...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Reklama #no filter? Autentyzm, który się opłaca.

Kierując się przekonaniem, że ten kierunek sprawdza się także w relacji marka-odbiorca, agencja Ognivvo stworzyła wielokanałową kampanię reklamową telewizorów Philips, realizowaną dla i we współpracy z Media Expert. Sercem historii jest emocjonalna opowieść o Jakubie Różalskim, jednym z najbardziej wyrazistych i znanych polskich twórców digital paintingu. Jakub jest twórcą cieszącego się ogromną popularnością świata „1920+”, na bazie którego stworzona został gra „Scythe” oraz „Iron Harvest”. Mimo, że ma na swoim koncie udział w pracy przy  hollywoodzkich superprodukcjach, takich jak: Kong: Wyspa Czasek, czy Metal Gear Solid, w swojej twórczości koncentruje się głównie na własnych, w pełni niezależnych projektach, które przyniosły mu uznanie w kraju i za granicą. Jego obrazy cechuje duża sugestywność, charakterystyczny styl, mroczna atmosfera, oraz mieszanka tradycji z nowoczesnością.

 Wciągająca opowieść i dobrze skrojony ekosystem kampanii mogą skuteczniej zainteresować i utrzymać uwagę widza. Dlatego właśnie na pokazaniu prawdziwej, wielowymiarowej historii zależało nam najbardziej. Dzięki wyjątkowemu bohaterowi, w naturalny sposób udowodniamy, że zaawansowana technologia, nie zawsze musi stać w opozycji do naturalnego piękna. Telewizor zapewniający najwyższą jakość obrazu, perfekcyjnie oddający oryginalne kontrasty, kolory, czernie, aż po najmniejszy detal, pozwala artyście tworzyć swoje światy i pracować tak, jakby tworzył na płótnie. – komentuje Mateusz Goliński – dyrektor kreatywny agencji Ognivvo.

Kampania obejmuje 2,5-minutowy film, prerolle 6s. i 15s. oraz formaty statyczne i jest emitowana w internecie.

Reżyserem filmu „Natura Piękna” jest Michał Rułka, autorem zdjęć Dominik Danilczyk.

Film został wyprodukowany przez OTO Film, postprodukcję i udźwiękowienie zrealizowano w Expresso. Za zakup mediów odpowiada Value Media.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF