zastosowania produktu.

Na dzień dzisiejszy została uruchomiona w pełni funkcjonalna strona internetowa – https://gdziezbiorka.pl/

Aplikacja w najbliższych dniach będzie dostępna do pobrania na stronie, a także w sklepie Google Play i App Store.

 

_____________________________

Applover to Full-Stack digital agency z miasta stu mostów. Nasze DNA to praca nad technologiami dla najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych start-upów na rynku krajowym i światowym. Zaczynaliśmy w 2016 roku jako grupa 4 przyjaciół i pasjonatów technologii, obecnie jesteśmy firmą zbudowaną z ponad 100 ekspertów. Od momentu powstania opracowaliśmy ponad 200 projektów. Applover został uznany przez Deloitte za Rising Star (Fast 50 Tech) w regionie CEE w 2019 roku, a w 2020 i 2021 roku został wyróżniony w głównej kategorii rankingu FAST 50.

 

Źródło: informacja prasowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Applover sponsorem Kingi Klimczak, Mistrzyni Juniorek polskiego judo

Applover Kinga Klimczak

Działaj globalnie, wspieraj to, co lokalne. Tak można by było określić działalność Applover, wrocławskiej firmy IT, która właśnie ogłosiła, że została oficjalnym sponsorem Kingi Klimczak, 16-letniej Mistrzyni Polski Juniorek i Juniorów w Judo. Podobnie jak Applover pochodzi z Wrocławia i obecnie jest związana z Klubem Praesidium. Radosław Bułat, Jan Kamiński, Piotr Sędzik oraz Piotr Sobusiak z Applover są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Jan Kamiński ApploverJesteśmy zaszczyceni, że możemy asystować Kindze w jej pogoni za judo w Polsce.

 Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales w Applover

Współpraca z mistrzynią judo

Judo to jedna z najbardziej prestiżowych i uniwersalnych dyscyplin olimpijskich. Nie jest to jednak pierwsze spotkanie firmy z tą dyscypliną. Założyciele, Piotr Sędzik i Jan Kamiński od wielu lat są związani ze środowiskiem judo, sami uczestnicząc w sporcie. Razem z Kingą chcą promować prawdziwy sport i postawę pełną wytrwałości, tak ważną dla rozwoju IT.

Piotr_Sędzik

Lokalne inicjatywy, szczególnie związane ze sportem we Wrocławiu, zawsze były dla nas ważne. Osobiście byliśmy w nie zaangażowani, ale teraz możemy je wspierać jako Applover. Wspólne wartości naszej firmy i judo były dla nas głównym powodem, dla którego chcemy wspierać i kibicować Kindze oficjalnie.

Piotr Sędzik, CEO Applover

Założyciele Applover wierzą, że wspólnie dzielą się tym, co najlepsze w judo. Przyjaźń, uczciwość, szczerość i odwaga należą do wartości zakodowanych w DNA kodeksu moralnego judo.

Jan Kamiński ApploverZawsze podkreślaliśmy wagę dynamicznego rozwoju i dążenie do niego jest dla nas najważniejsze. Lubimy wyzwania. Lubimy pracować ze sobą, z dumą nazywamy siebie przyjaciółmi. A co najważniejsze, wspieranie kobiet w ich wzroście i rozwoju jest równie ważne w branży IT, jak w sporcie. Dlatego ta współpraca wydawała nam się naturalna.

Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales w Applover

Patryk Iwaszkiewicz ApploverGłęboko wierzę, że droga do sukcesu i medali na Igrzyskach musi zostać wyznaczona mając na uwadze holistyczne podejście do zawodnika. To dla nas priorytet od początku działania klubu Praesidium. Cieszę się, że Applover rozumie i wspiera tak zdefiniowane inicjatywy. To właśnie dzięki strategicznym Partnerom możemy jeszcze bardziej kompleksowo wspierać nasz team judoków w walce o Igrzyska Olimpijskie.

 Patryk Iwaszkiewicz, Prezes Zarządu KS Praesidium Wrocław

Przyszłość polskiego judo – Kinga Klimczak

Kinga Klimczak zdobyła do tej pory pięć medali Mistrzostw Polski. Jest aktualną mistrzynią Polski, a także najwyżej sklasyfikowaną zawodniczką juniorek. Kinga zdobyła wcześniej wiele Pucharów Polski i była pierwszą Polką, która zdobyła złoty medal na w International Children’s Games 2017, czyli na mini-Igrzyskach Olimpijskich do lat 13 w Kownie.

Przewiduje się, że Kinga będzie przyszłością polskiego judo. Właśnie zakończył się jej transfer do zespołu KS Praesidium Wrocław, łącząc tradycję z nową jakością.. Ich wspólnym celem jest zakwalifikowanie Kingi do Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu i Igrzysk Olimpijskich 2028 w Los Angeles. I oczywiście zdobywanie medali. Ale to dopiero początek. Kolejne mistrzostwa, w których bierze udział Kinga odbędą się 26 czerwca. Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!

Applover to Full-Stack digital agency z miasta stu mostów. Nasze DNA to praca nad technologiami dla najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych start-upów na rynku krajowym i światowym. Zaczynaliśmy w 2016 roku jako grupa 4 przyjaciół i pasjonatów technologii, obecnie jesteśmy firmą zbudowaną z blisko 80 ekspertów. Od momentu powstania opracowaliśmy ponad 180 projektów. Applover został uznany przez Deloitte za Rising Star (Fast 50 Tech) w regionie CEE w 2019 roku, a w 2020 roku został wyróżniony w głównej kategorii rankingu FAST 50.

Klub Praesidium Wrocław powstał z idei stworzenia nowej jakości w polskim sporcie. Założyciele wywodzą się z Gwardii Wrocław, z którą łączy ich lata historii i setki zdobytych medali. Nazwa klubu Praesidium pochodzi z łaciny, oznacza „obronę, protektorat, gwardię”. W Praesidium łączy się tradycję z zupełnie nową jakością. Klub oferuje holistyczne podejście do zawodników, zapewniając im najwyższy poziom szkolenia i opiekę. Tak, aby mogli w pełni oddać się przygotowaniom do startów w zawodach.


Źródło: Applover

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

69% software house’ów zauważyło wzrost zapytań o usługi outsourcingowe w 2020 w porównaniu z poprzednimi latami

raport outsorcing

Zmiany, które przyniósł rok 2020, wywołały wiele pytań i przemyśleń dla firm i rynku IT w przyszłości. Globalna pandemia i związane z nią modyfikacje znacząco wpłynęły na to, jak biznes postrzega outsourcing, a także jak z niego korzysta. Do skutków COVID-19 należy dołączyć fakt, że firmy coraz chętniej decydują na większą elastyczność w podejściu do zatrudnienia i korzystają z usług outsourcingowych. Zazwyczaj pozwala to na zachowanie większej elastyczności, przy zachowaniu jakości usług. Firma, która przygotowała badanie - Applover jest laureatem 10. edycji konkursu Brief.pl na 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Obserwacje i doświadczenia zdobyte właśnie w ciągu ostatniego roku skłoniły nas do nieco szerszej analizy stanu offshoringu i przeniesienia spostrzeżeń do raportu. Odkryliśmy, że współpracujące z nami firmy potrzebują czegoś więcej niż tylko technologii. Nasi klienci szukali partnerów, którzy pomogliby im zarządzać cyfrową transformacją narzuconą przez COVID-19 i wrócić do pracy w szybki, bezproblemowy i skuteczny sposób.

Piotr Sędzik, CEO Applover, firmy, która przygotowała badanie wśród software house’ów

Raport z badania

Patrząc na wyniki badania można stwierdzić, że branża IT radzi sobie naprawdę dobrze pomimo globalnej pandemii. W ankiecie wzięło udział 102 software house’y z Polski. Wszystkie zostały poproszone o odpowiedzi na kilka pytań zamkniętych i 2 otwarte. Applover przeanalizował wyniki i na ich podstawie przygotował raport dotyczący usług outsourcingowych w 2021 roku. Wśród ankietowanych były głównie osoby decyzjne – C-level, Delivery Directors, a także Project i Account Managerowie.

Z raportu wynika, że 69% firm (70 odpowiedzi) zauważyło wzrost zapytań od klientów dotyczących outsourcingu. 20 ankietowanych stwierdziło, że ta liczba się nie zmieniła w porównaniu do 2019 roku, a jedynie 12 podało, że widzi mniej zapytań o ofertę outsourcingu usług IT. Ponadto, w raporcie znajdziemy informację, że aż 84% (86 ze 102) respondentów zauważyło zmianę w podejściu klientów do usług outsourcingowych. Wśród odpowiedzi znalazło się między innymi – zauważenie większej elastyczności w usługach outsourcingowych, większa na nie otwartość, a także potrzeba pilnej digitalizacji oferowanych usług jako podstawa do rozpoczęcia korzystania z tego rodzaju usług w IT.

Poza samym badaniem i wnioskami z niego znajdują się tam też porady i artykuły ekspertów z branży dotyczące outsourcingu w IT. Poza samymi założycielami Applovera, swoją wiedzą dzielą się też zarządzający takimi firmami jak 4soft, Da Vinci Studio czy Boring Owl. Raport jest do pobrania na stronie https://applover.com/ za darmo.

Z raportu można się dowiedzieć:

  • jakie wyzwania w outsourcingu zgłaszają software house’om ich klienci
  • jak kształtują się koszty outsourcingu IT w Polsce i na świecie
  • na co należy zwrócić uwagę tworząc specyfikację produktową przy outsourcingu
  • jak wygląda outsourcing w modelu white label
  • co zrobić, by osiągnąć wysoką zwinność projektową podczas outsourcingu usług
  • czy outsourcing AI (sztucznej inteligencji) jest wyzwaniem podwykonawcy
  • jak Machine Learning może uefektywnić outsourcing IT
  • dlaczego każda firma powinna mieć w swoim zespole eksperta IT
  • i wiele, wiele więcej.

Outsourcing rośnie w siłe pomimo, ale i dzięki pandemii koronawirusa

W 2020 roku outsourcing usług IT był idealnym rozwiązaniem dla wielu firm pilnie potrzebujących cyfrowej transformacji. Obecnie wraz z postępującymi trendami, outsourcing ma kluczowe znaczenie dla firm, aby poradzić sobie z falą zmian i wyjść na przeciw potrzebom konsumentów.

Dlatego wierzę, że dzięki naszemu raportowi zarówno właściciele mniejszych firm, jak i prezesi większych, zagłębią się w temat outsourcingu i odniosą przytaczane zagadnienia do swoich biznesów i branż.

Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales Applover

Raport „Jak globalna pandemia zmieniła usługi outsourcingowe” jest dostępny w języku angielskim, można go bezpłatnie pobrać pod poniższym linkiem: https://applover.com/how-global-pandemic-changed-outsourcing-services-report/


Źródło: Applover

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

French Meet Up. Spotkanie Laureatów rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie z firmami stowarzyszonymi we Polsko-Francuskiej Izbie Gospodarczej

French Meet up

9 grudnia 2020 odbyło się spotkanie online wybranych Laureatów rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, którzy przedstawili swoje pomysły na biznes firmom należącym do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogły znaleźć rozwiązania, których potrzebują i już dziś nawiązać współpracę.

Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną spotkanie nie odbyło się w tradycyjnej formie. Mimo to wydarzenie udało się zorganizować w formie online, gdzie uczestnicy przedstawili swoje firmy za pomocą wizualnej prezentacji. Dzięki inicjatywie Partnera rankingu, jakim jest Polsko-Francuskia Izba Gospodarcza (CCIFP) Laureaci mieli możliwość przedstawienia swoich innowacyjnych i rewolucyjnych pomysłów, na które rośnie zapotrzebowanie. Przedstawiciele firm zrzeszonych w CCIFP po spotkaniu mogli nawiązać bezpośredni kontakt z Laureatami, aby porozmawiać o współpracy.

Dziękujemy BRIEF oraz CCIFP za zaproszenie do prezentacji. Dla nas była to doskonała okazja do interaktywnego dotarcia, do potencjalnych partnerów. Taka formuła jest bardzo odpowiednia. Szczególnie w obecnej sytuacji związanej z ograniczeniami dotyczącymi spotkań w rzeczywistości.

Doceniamy zaangażowanie i profesjonalizm BRIEF oraz CCIFP w organizacji i wysoką jakość wydarzenia. Dla uczestników na pewno było to równie ciekawe doświadczenie spotkania wyselekcjonowanych wcześniej, wyjątkowo kreatywnych projektów tego roku.

Liczymy na kolejne tego typu inicjatywy. Z naszej perspektywy to ważne, aby maksymalnie szeroko promować własną, autorską technologię ultradźwiękowej atomizacji pod nazwą ATO LAB, która już jest doceniania przez liderów branży, a ma jednocześnie ogromne perspektywy w zakresie rozwoju nowych materiałów do druku 3D w metalach.

Jakub Rozpendowski, 3D Lab

Ranking 50 Kreatywnych pozwala na wyłanianie najbardziej kreatywnych przedsiębiorców, którzy mają oryginalne i trafiające w zapotrzebowanie na rynku pomysły na biznes. Nie ma znaczenia wielkość firmy, liczy się pomysł. Dlatego też głównym celem programu jest łączenie innowacyjnych firm z dużymi korporacjami, które tych rozwiązań potrzebują. Staramy się wspierać Laureatów w czasie pandemii, ale także w bieżących działaniach. Stąd też pomysł na zorganizowanie spotkania, na którym firmy należące do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej mogły poznać Laureatów i nawiązać z nimi kontakt.

Jako, iż 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie to całoroczny program, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na wielu płaszczyznach, powstają takie cykle publikacji jak #historie, czy #coukreatywnych, które opowiadają o kulisach powstawania biznesów Laureatów i ich bieżących sukcesach. Dodatkową formą wsparcia są comiesięczne spotkania #eksperci, odbywające się w luźnej formie paneli dyskusyjnych i debat, które sprzyjają networkingowi.

Żałuję, że nie mogliśmy się spotkać na żywo, ale każda okazja do spotkań, nawet tych online to świetny sposób na wymianę doświadczeń i możliwość pozyskania nowych klientów. Rozwój naszego narzędzia do rekrutacji top talentów – Bench, jest dla nas priorytetem i pragniemy by jego możliwości, jak i korzyści z niego płynące, poznało jak najszersze grono.

Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales, Applover

Laureaci podczas spotkania mieli 10 minut na przedstawienie swoich celów, misji firm oraz pochwalenie się, co do tej pory udało im się osiągnąć oraz jakie współprace nawiązać. Prezentacji dokonało 8 laureatów, których pomysły dopasowały się do potrzeb inwestorów zrzeszonych w CCIFP.

Bardzo cieszę się z współpracy z magazynem BRIEF i doceniam możliwość zasiadania w Kapitule konkursu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie – to szansa na poznanie i wsparcie wyjątkowych firm i innowacyjnych produktów. W tym roku postanowiliśmy podzielić się tymi cennymi kontaktami z naszą siecią biznesową. Po raz pierwszy zaproponowaliśmy firmom stowarzyszonym we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej spotkanie przybliżające sylwetki wybranych laureatów ostatniej edycji rankingu. Formuła krótkich prezentacji pozwoliła na poznanie ośmiu firm z różnych branż oraz na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Jako Izba jesteśmy przekonani, że takie spotkania są podstawą do rozwijania kolejnych owocnych partnerstw między francuskimi i polskimi przedsiębiorcami.

Monika Constant, Dyrektor Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej

Robert Rałowicz, Jakub Rozpendowski – 3D LAB

Specjalizuje się w druku 3D z metalu. Jest producentem atomizerów, które umożliwiają wytwarzanie proszków metali, dzięki czemu czas potrzebny na opracowanie i produkcję nowych elementów bardzo się skrócił. Dodatkowo obniża koszty ich przygotowania. Przez swój niewielki rozmiar jest w stanie, bez dodatkowej infrastruktury technicznej, zmieścić się w obszarze biurowym.

3D LAB

Radosław Bułat, Jan Kamiński, Piotr Sobusiak – Applover

Agencja, która pomaga w realizacji pomysłów swoich klientów w takich obszarach jak strona internetowa, aplikacje mobilne czy webowe. Posiadając doświadczony zespół specjalistów od eCommerce, Fintech, MedTech po Blockchain oferuje kompleksową obsługę od wyglądu strony po Outsourcing, BodyLeasing. Oferuje narzędzie do rekrutacji największych talentów do projektów działające w modelu subskrypcyjnym.

Applover

Agata Frankiewicz – DEKO ECO B.V.

Działają w branży gospodarki cyrkularnej, upcyklingowej, która nadaje wyższą wartość materiałom odpadowym. Ich głównym celem jest tworzenie produktów z jak największej ilości odpadów. Chcą zmienić sposób myślenia o odpadach poprzez edukację na temat ekologii oraz przedstawiając swoje produkty stworzone z opadów.

Dekoeko

Robert Stachurski – GLUCOACTIVE

Jednym z produktów jest bezinwazyjny glukometr, który jest w stanie sprawdzić poziom glukozy bez nakłuwania. Jest to rozwiązanie, które eliminuje inwazyjność i bolesność pomiarów oraz występowanie dodatkowych schorzeń współistniejących.

GlucoActive

Maciej Sawicki, Szymon Kubiak, Damian Konopka, Wiktoria Wójcik – inSTREAMLY

Pozwala na zarobek niewielkim streamerom, którzy byli bardzo często pomijani.
Platforma połączyła streamerów niewielkiego formatu, że światowymi firmami. Autor sam decyduje, którą treść chce przedstawić.

inSTREAMLY

Ida Laszuk, Kamil Laszuk, Jakub Kozik – MUSICON

Firma tworząca zabawki edukacyjne i terapeutyczne. Produkt rozwijany jest pod kątem terapeutycznym zwłaszcza dla dzieci ze spektrum autystycznym. Urządzenia pozwalają na nauczanie polisensoryczne, dzięki czemu młode osoby mogą uczyć się pracy grupowej oraz myślenia kreatywnego. Obecnie placówki wolą szukać rozwiązań na lata, co zapewnić im mogą urządzenia MUSICON, które są uniwersalne.

Musicon

Grzegorz Ciosek – RunVido

Darmowa aplikacja, która bazuje na rozpoznawaniu elementów 2D oraz 3D. Klienci mając dostęp do platformy są w stanie stworzyć postacie i wchodzić z nimi w interakcje. Aplikacja umożliwia również czytanie tekstu na zdjęciach. Dzięki sztucznej inteligencji i rozszerzonej rzeczywiści działa Runvideo, które za pomocą zbliżenia na dany produkt umożliwia ruch obrazu wraz z dźwiękiem.

Runvido

Zuzanna Rzymanek, Magdalena Rzymanek-Paczkowska – Wege Siostry

Firma produkująca alternatywę dla nabiału. Wsłuchując się w preferencje konsumentów właścicielki stworzyły wysokiej jakości roślinne odpowiedniki serów, masła i wielu innych produktów, które są dobrym zamiennikiem dla osób z nietolerancją pokarmową oraz wegetarian i wegan. Produkty dostępne są nie tylko w lokalnych sklepach i niewielkich sieciach delikatesów, ale i w wybranych sklepach Auchan, Lidl, czy Frisco. Można zakupić je także na oficjalnej stronie www.

Wege Siostry

Bardzo dziękujemy firmie BRIEF za zaproszenie i możliwość prezentacji naszej firmy przed członkami Izby CCIFP. Uważam, że warto organizować i brać udział w takich spotkaniach online w dobie pandemii. Dzięki takim prezentacjom udaje nam się pozyskać nowych partnerów i utrzymać biznes w tych trudnych czasach. Już w trakcie spotkania odezwało się kilka firm, które chcą otrzymać więcej informacji o naszej technologii. Mamy nadzieję, że będziemy mogli brać udział w kolejnych spotkaniach organizowanych przez BRIEF.

Grzegorz Ciosek, co-founder Runvido

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie ma na celu stworzenie sprzyjającej przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń, a także otwarcie drogi do potencjalnych współprac biznesowych. Z tego względu chcemy wraz z naszymi Laureatami i Partnerami rozwijać projekt i kontynuować działania o podobnym charakterze na coraz większą skalę.

Jeśli jesteś zainteresowany współorganizacją podobnego spotkania bądź dołączeniem do projektu jako Partner – odezwij się do nas na brief@brief.pl!

Jeśli jesteś zainteresowany zgłoszeniem się do kolejnej edycji rankingu – śledź nasze media: BRIEF.pl, LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram. Już niedługo zapowiemy start kolejnej edycji!

partnerzy rankingu 50 kreatywnych

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Poznaj najnowsze trendy w UX i UI

Trendbook Applover UX i AI

Trendy w projektowaniu UX i UI bardzo szybko się zmieniają i ewaluują. Zmiany te wynikają z naturalnego cyklu życia trendów, które zastępowane są przez nowe, świeższe i ciekawsze rozwiązania dla klientów i projektantów. W kontekście obecnych trendów to, co wydarzyło się w tym roku, niewątpliwie wiązało się ze zmianami, jakie w naszym życiu wprowadziła pandemia Covid-19. W połowie marca zmieniło się nasze środowisko pracy, zwyczaje zakupowe oraz sposób, w jaki korzystamy i postrzegamy przestrzeń w sieci. Radoslaw Bułat, Jan Kamiński, Piotr Sędzik oraz Piotr Sobusiak, założyciele Applover, zostali wyróżnieni w 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Rozwój cyfrowy w takich czasach ma kluczowe znaczenie i musi zapewnić użytkownikowi wysoką użyteczność. Raport „Digital 2020” opublikowany przez WeAreSocial podkreśla, że ​​żyjemy w czasach, gdy cyfryzacja osiągnęła zupełnie nowy poziom. Wiele osób spędza jeszcze więcej czasu w Internecie, robiąc więcej rzeczy niż kiedykolwiek wcześniej. Przeciętny internauta codziennie spędza w sieci 6 godzin i 43 minuty, co przekłada się na 100 dni w roku! Z powodu pandemii Covid-19 liczby te rosną liniowo. Dlatego spędzamy czas online, wybierając rozwiązania, które wydają się tańsze, odpowiadające naszym potrzebom i spełniające nasze wymagania estetyczne i użytkowe.

Aplover TrendBook 2020/2021- UX i UI dla każdego

W najnowszym TrendBooku firmy Applover software house’u z miasta stu mostów każdy znajdzie zbiór trendów dotyczących projektowania interfejsów i doświadczeń użytkownika, które w niektórych przypadkach nie zmieniły się znacznie w ostatnich latach, jak i te, które uległy drastycznym transformacjom.

Z nowej publikacji dowiesz się m.in.:

  • Jak korzystać z grywalizacji w User Experience;
  • Dlaczego w dzisiejszych czasach warto włączać elementy motion design do projektów,
  • Jak zmienia się UX w bankowości elektronicznej oraz jak kształtują się nowe usługi oferowane użytkownikom,
  • Co jest niezbędne przy projektowaniu produktów cyfrowych w branży kosmetycznej,
  • Co musisz wiedzieć o AI w branży eCommerce.

Planując i tworząc tegoroczny TrendBook, Applover przeanalizował najnowsze trendy i połączył je z wiedzą ekspertów i konkretnymi przypadkami użycia.
Wypunktowane i opisane aktualne trendy i techniki projektowania UX / UI, projektanci mogą wykorzystać jako pomocny przewodnik przy ulepszaniu lub dywersyfikacji projektów. Zaglądając do TrendBooka, obecni lub przyszli projektanci UX lub UI oraz właściciele projektów poznają ideę nowoczesnego designu, jego wpływ na finalny projekt i korzyści biznesowe, które mogą z niego uzyskać.

Trendy User Experience i User Interface 2020/2021

Chcieliśmy przedstawić ogólne kierunki w projektaniu, by pokazać, jak zmienia się jego sposób, ale też wskazać poszczególne trendy i zilustrować konkretne przykłady ich wykorzystania. Zrobiliśmy to, aby wszyscy czytelnicy – bez względu na to, czy są doświadczonymi projektantami, dopiero rozpoczynają działalność w branży, czy są właścicielami stron internetowych, które potrzebują redesignu – mogli zrozumieć trendy, które będą istotne w najbliższym czasie.

Natalia Kamecka, Marketing Manager w Applover

Każdy, kto przeczyta TrendBook Applover, dowie się:

  • dlaczego Accessibility jest najgorętszym trendem 2020 roku,
  • czy lata 80-te wracają do designu,
  • jak powrót form wizualnych charakterystycznych dla Art Noveau może być wykorzystany współcześnie,
  • jak czyste, geometryczne kształty mogą wesprzeć user journey.
Trendbook Applover UX UI
Źródło: Applover

 

Eksperci UX/UI

Do współpracy nad TrendBookiem zaproszono nie tylko UX/UI designerów projektujących strony i aplikacje w Applover, a także ekspertów z branży retail, kosmetycznej, kreatywnej i bankowości.

Zaprosiliśmy ekspertów z różnych firm i branż, aby spojrzeć na tegoroczne trendy UX/UI z jak najszerszej perspektywy. Zależało nam na spojrzeniu nie tylko naszych ekspertów i designerów, mimo że zarówno Katarzyna Szostak, Julia Komin czy Patryk Bułat, tworzący zespół UX/UI designerów w Applover, kreowali produkty dla startupów i korporacji z wielu sektorów na rynku – od insurtechu przez ecommerce po branżę turystyczną. Chcieliśmy, by TrendBook był okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń i poglądów na współczesną pracę designerów, szczególnie w czasach, kiedy większość usług przenosi się do świata online.

Jan Kamiński, Co-Founder i Head of Sales w Applover

Czytelnicy TrendBooka poznają doświadczenia i poglądy takich ekspertów jak Marcin Wcisło – Head of eCommerce Experience Design w eobuwie.pl SA, Veronika Kovalchuk – User Experience Designer w Banku Millennium, Benjamin Shishko – Senior UX Designer w Avenga, Katarzyna Kadulska – Product Designer i współzałożycielka Brandkick Marketing Agency oraz Przemysław Krawczykowski – UX designer w L’Oreal.

Trendbook Applover UX AI eksperci
Źródło: Applover

Istota UI i UX w nowej, pandemicznej rzeczywistości

Eksperci, którzy podzielili się swoimi opiniami w publikacji, to przedstawiciele branż dynamicznie zmieniających się z roku na rok. Jednak w niektórych obszarach większość z nich w znacznym stopniu zmieniła schemat realizowanej strategii w związku z pandemią Covid-19. Szeroko rozumiana sprzedaż, bankowość czy branża kosmetyczna niemal z dnia na dzień straciła możliwość bezpośredniego kontaktu z użytkownikami. Jednocześnie potrzeby i oczekiwania klientów w stosunku do wybranych usług – które w odróżnieniu od dotychczasowych, musiały być przenoszone online – nie uległy zmianie.

Pandemia COVID-19 wymusiła szybką digitalizację wielu biznesów. Ci, którzy nie byli na to gotowi, albo nie zrobili tego szybko i skutecznie, mogli nie utrzymać się na rynku. Mając na uwadze potrzeby użytkownika, należy pamiętać, jak ważny jest jego pierwszy odbiór naszego produktu cyfrowego, niezależnie czy to aplikacja do pomiaru naszej aktywności, ecommerce, czy strona internetowa o charakterze informacyjnym. Jeśli użytkownik nie znajdzie tego, czego szuka, aplikacja będzie powodować u niego wysoki poziom frustracji, przestanie z niej korzystać i znajdzie inną, oferującą podobny produkt czy usługę. Dlatego estetyczny, ale i użyteczny design, który przemawia do grupy docelowej danego produktu jest tak istotny i powinien być elastyczny. W końcu to użytkownik, czyli konsument, jest tu najważniejszy, to on decyduje o być czy nie być produktu cyfrowego swoim czasem i portfelem.

Jan Kamiński, Co-Founder i Head of Sales w Applover

Dlatego to projektanci UX, UI, CX musieli zadbać o wysoki poziom zadowolenia korzystania z usług, pomimo licznych ograniczeń związanych z pandemią. W TrendBooku Applover znajdziesz opisy ich doświadczeń oraz wskazówki, jak zbudować swój produkt tak, aby spełniał wymagania użytkowników, rozwiązywał ich problemy i zaspokajał ich potrzeby w obecnej sytuacji.

Rok 2020 i nadchodzący 2021 stawiają przed designerami wiele wyzwań. Możesz skutecznie stawić im czoła z najnowszymi trendami i sposobami, które znajdziesz w Trendbooku.

POBIERZ BEZPŁATNIE TRENDBOOK APPLOVER


Źródło: Applover

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF