Tag
atmosfera w pracy
Komunikacje i relacje z kandydatami oraz pracownikami stały się przedmiotem zainteresowań klientów, opinii publicznej, mediów. Oczekujemy, że biznes zatroszczy się o pracowników, zatroszczy się o nas.I tu tworzą się okazje. Dla małych…
Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?
Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji? Wybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na…
Osamotnienie w miejscu pracy. Atmosfera w pracy ma znaczenie
Pracownicy mają coraz szerszy dostęp do cyfrowych narzędzi komunikacyjnych, jednak osamotnienie w miejscu pracy wciąż pozostaje wyzwaniem. Obserwacje trendów rynkowych pokazują, że wiele osób wręcz preferuje komunikację ze współpracownikami…