Trzy awanse w zespole w oLIVE media

W październiku bieżącego roku Marta Kusal awansowała na stanowisko Operations Specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym tego roku. Po zakończeniu trzeciego kwartału awans w zespole otrzymały również Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek.

Na nowym stanowisku Marta Kusal odpowiada za szeroki zakres działań HR i administracyjnych, w tym analizę i optymalizację procesów wewnętrznych, prowadzenie rekrutacji, a także zarządzanie dokumentacją firmową. Koordynuje także współpracę z zewnętrznym zespołem księgowo-finansowym i prawnym.

 

Marta Kusal jest absolwentką polityki społecznej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a aktualnie kontynuuje edukację z psychologii w Wyższej Szkole Bankowej – National Louis University. Przed dołączeniem do oLIVE media Kusal pracowała w sektorze bankowym, gdzie zdobyła doświadczenie w pracy z klientem oraz w zadaniach o charakterze administracyjnym. 

 

Stanowisko Operations Specialist zostało utworzone w odpowiedzi na dynamiczny rozwój agencji oLIVE media, która skupia się na rozbudowie zespołu, wzmocnieniu kompetencji oraz udoskonaleniu wewnętrznych struktur organizacyjnych.

 

W październiku, oprócz Marty, awans w agencji otrzymała Natalia Głatki, która objęła stanowisko Junior PR Specialist. Natalia pracuje z klientami z sektora biznesowego. Z kolei Karolina Mankiewicz objęła rolę Junior PR & Influencer Marketing Specialist, odpowiadając za obsługę marek beauty i lifestylowych. Wzrost kompetencji zespołu stanowi dowód na rozwój oraz skuteczne umacnianie pozycji agencji.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Weronika Weimer awansowała na stanowisko senior PR & influencer marketing specjalistki w agencji oLIVE media

Weronika Weimer dołączyła do agencji oLIVE media w grudniu zeszłego roku, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. W kwietniu awansowała na stanowisko seniorskie.

Do zespołu oLIVE media Weronika Weimer dołączyła pod koniec 2023 roku, zasilając zespół PR & lifestyle pod przewodnictwem team leaderki Dominiki Jamroz. Od kwietnia, jako senior PR & influencer marketing specialistka, odpowiadać będzie za współrealizację projektów komunikacyjnych dla marek lifestylowych, współtworzenie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych oraz aktywności z obszaru media i public relations, influencer marketingu oraz social mediów.

Zespół, na pokładzie którego jest Weronika, obsługuje marki z sektora lifestyle, głównie beauty oraz fashion, takie jak szwajcarskie kosmetyki premium Gisada, polskie torebki Novinska, warszawska klinika z krioterapią estetyczną CrioLife czy jedna z najpopularniejszych sieci kawiarni w Polsce. Odpowiada on m.in. za komunikację PR, media relations, influencer marketing oraz działania w social mediach. 

Weronika jest absolwentką logistyki i administrowania w mediach Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada bogate doświadczenie w branży marketingowej oraz public relations. Szlify zawodowe zdobywała w takich agencjach jak Lifetube, Planet Partners czy Od kuchni, pracując dla klientów z sektora lifestyle, food oraz HoReCa. 

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Magdalena Błaszczak nową Chief Operating Officer w Apploverze

Z początkiem marca Magdalena Błaszczak awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej w agencji Applover. Na nowo powołanej roli będzie odpowiedzialna za codzienne funkcjonowanie firmy oraz nadzorowanie projektów.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Applovera powołano nową osobę na stanowisko COO (Chief Operating Officer), które to objęła Magdalena Błaszczak. Dotychczas pracowała przez niecałe 2 lata jako HR Manager i Head of HR, dbając o rozwój pracowników w agencji. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w jednym z wrocławskich software house’ów – RST Software Masters, przechodząc szczeble kariery od Recruitment Specialist po People Operations Lead. Na stanowisku dyrektor operacyjnej w Apploverze obejmie nadzorowanie firmowych operacji, wewnętrznych procedur firmy oraz raportowaniem działań do zarządu.

Zaczynaliśmy w 2016 roku jako grupa 4 przyjaciół i pasjonatów technologii, obecnie jesteśmy firmą zbudowaną z ponad 100 ekspertów. Dla nas to naturalny krok w rozwoju spółki, szczególnie przygotowując się do wejścia na giełdę w 2022 roku. Wzmacniamy nasz zespół operacyjny, a dzięki doświadczeniu Magdaleny w HR, chcemy dalej rozwijać organizację zorientowaną na ludzi. 

Piotr Sędzik, CEO Applover

 

Rynek technologiczny nieustannie się zmienia, a stanowisko COO to bardzo odpowiedzialna funkcja. Rzadko osoby na tym stanowisku wywodzą się z HR-u, więc tym bardziej doświadczenie Magdy przyczyni się do poprawiania codziennych operacji w naszej firmie. Nie da się też ukryć, że nadal jest mało kobiet na wysokich stanowiskach. Jesteśmy dumni w Apploverze, że możemy przyczynić się do pielęgnowania inkluzywności w branży IT.

Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales w Applover

 

Tworzenie strategicznych procesów organizacyjnych, które sprawiają, że pracownicy dobrze czują się w środowisku pracy, a biznes ma w nich wsparcie i realizuje swoje cele, od zawsze mnie ekscytowało. Cieszę się, że będę miała możliwość rozwijania się w kolejnych obszarach organizacyjnych i realizowania mojego podejścia do zarządzania jako COO.

Magdalena Błaszczak, COO Applover

 

Applover to Full-Stack Digital Agency z Wrocławia. Ich DNA to praca nad technologiami dla najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych start-upów na rynku krajowym i światowym. Applover został uznany przez Deloitte za Rising Star (Fast 50 Tech) w regionie CEE w 2019 roku, a w 2020 i w 2021 roku został wyróżniony w głównej kategorii rankingu FAST 50.

Magdalena Błaszczak – COO w Applover z ponad 6 letnim doświadczeniem w HR, Rekrutacji i Employer Brandingu w branży IT. Ekspert w tworzeniu, wdrażaniu i facylitacji wysokojakościowych procesów organizacyjnych, uwielbia pracować na danych. Absolwentka studiów HR Business Partner na WSB we Wrocławiu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea

joanna luszczynska

Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w dziale Social Media.

Joanna Łuszczyńska jest związana z branżą marketingową od 4 lat. Przed rozpoczęciem pracy w Valkea, swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako Content Designer w agencji LiquidThread. Obsługiwała tam marki należące do firmy The Coca Cola Company, jak Coca Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Fuzetea.

Nowa Head of Social Media Project Management w Valkea jest absolwentką dziennikarstwa i zarządzania reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim.


Źródło: Valkea

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kacper Studencki nowym Dyrektorem Marketingu BMW w Polsce

Kacper studencki

Od 1 stycznia 2022 r. stanowisko Dyrektora Marketingu BMW w Polsce objął Kacper Studencki. W nowej roli będzie odpowiadać za tworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowej marki BMW.

Kacper Studencki dołączył do zespołu BMW Group Polska ponad 6 lat temu. Na stanowisku Brand Managera odpowiadał m.in. za zarządzanie komunikacją marki BMW w mediach i działaniami zespołu w obszarach: digital, social media oraz dealer & aftersales marketingu.

Kampanie realizowane przez prowadzony przez niego zespół przyczyniły się do sukcesów biznesowych BMW i były wyróżniane prestiżowymi nagrodami branżowymi, w tym m.in. EFFIE, Golden Arrow czy Mixx Awards. Długofalowa strategia komunikacji doprowadziła do osiągnięcia w 2021 r. silnej pozycji marki w segmencie premium, co znalazło odzwierciedlenie w zajęciu najwyższej lokaty z perspektywy rozpoznawalności marki (Brand Monitor, marki premium, GfK 2021), pożądania marki (TGI, Q1-Q3 2021) oraz wśród zapytań w wyszukiwarce Google.

Kacper Studencki jest absolwentem zarządzania w The Swiss Hotel Management School oraz University of Derby. Przed dołączeniem do BMW Group był związany z Sony, gdzie jako Communication Manager odpowiadał za komunikację marki w kanale Retail (ATL, BTL, CRM).

 


Źródło: BMW

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Damian Kitowski awansuje na stanowisko creative director w VMLY&R

damian kitowski

Damian Kitowski, dotychczas creative group head w agencji VML&R, od stycznia 2022 roku awansował i objął stanowisko creative director.

Damian Kitowski, na co dzień tworzący duet kreatywny z Robertem Antolakiem, z VMLY&R związany jest od blisko sześciu lat. Wspólnie z Robertem stoją na czele jednej z grup kreatywnych w strukturze działu kreacji agencji (w styczniu 2022 roku utworzone zostały trzy nowe grupy, co zwiększa ich liczbę z pięciu do ośmiu).
Damian Kitowski w duecie z Robertem Antolakiem zarządzają pracą grupy kreatywnej, której głównym klientem jest marka Samsung.
Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequila i Grandes Kochonos. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek jak: Samsung, EB, Żywiec, Heyah, Aviva, PLL LOT i Orange. Laureat KTR, Effie Awards, IAB MIXX Awards, Innovation Awards, Facebook Awards, Young Creatives Cannes Lions w kategoriach Film i Print oraz Golden Drum Young Drummers. Był też dwukrotnie jurorem konkursu Papaya Young Directors.


Źródło: agencja VMLY&R

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba-Górka awansują w strukturach Grupy Empik

Empik Agnieszka Edyta Awans

Z początkiem stycznia 2022 roku Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba- Górka objęły nowe stanowiska: Dyrektor ds. Wydawniczych oraz Dyrektor ds. Produkcji Audio. Nominacje związane są ze strategią wzmacniania zarządzania treściami cyfrowymi w spółce. Działy wydawniczy i produkcyjny Virtualo wspierają m.in. rozwój aplikacji Empik Go.

Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój contentu audio w aplikacji Empik Go oraz Virtualo, współpracę z wydawcami, autorami oraz agencjami literackimi w Polsce i na świecie. Poprzednio pełniła funkcję Menadżera ds. pozyskiwania treści. W Virtualo pracuje od 2020 roku. Wcześniej, przez lata związana z branżą gamingową, doświadczenia z cyfrowej dystrybucji gier i marketingu przeniosła na obszar treści audio, które rozwija we współpracy z wydawcami i autorami tworząc bestsellerowe audiobooki.

Edyta Kocemba-Górka od stycznia odpowiada za produkcję contentu audio w Virtualo na potrzeby aplikacji Empik Go oraz partnerów, a także zarządza zespołem realizatorów i lektorów oraz studiem nagraniowym. Awansowała ze stanowiska Menedżer ds. audio, w Virtualo pracuje od 2020 roku. Od kilkunastu lat jest związana ze światem dźwięku, wcześniej była producentką audycji publicystycznych w radiowej Trójce.

Dyrektor ds. Wydawniczych oraz Dyrektor ds. Produkcji Audio raportują do zasiadającego w zarządzie spółki Pawła Heby, odpowiedzialnego za całość działań contentowych Virtualo na potrzeby aplikacji Empik Go i rynku treści cyfrowych.

Działy wydawniczy oraz produkcyjny Virtualo mogą uznać rok 2021 za udany. Zrealizowano ponad 600 audiobooków oraz podcastów, co przełożyło się na ponad 5 tysięcy godzin nagrań in house oraz w studiach zewnętrznych. Platforma stawiała także na rozwój multiformatu, w ramach którego wprowadzono 40 tytułów w wersji audiobooka, ebooka i książki papierowej w druku na żądanie. W ubiegłym roku we współpracy z wydawcami powstały m.in.: audioseriale „Wilkołak” (Wydawnictwo Marginesy) i „Stulecie Winnych. Początek” (Zwierciadło), superprodukcje „Mów mi Win” (Albatros), „Wiatr” i „Bezcenny” (W.A.B.), czy seria dla dzieci „Misia i jej mali pacjenci” (Zielona Sowa). W 2021 r. do grona współpracujących bezpośrednio autorów dołączyło ponad 40 nazwisk, m.in. Małgorzata Starosta, Katarzyna Michalak czy Mariusz Zielke. W tym roku do portfolio mają dołączyć kolejni autorzy i wydawcy oraz zostanie otwarte nowe studio nagraniowe.


Źródło: Grupa Empik

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Awans Joanny Augustyniak na Strategic Project Directora V&P

joanna-augustyniak

Joanna Augustyniak awansowała na nowo utworzone stanowisko Strategic Project Director V&P.

W ramach nowych obowiązków obejmie nadzór nad wszystkimi zespołami pracującymi dla jednego z kluczowych klientów agencji – Volkswagen Financial Services. Do zadań Joanny należeć będzie liderowanie zespołowi składającemu się z przedstawicieli działów: client service, digital oraz social media. Do tej pory Asia z ramienia działu strategii przygotowywała projekty związane ze strategią marek VW FS, kampanie wizerunkowe, sprzedażowe i edukacyjne, działania lead nurturing, a także nadzorowała działania social mediowe – tworzenie strategii obecności i budowy contentu.

Awans Asi to nie tylko docenienie jej doświadczenia i zaangażowania w pracę. To realizacja sposobu działania V&P, gdzie wszystkie działania wynikają z przemyślanej i jasno określonej strategii.

Kacper Skocki, Chief Operating Officer w V&P

Tak jak dotychczas Joanna będzie również odpowiedzialna za planowanie strategiczne dla wszystkich marek Volkswagen Financial Services. Zmiana ta pozwoli jeszcze lepiej kontrolować realizację celów oraz budżetu marki.

Joanna Augustyniak pracuje w marketingu od ponad 9 lat. Do zespołu V&P dołączyła w 2020 roku, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner dla marek VWFS. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako Brand Manager marki Semilac, czy Head działu Digital V&P; E-commerce w NIVEA. W 2021 roku uzyskała certyfikat Dimaq Professional. Charakteryzuje się holistycznym podejściem w tworzeniu strategii marek. Awans Asi to kolejny przykład na wewnętrzne awanse V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION & PEOPLE.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Awans w McCANN

Janka Szwykowska

Janka Szwykowska awansowała na stanowisko Senior Art Director.

Janka Szwykowska, związana z agencją McCANN od 2018 roku, awansuje w strukturach firmy na stanowisko Senior Art Directora. Dotychczas, pełniąc funkcję Art Directora, tworzyła koncepcje reklamowe i kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank, czy Volvo.

Szwykowska dwukrotnie została laureatką nagrody KTR Young Creatives Cannes – w kategorii Print (2016) oraz Film (2019). W trakcie swojej kariery zawodowej zdobyła ponad 50 nagród i wyróżnień w takich konkursach jak Cannes Lions, The One Show, Webbys, New York Festivals, Golden Drum, KTR, Innovation, Effie i innych.

Z branżą reklamową związana jest od sześciu lat. Wcześniej pracowała w agencji Grey Group Poland. Jest absolwentką psychologii społecznej Uniwersytetu SWPS, studiowała też psychologię pracy i organizacji na Uniwersytecie w Lund w Szwecji. Po pracy lubi utrzymywać kontakt z szeroko rozumianą kulturą i sztuką, a także sporo eksperymentuje w kuchni.


Źródło: McCANN

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowi szefowie zespołów SEO i Growth w Whites

Łukasz Adamski i Konrad Łęcki

Konrad Łęcki na czele działu SEO agencji Whites. Łukasz Adamski awansuje na stanowisko Head of Growth.

Konrad Łęcki awansował na stanowisko Head of SEO agencji Whites. Odpowiada za zespół specjalistów i usług SEO-wych. Łukasz Adamski objął rolę szefa działu Growth. Jest odpowiedzialny za obszar growth marketingu i zespół specjalistów reklamy performance.

Konrad Łęcki przejmuje rolę szefa działu SEO agencji Whites. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu specjalistów SEO oraz podnoszenie jakości i efektywność usług SEO-wych. Wcześniej, jako Team Leader SEO oraz Senior SEO Specialist w Agencji Whites, Konrad zajmował się kształtowaniem i realizacją strategii SEO-wych, a także rozwojem zespołu. Koordynował również wsparcie strategiczne dla działań sprzedażowych realizowanych przez dział Client Service.

Łukasz Adamski awansuje na stanowisko Head of Growth. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie zespołu Growth Marketing agencji Whites oraz realizację celów biznesowych w podległym obszarze. Poprzednio, jako Digital Marketing Strategist i Team Leader, był odpowiedzialny za rozwój zespołu, planowanie i prowadzenie kampanii digital marketingowych. Zanim trafił do Whites, był związany z GroupM, gdzie pracował jako Manager zespołu SEM.

Maciej WoźniakCieszę się, że najlepszych kandydatów na stanowiska szefów zespołów SEO i Growth wyłoniliśmy z wewnętrznej rekrutacji. Konrad i Łukasz to fajni ludzie, świetni managerowie, mam pewność co do ich wiedzy i kompetencji. Od pierwszego dnia obaj wskoczyli na głęboką wodę. Jestem spokojny o dalszy rozwój agencji w obszarach SEO i performance.

Maciej Woźniak, prezes Zarządu Whites

Z agencją żegnają się dotychczasowy szef działu SEO – Krzysztof Beniowski i Wojciech Spychalski, pełniący dotąd funkcję szefa działu Growth, który objął stanowisko Global CX Senior Manager w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej Gi Group.

Anna TkaczykKrzysiek i Wojtek to byli świetni szefowie, którzy wzmacniali nas w czasie szybkiego wzrostu agencji i w trudnym czasie 2020. Krzysztof poukładał i rozwinął działania w obszarze SEO. Zoptymalizował biznesowe procesy. Wojtek wnosił do agencji mnóstwo energii, talentu i kreatywności. Obaj idą dzisiaj swoją drogą. Życzę im na niej wielu sukcesów.

Anna Tkaczyk, Partnerka Zarządzająca Whites

W Agencji Whites pracują obecnie 102 osoby: w zespołach SEO, Content Marketing, PR, Kreacja, R&D, Growth, HR, Marketing, Social Media i Administracja. W ciągu ostatnich 12 miesięcy agencja zatrudniła 55 nowych pracowników we wszystkich zespołach łącznie. Planowane są kolejne zatrudnienia i autorski program stażowy.
Do Grupy Digitalowej Whites należą również spółki Vecton (agencja marketing automation) oraz GoodC (product design i software).


Źródło: Whites

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF