Tag
ar
Działający od 2020 roku Fundusz SATUS Games, powołany przez Bloober Team i SATUS, zainwestował w firmę EpicVR - twórcę technologii i aplikacji VR/AR oraz producenta gier Virtual Reality. Dzięki kwocie 1,2 mln zł krakowska spółka wzmocni…
Schyłek Facebooka i problemy Meta Inc.
Meta Inc. przedstawiła swoje pierwsze wyniki kwartalne po zmianach wizerunkowych. Czy zmiana nazwy i misji firmy wystarczyła, aby przekonać do siebie użytkowników oraz inwestorów?
Immersion Games łączy siły z iFit
Warszawskie studio specjalizujące się w grach VR nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc.
Facebook: Jaka przyszłość czeka wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość [RAPORT]
Technologie VR i AR już dziś znajdują zastosowanie w edukacji, opiece zdrowotnej i handlu, a także stwarzają nowe możliwości usprawniające komunikację oraz zmniejszają ograniczenia geograficzne i finansowe. To dopiero początek – jak wynika…
Aplikacja MISSION TO MARS AR Immersion VR nominowana do Webby Awards!
Kosmiczna aplikacja MISSION TO MARS AR, dedykowana misji na Marsa, otrzymała nominację do Webby Awards, międzynarodowej nagrody przyznawanej corocznie przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Twórcą projektu jest Immersion…
Jazda testowa podczas pandemii? – Immersion przenosi Toyotę do Rozszerzonej Rzeczywistości
Jazda testowa bez wycieczki do salonu samochodowego? Immersion, polski producent aplikacji wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, wspólnie z Toyotą chce dać możliwość testów samochodu z domu i zamienić zwykły pokój w trasę off-roadowej…
Holo4Labs, wprowadzający Mixed Reality do laboratoriów, planuje kampanię crowdfundingu udziałowego
Jeszcze w tym roku sprzedaż gogli do AR/VR wyniesie ponad 7 mln sztuk, co oznacza blisko 25% wzrostu w stosunku do 2019 roku. Zwiększenie zainteresowania technologiami umożliwiającymi profesjonalistom pracę zdalną jest efektem panującej…
Czy technologii i eventom jest razem po drodze?
Cofnijmy się na moment do 2015 i wyobraźmy sobie event, na którym do dyspozycji uczestników oddano gogle VR - szaleństwo, prawda? Dzisiaj nie jest już tak łatwo uzyskać oczekiwany efekt WOW. Na szczęście z odsieczą przychodzą nowe…
Świąteczna kampania Coca-Cola w rozszerzonej rzeczywistości
Coca-Cola jako jedna z dwóch marek po raz pierwszy w Polsce przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo, na Instagramie udostępniła niestandardową dla tej platformy grę, dostępną po zeskanowaniu QR kodu z limitowanej…
Pierwszy krok na Księżycu za pomocą smartfonu – Polski startup współpracując z NASA, stworzył…
50 lat temu pół miliarda ludzi zebrało się przed ekranami telewizorów, by obejrzeć transmisję z pierwszych kroków człowieka na Księżycu. Dzisiaj każdy może nie tylko zobaczyć, ale uczestniczyć w tym wydarzeniu, wykorzystując jedynie swój…