Artur Kurasiński i jego #BriefNa2023

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

K

Artur Kurasiński, przedsiębiorcą, „człowiek renesansu” w komunikacji marketingowej, komentator bieżących wydarzeń, autor książek , człowiek zaangażowany społecznie.
Przemyślenia Artura na temat minionego roku oraz startującego 2023:

● Minione przynajmniej dwa ostatnie lata dowodzą nam, że snucie precyzyjnych planów, szczególnie jeśli chodzi o biznes, coraz bardziej mija się z celem.

● Przekonuje zarówno siebie jak i innych, żeby zaniechać wiary w to że będzie lepiej, że będzie prościej – w tym roku może nie będzie gorzej, ale na pewno będzie równie ciężko jak 2022.

● Ubiegły rok obfitował wydarzenia związane z takimi uzzwordami jak web3, NFT, kryptowaluty, blockchain.

● Pozytywnie zaskakuje mnie rozwój sztucznej inteligencji (AI), bo właśnie w minionym roku dostaliśmy na razie „do zabawy” narzędzia do interakcji z czatem.

● W przypadku narzędzi sztucznej inteligencji obawiam się, że wchodzimy do piekiełka pod tytułem prawa autorskie?

● Jest bardzo niewielkie zagrożenie, że sztuczna inteligencja stanie się alternatywą kreatywności, na przykład kreatywności w agencjach reklamowych. Co więcej sztuczna inteligencja może wesprzeć kreatywność w ogóle.

● Z wielką satysfakcją obserwuje profesjonalizację rynku startupów w Polsce i to z obu strony ze strony fundusz inwestycyjny i samych startupów.

● Artur kurasiński i jego brief na 2023: powinniśmy dbać o swoje zdrowie bo to zdrowie determinuje nasze możliwości skutecznego działania w biznesie.

Grzegorz Kiszluk