...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea

Artur Roguski

Nowy Head of Social Media zarządza działem, nadzoruje wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji, jak również koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.

Rozwijający się dział social media Valkea systematycznie zwiększa swój zespół i zakres kompetencji. Do portfolio agencji dołączają kolejni klienci, dla których firma prowadzi w mediach cyfrowych działania komunikacyjne oraz projekty marketingowe. Valkea zajmuje się obsługą centrów handlowych, klientów z branży modowej, kosmetycznej oraz szeroko pojętego FMCG. Agencja specjalizuje się w stosowaniu unikatowych technologii, również wspieranych sztuczną inteligencją, co daje ogromną przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku.

W 2021 roku Valkea wprowadziła w dziale social media kolejne nowoczesne rozwiązania i zaczęła korzystać m.in. z badań i narzędzi eyetrackingowych. Dzięki nim weryfikuje się to, na co użytkownicy social media zwracają uwagę w poszczególnych kreacjach i jak powinny być rozłożone ich składowe elementy. To sprawia, że każdy projekt może być przygotowywany z pełnym przekonaniem o jego skuteczności.

Bardzo się cieszę, że dołączyłem do zespołu Valkea i będę mógł pracować z ludźmi pełnymi pasji, zaangażowania oraz wiedzy na temat mediów społecznościowych. W obecnej sytuacji serwisy społecznościowe stały się bardzo ważnym lub wręcz jedynym medium, dzięki któremu marki mogą prowadzić swoje działania promocyjne, komunikacyjne i realizować cele sprzedażowe. Jesteśmy gotowi pomagać firmom w tym ciężkim okresie, oferując wysokiej jakości obsługę oraz kreatywne rozwiązania w obrębie social media i nie tylko

Artur Roguski, Head of Social Media agencji Valkea

Artur Roguski, z wykształcenia magister psychologii o specjalizacji media i reklama, jest związany z branżą reklamową i mediami już od 10 lat. Pracował m.in. w Ogilvy Interactive, d*fusion communication, Hucie 19 im. Joachima Fersengelda czy magazynie branżowym Brief. Stworzył zespół social media wspierający gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się debiutancka książka Artura Roguskiego „Zrozumieć social media” wydana przez Onepress. Jest on również autorem bloga Whysosocial.pl poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych i komunikacji w internecie.


Źródło: Valkea 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Czy warto współpracować z Influencerami? Wnioski po ReBrain Meetup #5.

ReBrain Meetup 1

Kolejny, już piąty, ReBrain Meetup odbył się 27 lutego pod hasłem „Influencer Marketing. Czy warto?”. W kolorowej, przyjaznej przestrzeni coworkingu Solutions.Rent przy pl. Trzech Krzyży w Warszawie spotkali się specjaliści z branży marketingowej, przedsiębiorcy, freelancerzy oraz Influencerzy.

W pierwszej części wydarzenia mogliśmy posłuchać dwóch perspektyw Influencer Marketingu.

Paweł Niechciał, Digital Manager marki Juvederm, opowiedział o swoich doświadczeniach w pracy z Influencerami. Z uczestnikami podzielił się wynikami różnych kampanii, które miał okazję koordynować. Podkreślał, że nie każda skończyła się sukcesem, co pokazywał na prawdziwych liczbach. Paweł przybliżył również kulisy zawierania umów z Influencerami i mówił o tym, jak z perspektywy marki należy się do takiej współpracy przygotować. Według niego warto współpracować z Influencerami, jeżeli chcemy zbudować rozpoznawalność marki na pierwszym etapie lejka sprzedażowego. Jeżeli naszym celem są wyniki sprzedażowe – poleca wybrać jednak inną drogę.

Podczas spotkania mogliśmy również posłuchać perspektywy samego Influencera. O perspektywie twórcy opowiedziała uczestnikom Karolina Bojar – sędzia piłkarska, na co dzień studentka wydziału prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Instagramerka z ponad 160 tysiącami obserwujących. Większość uczestników była zaskoczona tym, że to nie od strony agencji czy też marki wychodziła potrzeba spisania umowy. Podkreślała również, że głównie to firmy nie do końca spełniają warunki tych umów. Karolina podkreślała, że twórcom zależy na budowaniu spójnego, autentycznego wizerunku. Dlatego nie zgodziłaby się na współpracę z markami, których wartości nie zgadzają się z tym, co reprezentuje. Odrzuciła np. propozycję współpracy z marką fastfoodową. Chociaż przyznała się, że za odpowiednio wysokie wynagrodzenie postarałaby się znaleźć jakiś wspólny grunt, na którym ta współpraca (zarówno dla marki jak i dla niej) miałaby sens.

Po wystąpieniach przyszła część na dyskusje. Do grona ekspertów dołączył Artur Roguski, psycholog z wykształcenia, doświadczony ekspert ds. komunikacji w sieci oraz Kacper Zdunek – założyciel oraz właściciel agencji specjalizującej się w działaniach z Influencerami. Artur opowiedział o powodach, dlaczego dzisiaj „śledzimy” twórców w sieci a Kacper nakreślił, jak powinien wyglądać proces wyboru odpowiedniego Influencera i nawiązywania z nim współpracy. Nie sposób przytoczyć wszystkich pytań, odpowiedzi i porad, którymi dzieliliśmy się na spotkaniu. Gdyby nie ograniczony czas moglibyśmy temat ten rozkładać na czynniki pierwsze przez całą noc.

Spotkanie, jak zwykle, zakończyło się networkingiem i rozmowami w kuluarach.

CO TO JEST REBRAIN MEETUPS?

Gdy prowadzimy biznes lub wykonujemy codzienne obowiązki w pracy, często idziemy utartymi, znanymi schematami nie wiedząc nawet, że wprowadzenie prostych zmian może znacznie ułatwić i usprawnić naszą pracę, a docelowo – pozytywnie wpłynąć na biznes, którym się zajmujemy.

ReBrain Meetup to spotkanie, na którym nie tylko będziemy mogli posłuchać ekspertów z danej dziedziny, ale przede wszystkim – wspólnie podyskutować o wybranym temacie. A jednocześnie – zbudować społeczność ludzi zainteresowanych poprawą swojego biznesu lub po prostu – swojej codziennej pracy.


Kamil Mirowski

 Kamil Mirowski – organizator spotkań ReBrain Meetup. Założyciel oraz właściciel agencji ReBrain. Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuje się od 2008 roku. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Dzieli się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Autor artykułów branżowych, prelegent oraz organizator spotkań o tematyce około-marketingowej. Pracował z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini. 

 

Katarzyna Bieniek – CO-ORDINATOR ReBrain  jako Specjalista R&D Beauty and Personal Care w Unilever wspiera takie marki jak: Dove, Axe, Tresemme, Signal, Timotei. Ściśle współpracuje z działami: marketingu, trade marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia produktowe i warsztaty wewnątrz firmy. Doświadczenie zdobyte podczas zarządzania kategorią w sieci aptek Dbam o Zdrowie wykorzystuje w prezentacjach dla pracowników służby zdrowia. Rozwija się w różnych dziedzinach: od Farmacji poprzez Marketing Management po Project Management. Uwielbia zdobywać wiedzę i wykorzystywać ją do optymalizacji procesów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Trendy w komunikacji na 2019 rok — trzecie spotkanie #eksperci

29 stycznia w sercu starego miasta, tuż przy Placu Zamkowym w Workin, odbyło się trzecie spotkanie #eksperci. Spotkanie zostało poświęcone trendom komunikacyjnym na 2019 rok. Spotkania realizowane są ramach 9 edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie i mają na celu budowanie kompetencji i wymianę wiedzy w zakresie skutecznej komunikacji.

Spotkania #eksperci odbywają się cyklicznie w przestrzeni coworkingowej Workin. Realizowane są w ramach 9 już edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Forma panelu dyskusyjnego bez wyraźnego podziału na prelegenta i publiczność pozwala na otwartą dyskusję z ekspertami w zakresie tematu, w jakim się specjalizują i poszerzanie wiedzy w niestandardowy i angażujący sposób.

Na poprzednich spotkaniach zostały poruszone tematy związane z content marketingiem i sztuką skutecznej prezentacji. Podczas ostatniego panelu jako ekspert wystąpił Artur Roguski z Dfusion Communication, posiadający wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu social mediów dla dużych marek, autor bloga Why So Social. Artur zaprezentował najbardziej prawdopodobne trendy, które zdominują marketing w 2019 roku. Uczestnicy zyskali również wskazówki, jak prowadzić skuteczną komunikację w social mediach i czym inspirować się przy tworzeniu contentu.

Jakie będą najważniejsze trendy komunikacyjne w 2019 roku?

  1. Insta Stories odegrają bardzo ważną rolę w komunikacji marek i osób.
  2. Eventy — jest to świetny sposób na dotarcie do osób szukających offline-owych atrakcji w sieci i doświadczenie marki, jakiego odbiorca nie zdobędzie online.
  3. Video już od kilku lat jest mocnym trendem jednak ze względu na rosnącą popularność aplikacji takich jak TikTok, w 2019 roku odegra dużą rolę w komunikacji
  4. Rosnąca rola marketingu niszowego oraz precyzyjnego, czyli docierającego do bardzo konkretnych grup docelowych. Wiąże się z tym mniejszy nacisk na targetowanie po danych demograficznych, zwiększone nakłady na współpracę z niszowymi influencerami oraz rozwój marketing automation.

Według uczestników spotkania bardzo ważne będą naturalność i transparentność w komunikacji, technologie głosowe oraz chatboty.


Dziękujemy serdecznie wszystkim za udział i zapraszamy już teraz na kolejne spotkanie, które odbędzie się w ostatni wtorek lutego!

Anita Florek

Kiszmasz.Tv | 03.10.2017 | Słodki Live | Anna Miotk i Artur Roguski

Kiszmasz.Tv we wtorki o godzinie 16:05 na kanale Słodki Live na Facebooku

W piątym wydaniu programu Kiszmasz.Tv gośćmi Grzegorza Kiszluka byli blogerzy: Anna Miotk – Polskie Badania Internetu i Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Artur Roguski – Why So Social.

Tematem audycji byli blogerzy i ich rola w komunikacji marketingowej.
Blogerzy – Konkurencja dla wydawców i dziennikarzy?
Profesjonalizacja blogerów – co może zrobić bloger aby rozwijać swoje umiejętności?
Fake news, jak odróżnić prawdę od nieprawdy – jak być wiarygodnym blogerem?
Blogerzy, jako „kanał” komunikacji marketingowej.
Jak marki powinny współpracowac z blogerami, a blogerzy z markami?
Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania!

Grzegorz Kiszluk

#Kiszmasz Tv – Barbara Sołtysińska i Artur Roguski – 05.09.2017

#KiszmaszTv Wtorek 12.09.2017 godz. 16:05 Słodki Live na Facebooku

 

#KiszmaszTv to program, w którym goście Grzegorza Kiszluk opowiadają o najważniejszych wydarzeniach związanych z gospodarką, na którą patrzymy nie z punktu widzenia Napoleona… ale szeregowego żołnierza – przedsiębiorcy, oraz pracowników agencji marketingowych, startupów i mediów.

Zapraszamy do obejrzenia pierwszego wydania Kiszmasz.Tv wyemitowanego na żywo w telewizji Słodki Live na Facebooku 5 września 2017.

Zapraszamy w najbliższy wtorek o tej samej godzinie, gośćmi Grzegorz Kiszluka będą: Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsungu oraz Kuba Kaliciński, szef agencji Kalicińscy.com.

#KiszmaszTv Wtorek 12.09.2017 godz. 16:05 Słodki Live na Facebooku

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF