Tag
audio
Pomimo posiadania około trzydziestu procent udziałów na rynku streamingu Spotify walczy o więcej.
„Tygodnik Powszechny” i Audioteka łączą siły. Bo najlepsze teksty powinno być słychać!
„Tygodnik Powszechny” we współpracy z Audioteką przygotował wyjątkową wersję audio wydania specjalnego „Święto Spotkania”. A to dopiero początek dobrych wiadomości: w styczniu 2021 r. pojawi się bowiem zupełnie nowy wspólny audio projekt…
Czy audiomarketing jest skuteczny? Kampanie programatyczne w sektorze reklam audio
Coraz większe zainteresowanie audycjami radiowymi streamowanymi w Internecie sprawia, że rośnie popularność kampanii programatycznych w sektorze reklam audio. Czy są one faktycznie skuteczne?
Podcast #Kreatywnych 04 – Andrzej Matuszyński, Grupa Eurozet
Linearne radio w „demokratycznym” świecie podcastów, czyli dlaczego wciąż słuchamy radia? Czy podcasty są zagrożeniem dla radia? Czy twórca radia słucha podcastów, oraz dlaczego rynek audio jest tak potężny i rozwojowy? O tym Paweł Zawadzki…
Mariusz Smolarek redaktorem naczelnym Chillizet
Od 13 stycznia br. Mariusz Smolarek będzie redaktorem naczelnym Chillizet, zastępując na tym stanowisku Iwonę Kostkę-Kwiatkowską, która rozstaje się ze stacją. Chilizet jest partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w…
Grupa LEGO wprowadza program pilotażowy: instrukcje dla osób z upośledzeniem wzroku – LEGO®…
Zainspirowana niewidomym przedsiębiorcą Matthew Shifrinem, Grupa LEGO stworzyła nowe instrukcje w formie audio, które mają pomóc dzieciom z upośledzeniem wzroku budować i uczyć się poprzez zabawę klockami LEGO.
Mieszkańcy Warszawy i turyści odwiedzający miasto mogą już korzystać z nowatorskiej aplikacji City…
Mobilna aplikacja City Talks, dostępna na urządzeniach z systemami Android i iOS, to wirtualny przewodnik po Warszawie – proste w obsłudze narzędzie, które umożliwia samodzielne wędrowanie po mieście i aktywne zwiedzanie przez odsłuchiwanie…
Rozrywka, nauka i newsy – Polska odkrywa potencjał nieograniczonego świata podcastów
Inwestycje czasu, funduszy i kreatywne podejście do podcastów opłaca się mediom i twórcom. Polska jest jednym z rynków globalnych, w którym sektor podcastów najszybciej rozwija się. Według firmy Voxnest, Spotify jest wiodącą platformą…