Tag
b2b
Działania marketingowe są jednym z istotnych czynników wpływających na wynik finansowy firmy. Jednak mało kto otwarcie mówi o wydatkach na te działania - jakie budżet mają sens, jaka powinna być relacja wydatków mediowych do wynagrodzenia…
Branża PR & marketing nie poddaje się pandemii [RAPORT]
98 proc. sektora komunikacji marketingowej w Polsce to mikrofirmy, które również ucierpiały na spowolnieniu gospodarczym spowodowanym pandemią. Według raportu PFR epidemia i kryzys nią wywołany jest poważnym wyzwaniem dla sektora…
Q&A: Jak pandemia przyspieszyła cyfrową transformację firm?
Potrzeby firm w zakresie relacji z kooperantami i partnerami biznesowymi nie zmieniły się. Za to diametralnej zmianie – za sprawą pandemii i obostrzeń – uległy warunki działania. O projektach b2b „skrojonych na miarę” w czasach pandemii…
Korzyści z cyfrowej transformacji, czyli praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w…
Boty to programy wykonujące pewne czynności w zastępstwie człowieka, umożliwiają cyfrową transformację obsługi klienta poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań, opartych na AI czy usług w chmurze. Bankowość, ubezpieczenia, opieka…
Trudna sztuka komunikacji B2B w sieci
Ostatnie miesiące przeniosły marki i biznesy w nową rzeczywistość. Dla tych, którzy dotychczas pomijali kanały digitalowe – czas nadrobić zaległości! Internet to doskonałe miejsce nie tylko dla marek konsumenckich, ale również dla B2B,…
50 Kreatywnych #historie | Natalia Myszkowska – Cateringoo
Cateringoo to platforma, która ułatwia firmom zamawianie cateringów na wydarzenia biznesowe. Agreguje oferty różnych dostawców i pozwala “szyć na miarę” catering na każde spotkanie. O kulisach powstania marki opowiada Natalia Myszkowska,…
MARKETING B2B – JAK TWORZYĆ WŁASNE PLATFORMY SPOŁECZNOŚCIOWE
Komunikacja w biznesie jest obecnie bardzo doceniana. Marketerzy dobrze wiedzą, że ich rola nie polega na reklamie i sprzedaży. Polega na budowaniu relacji. Relacje te w B2B oparte są przede wszystkim na wiedzy, merytorycznych informacjach…
W obliczu wyzwania – klientocentryczność w B2B
Nastała era klienta, co w praktyce oznacza, że jeszcze większego znaczenia nabrało poznanie jego oczekiwań i potrzeb. Widać to od strategii biznesowej po działania operacyjne wspierające realizację celów sprzedażowych. Badanie „Kompas…
Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników
Aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym motywatorem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej…
Raport Focus Telecom – B2B ery cyfrowej. Trendy i rozwiązania dla nowoczesnego biznesu
Postępująca cyfryzacja wpływa na coraz więcej obszarów naszego życia. Nie omija rzecz jasna także branży B2B, która sama w sobie jest jednak stosunkowo „trudna”, pod względem złożonych procesów, zachodzących na drodze relacji między firmą a…