...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Colour Stage – nowa scena Audioriver

Przed nami 15. edycja festiwalu Audioriver – największego święta muzyki elektronicznej w Polsce. Organizatorzy przyznają, że powrót do Płocka po pandemicznej przerwie, jest jak powrót do znanego i bezpiecznego domu, który ewoluuje wraz z potrzebami odbiorców. Tym samym na festiwalu pojawią się nowości muzyczne, takie jak Colour Stage, ale także rozwiązania związane
z bezpieczeństwem i edukacją, w postaci strefy Audiohome, Queeroteki i paneli dyskusyjnych.

Jubileuszowa odsłona Festiwalu, to świetna okazja do tego, aby spojrzeć na własną historię, powrócić do korzeni i przypomnieć sobie o fundamentach, które stworzyły kulturę klubową i elektroniczną. Dlatego nowa scena na Audioriver 2022 jest zarówno podkreśleniem wartości, które zawsze towarzyszyły scenie elektronicznej, ale także odpowiedzią na wciąż wzrastające przyzwolenie dla nietolerancji wobec osób LGBTQ+ i jasnym komunikatem o konieczności zwiększenia widoczności kultury queerowej.

Piotr Orlicz–Rabiega, szef festiwalu Audioriver

Społeczności, które kładły fundamenty pod współczesną kulturę klubową i elektroniczną, w dużej mierze składały się z osób wykluczonych i dyskryminowanych. Osoby LGBTQ+ od kilkudziesięciu lat współtworzyły miejsca, w których można było bawić się bezpiecznie i bez uprzedzeń. To muzyczne podziemie przez lata urosło do rangi globalnego fenomenu. Jednak wchodząc do mainstreamu, część tej historii uległa rozmyciu – dlatego tak istotne dzisiaj jest jej przypominanie i odwoływanie się do historii oraz stwarzanie przestrzeni, w których celebrowane są równość i różnorodność.

Na Colour Stage przeważać będą taneczne dźwięki house i disco, ale nie zabraknie także mocniejszych brzmień. W piątek wystąpi tam m.in. Octo Octa – osoba transpłciowa i jedna
z czołowych postaci undergroundowego house’u, Horse Meat Disco – twórcy kultowych serii imprez skierowanych do społeczności LGBT+, Cormac – świetny DJ znany m.in. z występów w berlińskich i londyńskich klubach, Peach – Kanadyjka coraz bardziej rozpoznawalna na globalnej scenie oraz Filip Sonik b2b Mihvu, czyli reprezentanci nowej fali polskich artystów. Z kolei w sobotę, na Colour Stage zagra Roi Perez – rezydent kultowego Panorama Bar, Patrick Mason – charyzmatyczna postać, coraz bardziej popularna nie tylko na scenie techno, ale i w świecie mody, Alinka – artystka obecna na scenie od ponad dwóch dekad i współtwórczyni wytwórni Twirl, Monster – reprezentantka kolektywu Oramics, a także doskonale znany nie tylko w naszym kraju, ale i w całej Europie duet Catz ’n Dogz. Do line-upu tej sceny dojdą również inni polscy artyści, po ostatnim festiwalowym ogłoszeniu.

Ważnym elementem tegorocznego Audioriver będzie także katalog zasad bezpieczeństwa i dobrych praktyk wypracowywany we współpracy z partnerami: Helsińską Fundacją Praw Człowieka, Fundacją Kultury bez Barier, After Party – Fundacją Edukacji Społecznej, Kampanią Przeciw Homofobii, a także queer.pl. Festiwal coraz mocniej podkreśla inkluzywny charakter wydarzenia i stanowczo odrzuca wszelkie zachowania wykluczające. Oficjalny regulamin Festiwalu jest również zaostrzony pod tym kątem – organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania z terenu wydarzenia osób, które przejawiać będą jakiekolwiek formy przemocy, czy dyskryminacji.

Innym projektem realizowanym przez Audioriver jest strefa Audiohome: #jesteśwdomu, gdzie uczestnicy i uczestniczki Festiwalu będą mogli uzyskać pomoc od psychologów/psycholożek oraz seksuologów/seksuolożek z Fundacji Edukacji Społecznej After Party. Można będzie także wziąć udział w Żywej Queerotece – wydarzeniu, podczas którego osoby o różnych tożsamościach queerowych podzielą się swoimi historiami i doświadczeniami. Ponadto w ramach Sobótki – dziennego programu Audioriver – odbędzie się szereg paneli dyskusyjnych poświęconych m.in. tematom społecznym i równościowym.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

[WYWIAD] 15 lat Audioriver! Rozmowa z organizatorem festiwalu

Jak zmieniał się festiwal na przestrzeni lat? Jako że jest to jubileuszowa odsłona, to czy w tym roku czekają go duże zmiany, czy raczej jest to odświeżenie tradycyjnej formy?

Zmiany w trakcie tych 15 lat trudno podsumować w kilku zdaniach 🙂 Na przestrzeni kilku pierwszych edycji, Audioriver stopniowo rósł przede wszystkim pod względem frekwencji. W 2013 roku po raz pierwszy wyprzedaliśmy bilety jeszcze przed otwarciem naszych bram, a później powtarzaliśmy ten sukces przed każdą kolejną edycją. Równocześnie mocno rozwijaliśmy nasz program, powiększaliśmy teren, projektowaliśmy kolejne sceny. Od 2014 roku organizujemy Sun/Day, czyli nasz trzeci dzień i właściwie pierwsze wydarzenie w Polsce, które tak świetnie sprawdza się za dnia. Festiwal mocno zmienił się też pod względem wizualnym, a poza koncertami na naszych scenach, na Audioriver można wziąć udział w rozmowach na tematy społeczne, edukacyjne i branżowe. Tak naprawdę, każda edycja jest nieco inna – warto tu przyjeżdżać co roku i się zaskakiwać 🙂 Niezmienna jest tylko atmosfera, ale to już zasługa naszej publiczności.

Jak wyglądał wzrost zainteresowania festiwalem na przestrzeni lat? Jak na statystyki wpłynęła pandemia i czego spodziewacie się w tym roku?

Festiwal rozwijał się stopniowo. Można powiedzieć, że rozpoczynaliśmy jako niewielkie wydarzenie dla fanów niszowej wtedy muzyki, ale z każdym rokiem udawało nam się zdobyć zaufanie coraz szerszej publiczności. W końcu dotarliśmy do bariery 30 tysięcy osób na terenie plaży. Dla mnie zawsze najważniejsze będzie bezpieczeństwo naszych uczestników, dlatego nawet pomimo dużego zainteresowania biletami, w odpowiednim momencie wstrzymujemy sprzedaż. O tym, jak wpłynęła na nas pandemia, dopiero się przekonamy. Zdajemy sobie jednak sprawę, że długi czas z koronawirusem, wojna za naszą wschodnią granicą i wzrastająca inflacja mogą wpłynąć na frekwencję na festiwalach.

Wiemy, że Audioriver poza organizacją festiwali podejmuje się działań pomagającym poznawać kulturę osobom z niepełnosprawnościami, a także edukowanie ludzi nt. ekologii. Czy to jest teraz główny kierunek działań organizacji?

Głównym kierunkiem była i jest na pewno muzyka, ale ta edukacyjna rola też jest dla nas ważna. Chcemy zmienić postrzeganie festiwali muzycznych. Oczywiście, zabawa jest bardzo ważna, ale wydarzenia takie jak nasze, mogą robić znacznie więcej. Wyrażamy nasze wartości, pracując nad dwoma projektami. Audioriver Goes Green z udziałem Jagny Niedzielskiej to nie tylko rozmowy na temat zmian klimatu i ochrony środowiska, ale też zachęta do nawet malutkich zmian w codziennym życiu, żeby ograniczyć naszą szkodliwość wobec planety. Drugi ważny projekt to Audiohome: #jesteśwdomu, czyli manifest tego, że nie tylko na festiwalu, ale i w społeczeństwie, najważniejszą wartością powinien być szacunek wobec drugiego człowieka. Stanowczo sprzeciwiamy się wszelkim przejawom dyskryminacji i nietolerancji, zwracamy uwagę na wykluczenia i różne problemy dotykające wiele osób w Polsce. W tym roku, na Audioriver powstanie nowa scena, na której wystąpią artyści reprezentujący i wspierający społeczność LGBT+.

W jaki target celujecie organizując festwial i zapraszając artystów? Czy jest to muzyka skierowana do mas, czy raczej do osób którzy mają wysoką wrażliwość artystyczną?

Staramy się nie przyklejać łatek do nikogo! Brzmienia elektroniki są obecne już praktycznie w każdym gatunku muzycznym. Oczywiście, na naszym festiwalu występuje wiele gwiazd, które są popularne na całym świecie, ale są też tacy, którzy dopiero zostaną odkryci. Ponad 120 występów w trakcie trzech dni to bardzo dużo, na każdej scenie mamy tak naprawdę inny klimat. Nasza publiczność jest bardzo różnorodna. Większość prawdopodobnie przyjeżdża po to, aby posłuchać konkretnych, ulubionych artystów, ale jest też spora grupa osób otwartych i poszukujących. Taki jest urok dużych festiwali i to bardzo dobrze. Pamiętajmy, że w tym wszystkim najważniejsze są emocje i doświadczenia.

Adam Daniluk

Audioriver po pandemii – rozmawiamy z Piotrem Orliczem-Rabiegą [WYWIAD]

Audioriver

Audioriver był niejednokrotnie nagradzany w ciągu swojej 14 letniej historii, od kilku lat wyprzedawane są wszystkie bilety, a publika wydarzenia cały czas rośnie. Jaki jest Wasz przepis na sukces?

Autentyczność i szczerość. Praca z przyjaciółmi, a także traktowanie fanów festiwalu jak jednej wielkiej rodziny.

Audioriver to nie tylko koncerty, w trakcie festiwalu organizowane są również liczne spotkania z artystami i osobistościami kultury czy targi muzyczne. Czy festiwalowicze chętnie w nich uczestniczą?

Namiot, którego gospodarzem w 2019 r. była Anja Rubik, pękał w szwach. Myślę, że mamy tak otwartą, ciekawą różnych tematów i chętną do dyskusji publiczność, iż z roku na rok będziemy poszerzać wachlarz debat, spotkań czy rozmów.

W 2020 roku fesitwal został odwołany ze względu na pandemiczne restrykcje, w tym roku odbywa się w zmienionej formie. Co jest największym wyzwaniem w organizacji tak dużego wydarzenia w obecnych warunkach?

Brak jasnych wytycznych rządowych, często ich niezrozumiałość. Naszym zdaniem, nie mających żadnych podstaw medycznych. Bo jak inaczej rozumieć fakt, że w wesołym miasteczku czy w parku rozrywki może przebywać 75% frekwencji – czyli często kilka tysiecy osób – a na wydarzeniu czy festiwalu plenerowym jedynie 250 niezaszczepionych osób.

Jak będzie wyglądała tegoroczna edycja festiwalu ?

Musieliśmy trochę zmniejszyć rozmach i z dwunastu scen, zredukować festiwal do jednej. Nadal będziemy chcieli i jesteśmy wręcz tego pewni, iż radość i miłość będzie biła od wszystkich uczestników jak zawsze. Cieszymy się, że wspólnie przeżyjemy atmosferę, która towarzyszy nam podczas Audioriver Sun/Day. Tym razem w podwójnej dawce – w sobotę i niedzielę.

W 2022 roku planujecie powrót już w normalnej formie. Czym zaskoczy nas kolejna, jubileuszowa edycja?

Podczas pandemii mieliśmy wiele czasu by się nad tym zastanawiać. Może kilka dodatkowych scen i stref wokół Zalewu Sobótka. Kiełkuje też pomysł by festiwal odbywał się po obu stronach Wisły. Trochę za wcześnie jednak na decyzje co do 2022 roku. Na pewno jednak będziemy starać się powiększać blok debat, rozmów i spotkań z ciekawymi ludźmi. Otwierać nam i uczestnikom oczy na problemy, które nas otaczają. Małymi krokami próbować naprawiać otaczający nas świat. W 100% wierzymy, że rolą festiwalu muzycznego jest dać dobrą zabawę, ale również zachęcać do dialogu i edukować.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Audioriver bez barier – Festiwal rozpoczyna akcję edukacyjną poświęconą osobom z niepełnosprawnościami

Audioriver dla osob z niepelnosprawnosciami

Niejednokrotnie osoby z niepełnosprawnościami są wykluczone z życia festiwalowego. Powody
są różne, czasami chodzi o architekturę, o trudne do przemieszczania się podłoże czy brak podjazdów. Innym razem o tłum i o niepewność, która pojawia się, gdy ktoś znajdzie się w dużym skupisku ludzi. Barierą mogą być również nieprzemyślane reakcje innych uczestników festiwalu.

Komfort przeżywania muzyki

Bohaterowie przeprowadzonych przez Audioriver wywiadów zwracają uwagę na to, że czasami
z pozoru niewielkie rzeczy mogą zwiększyć ich komfort przeżywania muzyki. Jednym z przykładów jest zastosowanie pętli indukcyjnej, czyli systemu, dzięki któremu osoby niedosłyszące mogą wyraźnie usłyszeć dźwięk. Osoba z odpowiednio skonfigurowanym aparatem słuchowym ma wrażenie, jakby ktoś mówił jej bezpośrednio do ucha. Potrzeb jest jednak więcej.

Na początku w ogóle bałem się jechać na Audioriver, bo przecież tam jest plaża, piasek, jakbym sobie poradził? To tak naprawdę moi przyjaciele namówili mnie do tego i okazało się, że dałem radę […]. Wychodzę z takiego założenia, że jeśli coś jest nie tak, to trzeba pokazać to organizatorowi, bo on najczęściej nie zdaje sobie z tego sprawy. Tak było w przypadku Audioriver i chodników, których na początku nie było, a które umożliwiłyby mi podjazd wózkiem do sceny. No i faktycznie podczas kolejnej edycji takie chodniczki się pojawiły, a ja mogłem być bliżej muzyki i bliżej ludzi. To było coś rewelacyjnego.

Mariusz Korzeniewski, uczestnik Audioriver

Kultura dla wszystkich

Fundacja Kultury Bez Barier została wymyślona jako platforma umożliwiająca włączanie osób wykluczanych, zwłaszcza tych z niepełnosprawnością, w rytm życia kulturalnego i społecznego. Podstawowym założeniem jest, aby wszyscy – niezależnie od stopnia niepełnosprawności, sytuacji materialnej czy rodzinnej – mieli możliwość systematycznego i samodzielnego uczestnictwa w kulturze. Fundacja prowadzi szkolenia z dostępności i samodzielnie organizuje wydarzenia. Opracowuje audiodeskrypcję i napisy dla osób niesłyszących, zapewnia również pętlę indukcyjną i tłumaczenia na polski język migowy. Fundację prowadzi Anna Żórawska – płocczanka.

Jesteś w domu

Akcja Audiohome: #jesteśwdomu to kampania edukacyjna Audioriver, w ramach której organizatorzy wydarzenia poświęcają uwagę kwestiom bezpieczeństwa, tolerancji, praw człowieka, wykluczeń czy społecznej roli festiwali. Od grudnia 2020 r. w mediach społecznościowych Audioriver pojawiają się m.in. edukacyjne materiały video i wywiady. W projekcie biorą udział artyści i przedstawiciele festiwalu, ale także organizacje pozarządowe i eksperci. Na temat bezpieczeństwa wypowiedzieli się m.in. tacy artyści, jak Novika, Kamp!, AGIM, Aksamit oraz Avtomat. Partnerami akcji są m.in. After Party FES (Fundacja Edukacji Społecznej), Fundacja Kultura Bez Barier i Helsińska Fundacja Praw Człowieka.


Źródło: Audioriver Festiwal

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Sprawdź Promile i baw się odpowiedzialnie na Audioriver!

Ponad setka wykonawców z Polski i zagranicy, tysiące fanów muzyki elektronicznej i dużo dobrej atmosfery, to wizytówka największego polskiego święta muzyki elektronicznej festiwalu Audioriver. Ostatnia edycja wydarzenia zgromadziła rekordową liczbę uczestników. Dlatego poza ludźmi, muzyką i towarzyszącym poszukiwaniom oraz doznaniom, ten festiwal to też edukacja – jak dbać o bezpieczeństwo i ekologię, dzięki towarzyszącym innym aktywnościom organizowanym przez partnerów wydarzenia. 

Kompania Piwowarska po raz 3. zaangażowała się w to muzyczne przedsięwzięcie organizując tym razem dwie strefy. Dla stałych bywalców festiwalu będzie dobrze już znana strefa Sprawdź Promile. Oprócz niej w tej edycji będzie też nowość – strefa EKO.

– Muzyka, alkohol, do tego plaża i taniec, to połączenie, które daje poczucie wolności i braku ograniczeń. Jako firma warząca ulubiony napój Polaków, jakim jest piwo, zdajemy sobie sprawę, że tylko świadoma i odpowiedzialna konsumpcja zapewnia dobrą zabawę. Jesteśmy ze swoimi strefami w takim miejscu jak festiwal Audioriver po to, żeby edukować dziesiątki tysięcy fanów muzyki i dobrej atmosfery w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, ale też dbania o naszą planetę. – mówi Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. 

Tak jak w latach poprzednich, uczestnicy Audioriver, odwiedzający strefę Sprawdź Promile, będą mogli sprawdzić poziom alkoholu profesjonalnym alkomatem, pokonać tor przeszkód lub labirynt z użyciem alkogogli. W tej edycji festiwalu nowością będzie strefa EKO, dzięki której można namacalnie przyczynić się do dbania o ekosystem. Czynny udział w aktywnościach Kompania Piwowarska będzie nagradzać.

Strefa EKO została specjalnie zaprojektowana na potrzeby festiwalu Audioriver. Kompania Piwowarska będzie zachęcać na nim do dbania o porządek i czystość, nagradzając najbardziej aktywnych. Wystarczy zebrać jak najwięcej puszek i przynieść je do strefy EKO. Dwie osoby, które przyniosą największą ilość aluminium podczas dwóch dni festiwalowych otrzymają hulajnogi elektryczne – jeden zwycięzca zostanie wyłoniony pierwszego dnia koncertu, a drugi w następnym dniu. Kolejne 30 osób (po 15 na dany dzień festiwalu) zostanie obdarowane power bankami. Dodatkowo, każdy kto przyniesie jakiekolwiek opróżnione puszki czy też inne odpady – plastik, odpady mieszane, otrzyma w podziękowaniu jabłko. Strefę EKO będzie można znaleźć przy wejściu głównym na festiwal, a Sprawdź Promile przy wejściu na pole namiotowe. 

W tym roku po raz pierwszy uruchamiamy strefę EKO. Chcemy w ten sposób pokazać, że można bawić się, ale i myśleć o innych – w tym przypadku o naszej planecie. Poprzednia edycja festiwalu przyciągnęła na strefę Sprawdź Promile rzeszę osób, świadczy to tylko o ogromnej potrzebie i coraz większej świadomości Polaków w zakresie odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Dlatego liczymy, że strefa EKO też przyjmie się wśród festiwalowiczów – dodaje Małgorzata Walędzińska-Półtorak.

Audioriver Festiwal to sześć scen, na których odbywają się koncerty polskich i zagranicznych artystów. Festiwal odbywa się już od czternastu lat na plaży miejskiej w Płocku, które w czasie trwania imprezy całe tętni muzyką. Poprzednia edycja przyciągnęła na Audioriver blisko 30 tysięcy osób.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Festiwal Audioriver zaprasza do współpracy

Audioriver to jeden z największych polskich festiwali i mekka dla fanów muzyki elektronicznej. Skąd więc pomysł, by nawiązywać współpracę także z artystami z innych dziedzin sztuki? Audioriver słynie m.in.
z tego, że nasz festiwal czuć w niemal całym Płocku – mówi organizator wydarzenia, Piotr Orlicz – Kilkadziesiąt tysięcy fanów muzyki wypełnia wszystkie restauracje, sklepy i skwery. Teraz chcielibyśmy, aby także sam festiwal mocniej wszedł w tkankę Płocka. W tej chwili jesteśmy w czterech lokalizacjach, ale czemu by nie być w czternastu? Czemu by nie zmienić jeszcze większej części miasta w radosny festiwal?.

Właśnie do takich działań w przestrzeni miejskiej czy innych lokalach w Płocku organizatorzy Audioriver poszukują partnerów. Jest pełna dowolność zgłaszania pomysłów – mogą to być zarówno propozycje spektakli teatralnych, jak i tworzenia instalacji artystycznych czy organizacji dodatkowych wydarzeń muzycznych. Ta propozycja kierowana jest także do obecnie działających przy okazji festiwalu przedsięwzięć. Mile widziane będą też propozycje rozwinięcia już istniejących części Audioriver, czyli tych odbywających się na plaży czy rynku Starego Miasta.

Co trzeba zrobić? Wystarczy napisać maila z przedstawieniem siebie, swojej organizacji i opisem pomysłu oraz adekwatnymi zdjęciami, projektami czy linkami do filmów. Adres to art@audioriver.pl, a pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń mija 20 września 2017.

Więcej na www.audioriver.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki konkursu Muzyczny BRIEF – Wygraj bilet na Audioriver 2017

Muzyczny BRIEF – konkurs

  WYNIKI KONKURSU

Z nadesłanych odpowiedzi konkursowych redakcja wybrała te najciekawsze i najbardziej pomysłowe. Autorzy poniższych odpowiedzi zostaną nagrodzeni dwudniowymi karnetami na Audioriver 2017. Do autorów odpowiedzi zostaną wysłane wiadomości e-mail z informacją odnośnie odbioru karnetu.

  1. Ej Kochani… moment, chwila,
    jak dużego trzeba skilla?
    żeby wygrać te bilety,
    i w CZELUŚCI wpaść podniety?

    No to okey, coś tam skrobnę
    tylko na line-up’a ziornę.

    Co ja widzę?!?! LAZARUSA??
    Zatem opcja na lizusa!

    „Briefa” czytam maniakalnie!
    S.P.Y jest w planie? Idealnie!

    Rzućcie bilet i po KRZYKU,
    potrzebuję brzmień zastrzyku.

    Wśród tych gwiazd jest Emoczo,
    o mój Boże jak uroczo…

    Zapomniałem! Wy najlepsi!
    Nikt się z Wami tak nie pieści!

    Brać na litość? Nie zamierzam!
    W inne tony wręcz uderzam.

    Coś jak Sept live, Keeno, Dekay,
    hej Anita weź nie czekaj!

    Muszę ujrzeć Birdy Nam Nam!
    Worki złota za to dam Wam!

    Kogo znajdziesz godniejszego?
    Mnie! Pawełka! Najsłodszego!

    Chcę na Mike’a, Solomuna!
    I w powietrzu poczuć… skuna (sic! really sorry)

    Jezus Maria będzie Last Blush,
    serio Ludzie dość mi już.

    Kilku MC będzie jatka,
    niczym przy nich moja gadka 🙁

    Więc nie bądźcie tacy źli,
    i ten bilet dajcie MI!

  2. A ja trochę inaczej, bo za pieniądze, które mogłabym oszczędzić na swoim bilecie, kupiłabym bilet mamie. Od dawna planuję ją zabrać na jakiś festiwal, żeby poczuła że żyje, a to by była idealna okazja na taki prezent. Wiem, że po cichu marzy jej się w końcu wyrwać, zaszaleć, trochę mi nawet zazdrości, że jeszcze „mam te lata”, a niepotrzebnie bo fajna babka z niej! Nawet jakby miała by tam spędzić jeden dzień to jestem pewna, że byłaby wniebowzięta! Z resztą tak jak ja 🙂  Autorkę odpowiedzi prosimy o wiadomość prywatną na Facebooku z podaniem adresu e-mail. 
  3. Taka impreza w te wakacje!?
    Bardzo proszę o karnet Państwa redakcje!
    Na Audioriver nigdy nie byłam, a zawsze o tym marzyłam!
    To wydarzenie jedyne w swoim rodzaju i to właśnie w naszym kraju!
    Płock miasto tak urokliwe, klubowiczów pozytywnych tam tyle!
    A Skład co roku nie byle jaki i jak tu nie jechać na balet taki?!
    Joris Voorn i Solomun moi ulubieni DJE, gdy ich słyszę to aż promienieje!
    W głowie od dawna szumi mi tylko jedno – tak! to jest właśnie muzyka TECHNO!
    Nie wspomnę o klimacie, jaki musi tam panować!
    Inne open airy mogą się po prostu schować!
    Bardzo bym chciała być częścią tego wydarzenia, aby mieć potem piękne wspomnienia!
    Przyrzekam więc godnie BRIEF reprezentować i przez cały festival ładnie tańcować! 🙂
  4. Chciałbym pojawić się na Audioriver,
    by się odprężyć przy muzyce ku temu właściwej,
    by dać się ponieść nadciągającym muzycznym falom,
    które na plaży w Płocku z pewnością dobry grunt utrwalą 😀
    poza tym bardzo lubię muzykę elektroniczną,
    więc być na tym festiwalu jest rzeczą logiczną,
    zresztą w tym roku jest tak niezwykłe granie,
    że chyba każdy fan elektro ma ów event w planie,
    a ja to szczególnie bo tam tacy artyści,
    którzy na mojej playliście są przecież oczywiści,
    dobra muza od Baascha zawsze na mnie działa,
    np. „kind of Coma” sprawia,że w transie jest większość mojego ciała,
    ZHU to dla mnie promienie Słońca,
    kawałka „Paradise awaits” mógłbym słuchać bez końca,
    podobnie Carla Craiga, którego niezwykłe sety,
    sprawiają, że pierwszy raz je słysząc chce się powiedzieć „o rety!”
    do tego jeszcze Birdy Nam Nam, który ze swoim turtablizmem tworzy swego rodzaju niszę,
    na polskim rynku nie częstą więc cieszę się zawsze gdy ich słyszę,
    dajmy na to kawałek „defiant Order”
    bujam się przy nim jak tylko mogę 🙂
    dlatego proszę drogą redakcję Brief
    by pozwoliła mi poczuć świeżych energetycznych brzmień zew,
    byłoby to dla mnie spełnienie marzeń,
    móc zostać świadkiem tak niecodziennych wrażeń,
    móc upajać się wokoło okalającą muzyką,
    i słyszeć jak przy niej fale Wisły milkną,
    zresztą móc się pod sceną zanurzyć w tym niezwykłym transie,
    czy ktoś bardziej niż ja ma na to parcie? 😀
    tak bardzo bym chciał właśnie przy płockich scenach,
    nurkować głęboko w elektronicznych akwenach,
    a miłoby było robić to w tandemie,
    bo w mojej dziewczynie również niezwykła energia drzemie,
    proszę więc rozpatrzyć także mą kandydaturę,
    by dni pod koniec lipca były kolorowe a nie bure 🙂
  5. Kilka dni temu miałem bardzo niespokojną noc – cały czas jurnie przebierałem nogami. Jak się obudziłem to nie wstałem lewą nogą tylko obiema naraz, które w pewien regularny sposób poruszały się synchronicznie. Jadąc w zatłoczonym tramwaju do pracy nie mając nad ich spójnymi aczkolwiek niefrasobliwymi ruchami kontroli skutecznie pokopałem jedna staruszkę, kanara i dwóch kibiców lokalnego klubu. Z pracy tego dnia się zwolniłem, bo zamiast dojść do stanowiska komputerowego zacząłem bezwiednie kręcić piruety pod gabinetem szefa. Dość tego – pomyślałem – i udałem się do ortopedy odstawiając istny musical Chicago na schodach szpitala. Doktor orzekł jednomyślnie – to STN, czyli syndrom tanecznych nóg i przepisał mi bilet na Audioriver.

Anita Florek

Muzyczny BRIEF – Wygraj bilet na Audioriver 2017

Audioriver to jeden z najważniejszych festiwali muzycznych w Polsce i zarazem wydarzenie jedyne w swoim rodzaju. To tutaj można jednocześnie zobaczyć najsłynniejszych na świecie reprezentantów house’u, techno i drum & bassu, jak i światowe gwiazdy elektroniki ocierającej się o pop, rock czy hip-hop. 12. edycja Audioriver odbędzie się w dniach 28-30 lipca 2017 w Płocku – na plaży nad Wisłą i w kilku innych lokalizacjach.

W  ogłoszeniu jak na dłoni widać różnorodność gatunkową i rozmach płockiego festiwalu. Aż trzy projekty to pełnowymiarowe zespoły pokazujące, że muzyka elektroniczna świetnie sprawdza się nie tylko w klubach, ale i na wielkich scenach. ZHU to sensacja ostatnich kilku lat – trudno znaleźć kogoś, kto choćby raz nie trafił na jego hit „Faded”, a to przecież nie jedyna świetna produkcja z debiutanckiego albumu „Generationwhy”, który ukazał się przed rokiem. Podobnie jak ZHU, na pełnowymiarowy koncert przyjedzie duet Mount Kimbie, który ostatni album wydał w 2013 roku, ale wszystko wskazuje na to, że wkrótce dostaniemy nową płytę. Eksperymentujący Brytyjczycy zagrają na T-Mobile Electronic Beats Stage.

ZHU – Faded: https://youtu.be/zk3r-K8TQ5g

Mount Kimbie ft. James Blake – We Go Home Together: https://youtu.be/Q-7wzb7sRg8

Holenderskie trio Kraak & Smaak także na koncertach rozwija się do kilkuosobowego bandu, który w tym roku na Audioriver zagra nie tylko hity wydane przez blisko 15 lat działalności zespołu, ale przede wszystkim utwory z wydanej przed rokiem płyty „Juicy Fruit”, na której znajdziemy mnóstwo słońca i funku. W kilkuosobowym składzie przyjedzie także Birdy Nam Nam, choć to nie jest klasyczny zespół, a trzech genialnych turntablistów, którzy przed rokiem wydali długo wyczekiwany album, „Dance Or Die”

Kraak & Smaak – I Don’t Know Why: https://youtu.be/g25aULmdSus

Birdy Nam Nam – U.R.A.O: https://youtu.be/3eLYUMLk_3o

Jak przystało na Audioriver, reprezentacja house’u i techno w ogłoszeniu także jest piekielnie mocna. Pierwszy występ live Stephana Bodzina w Polsce, debiut słynnej Nicole Moudaber na płockiej plaży czy powrót autora jednego z najsłynniejszych zakończeń Audioriver w historii: Jorisa Voorna – to tylko niektóre z dobrych wiadomości. A przecież jest jeszcze powrót do Circus Tent duetu Mind Against oraz pierwszy polski występ reprezentanta wytwórni Drumcode i GEM: Enrico Sangiuliano.

Stephan Bodzin live – Boiler Room: https://youtu.be/Hv_oF2ol_Ks

Nicole Moudaber & Skin – Someone Like You: https://youtu.be/UomJpXtx-sU

Joris Voorn Boiler Room ADE DJ Set: https://youtu.be/0NGWzaWnZ40

Mind Against – Essential Mix: https://youtu.be/yB3ug2jRFy0

Enrico Sangiuliano – Moon Rocks: https://youtu.be/BQFca9ceSho

Ogłoszenie kończymy drugim filarem płockiego festiwalu, czyli muzyką drum & bass, z której mamy aż siódemkę artystów, z różnych odcieni tego gatunku. Mroczniejszą i mocniejszą stronę zaprezentuje Klute – będący świeżo po swoim kolejnym albumie autorskim – oraz duet Total Science, który kształtował ramy tego gatunku od momentu powstania. Bardziej atmosferyczne i deepowe barwy muzyki połamanej zaprezentuje z kolei Halogenix znany choćby z trio producenckiego Ivy Lab. Najbardziej pogodny i melodyjny w tym zestawieniu jest BCee – właściciel Spearhead Records. To jednak nie wszystko, bo artystów w namiocie Hybrid przez oba dni wspierać będą wokalnie MC: DRS, Wrec oraz przyjaciel festiwalu, zakochany w płockiej plaży LowQui.

Klute – Earth Spits Out The Living: https://youtu.be/0KzV-hwlG-E

Total Science – Another Time: https://youtu.be/FbK-WjEcak0

Halogenix – Beyond The Bounds: https://youtu.be/P7sJ7_UGa5c

BCee – Come And Join Us: https://youtu.be/cP1i_weURLE

Bilety dostępne są  na http://audioriver.ebilet.pl oraz w salonach Empik w całej Polsce.

Fantastyczną okazją do zdobycia biletów jest również konkurs współorganizowany przez redakcję BRIEF. Szczegóły konkursu poniżej.

Muzyczny BRIEF – konkurs

Na autorów 4 najciekawszych i najbardziej kreatywnych odpowiedzi, którzy poprawnie odpowiedzą również na pierwsze pytanie czekają dwudniowe karnety od redakcji BRIEF.
Prosimy również o podawanie w komentarzach adresów e-mail w celu kontaktu w razie ewentualnej wygranej.
Na odpowiedzi czekamy do 10 lipca!

Zapraszamy do udziału !

REGULAMIN KONKURSU

Continue reading „Muzyczny BRIEF – Wygraj bilet na Audioriver 2017”

Anita Florek