...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Nie łam się, chodź na jogę online!” – w czasach #zostajewdomu Artegence i Efigence zaprasza wszystkich na jogę online

Artegence_Efigence_joga

Prawie cała branża reklamowa i digital pracuje obecnie z domów – kolejny tydzień pracownicy spędzają na wideocallach, komunikatorach, mailach. Brak fizycznych spotkań i rozmów face-2-face czy możliwości odreagowania po pracy poprzez sport, dla tych aktywnych są trudne do zaakceptowania. Z pomysłem na złagodzenie tej sytuacji wyszły firmy Artegence i Efigence – zapraszają branżę na jogę online, w czwartki o 18, poprzez transmisję live na Facebooku.

Zajęcia prowadzi Yoga Master Karolina Eisentraut – na co dzień powiązana z firmą i działem Client Service, prywatnie – certyfikowany nauczyciel Hatha&Vinyasa jogi. Na praktykę jogi zaproszeni są wszyscy – pracownicy, klienci, branża. Ogółem – każdy kto czuje potrzebę i chciałby skorzystać z zajęć, zgodnie z hasłem – „Nie łam się, chodź na jogę online!”.

Zajęcia z jogi w firmie praktykowaliśmy już od dłuższego czasu. W ostatni czwartek zrobiliśmy pierwszą edycję online, tak naprawdę na próbę. Pomysł takiej alternatywy zrodził się z zaistniałej sytuacji i okazał fajnym rozwiązaniem, z którego w zeszłym tygodniu skorzystało dwa razy więcej osób niż na zajęciach stacjonarnych, w tym wiele spoza naszej firmy. Mamy nadzieję, że w najbliższy czwartek liczba co najmniej zostanie podwojona – zapraszam serdecznie wszystkich, którym brakuje odreagowania, rozciągnięcia zastałych mięśni i ruchu tak samo jak nam!

Karolina Eisentraut, prowadząca zajęcia jogi

W tym trudnym okresie, staramy się sobie pomagać na różne sposoby. Tak by nie wariować w domach, nie narzekać, „nie łamać się”. Dlatego też oprócz codziennych rozmów o projektach i nie tylko, wspólnie z Karoliną postanowiliśmy zarazić Was pasją do jogi online, która okazuje się równie fajna, co ta stacjonarna. Zasada jest prosta – jeśli lubisz się ruszać, rozciągać, brakuje Ci sportu i odreagowania w tej niecodziennej sytuacji, te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Zapraszamy!

Ewelina Gutkowska, Head of Communication w Artegence

Najbliższe zajęcia odbędą się w ten czwartek (26.03.2020) jako transmisja live na profilu:
https://www.facebook.com/artegence/
Profil instruktorki Karoliny Eisentraut: @Karo_om 


Źródło: informacja prasowa Artegence

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Team kreatywny Artegence wygrywa konkurs Young Drummers

Zespół z agencji Artegence – Bartosz Chlebowicz i Michał Orlikowski – stworzył zwycięskie projekty plakatów dla miasta Lublany, w międzynarodowym konkursie Young Drummers, organizowanym przez Golden Drum. Gala odbyła się w piątek 20 października w Grand Hotel Union, w stolicy Słowenii. Zwycięskie prace będą oficjalnymi plakatami Lublany.

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek.
W oparciu o najnowsze trendy i technologie, buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów i stanowią podłoże do komunikacji biznesowej.

 

Od ponad 22 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie Awards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy Golden Drum.

Kreacja | UX & design | strategia | data science | innowacyjne rozwiązania technologiczne | inteligentne platformy.

Robimy to.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl – case study

Kilka miesięcy temu serwis internetowy Wyborcza.pl znacząco zmienił swój wygląd. Dziś prezentujemy Wam case study dotyczące tych zmian, przygotowane przez odpowiedzialną za nie agencję Artegence oraz zespół „Gazety Wyborczej”.

Sytuacja wyjściowa

Zespół „Gazety Wyborczej” zastanawiał się nad nową odsłoną serwisu Wyborcza.pl. Miała ona podkreślić różnorodność i bogactwo treści tworzonych przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej” – m.in. wywiady, obszerne treści magazynowe oraz ciekawe reportaże, a dodatkowo stworzyć przestrzeń do zaprezentowania treści wideo. W dotychczasowej wersji serwisu Wyborcza.pl poszczególne rodzaje materiałów były prezentowane w podobny sposób, dlatego trudno było wyróżnić te, na które chciano zwrócić uwagę czytelnika. Ponadto serwis wymagał reorganizacji i dostosowania do potrzeb internautów, którzy większość treści konsumują poprzez urządzenia mobilne.

 

Otoczenie rynkowe

W szybko rozwijającym się świecie internetu, media prasowe często próbują przenieść do świata cyfrowego tradycyjny sposób eksponowania treści, bez uwzględnienia specyfiki medium oraz zmieniających się potrzeb użytkowników.

 

Cel działania

Nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl miała wyznaczyć standardy obecności online dla marek prasowych i pozwolić na przejrzystą prezentację różnorodnych treści na urządzeniach mobilnych. Działania te miały przełożyć się na zwiększenie liczby czytelników Wyborcza.pl oraz na wzrost liczby prenumeratorów cyfrowej subskrypcji „Gazety Wyborczej”.

 

Grupa docelowa

Bardzo duży nacisk położono na dotarcie do użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych – celem było spowodowanie, by częściej odwiedzali serwis dziennika. Zmiany zostały skierowane także do regularnych czytelników serwisu Wyborcza.pl – zachęcano ich do tego, by czytali treści tworzone przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej” także na smartfonach i tabletach.

 

Pomysł i realizacja

Zastawiając się nad nową odsłoną serwisu Wyborcza.pl postanowiliśmy przełamać schematy i skoncentrować się na zapewnieniu użytkownikom maksymalnej wygody, szczególnie na urządzeniach mobilnych, z których korzystamy przez cały dzień.

Mniej linków na ekranie, eksploracja poprzez scroll – jako pierwsi dostosowaliśmy sposób konsumowania materiałów prasowych do nawyków, których nauczyły nas media społecznościowe.

Zaproponowaliśmy nowoczesną kontekstualizację treści – tak, aby w przypadku istotnych wydarzeń redakcja mogła rozwijać treści, podobnie jak rozbudowuje się trendy na Twitterze, wokół istotnego zdarzenia. Zaproponowaliśmy nowatorską, w przypadku dzienników,  koncepcję streamów i eventów z multimediami wokół.

Oddzielnym zadaniem było stworzenie strony artykułu. Naszym celem było udowodnienie, że w internecie można wygodnie czytać dłuższe treści. Zastosowaliśmy wszystkie dobre praktyki, aby rozbudowane materiały czytało się lżej i przyjemniej – węższą kolumnę tekstu, około 70 znaków w wierszu, odpowiednio dużą interlinię czy wyważone użycie wyimków, cytatów i ilustracji.

Dostosowaliśmy rodzaj i czas publikowanych informacji do rytmu dnia użytkowników. Rano w serwisie dostępne są krótsze treści z najważniejszymi bieżącymi informacjami. W ciągu dnia redakcja rozwija najistotniejsze tematy, a wieczorem prezentuje pogłębione analizy i opinie ekspertów z podsumowaniem dnia. W weekendy serwis eksponuje więcej obszernych materiałów magazynowych..

 

Efekty kampanii

Istotnie zwiększony udział wejść na Wyborcza.pl z urządzeń mobilnych.

 

Podsumowanie

Dobrze przygotowana wersja mobilna jest dziś dla każdego serwisu priorytetem. Potwierdza to stale rosnąca liczba wejść za pomocą urządzeń mobilnych na Wyborcza.pl .

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF