Tag
b2b
Amazon, chińskie marketplace'y, a nawet polskie Allegro są sporym zagrożeniem dla detalistów w handlu internetowym. To duże platformy handlowe przyciągają coraz więcej klientów. Mniejsze sklepy nie stoją jednak na straconej pozycji.
Polski Ład może zmobilizować do przejścia na samozatrudnienie – o jakich kwestiach formalnych muszą…
Według danych Ministerstwa Finansów, około 470 tys. osób zatrudnionych obecnie na etacie poniesie straty finansowe w konsekwencji zmian wprowadzonych przez Polski Ład. Natomiast opłacalność samozatrudnienia będzie rosła wraz ze wzrostem…
Wartość handlu e-commerce B2B urosła w pandemii o 30 procent [BADANIE]
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między…
Ile kosztuje marketing B2B – analiza wydatków w roku 2020
Działania marketingowe są jednym z istotnych czynników wpływających na wynik finansowy firmy. Jednak mało kto otwarcie mówi o wydatkach na te działania - jakie budżet mają sens, jaka powinna być relacja wydatków mediowych do wynagrodzenia…
Branża PR & marketing nie poddaje się pandemii [RAPORT]
98 proc. sektora komunikacji marketingowej w Polsce to mikrofirmy, które również ucierpiały na spowolnieniu gospodarczym spowodowanym pandemią. Według raportu PFR epidemia i kryzys nią wywołany jest poważnym wyzwaniem dla sektora…
Q&A: Jak pandemia przyspieszyła cyfrową transformację firm?
Potrzeby firm w zakresie relacji z kooperantami i partnerami biznesowymi nie zmieniły się. Za to diametralnej zmianie – za sprawą pandemii i obostrzeń – uległy warunki działania. O projektach b2b „skrojonych na miarę” w czasach pandemii…
Korzyści z cyfrowej transformacji, czyli praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w…
Boty to programy wykonujące pewne czynności w zastępstwie człowieka, umożliwiają cyfrową transformację obsługi klienta poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań, opartych na AI czy usług w chmurze. Bankowość, ubezpieczenia, opieka…
Trudna sztuka komunikacji B2B w sieci
Ostatnie miesiące przeniosły marki i biznesy w nową rzeczywistość. Dla tych, którzy dotychczas pomijali kanały digitalowe – czas nadrobić zaległości! Internet to doskonałe miejsce nie tylko dla marek konsumenckich, ale również dla B2B,…
50 Kreatywnych #historie | Natalia Myszkowska – Cateringoo
Cateringoo to platforma, która ułatwia firmom zamawianie cateringów na wydarzenia biznesowe. Agreguje oferty różnych dostawców i pozwala “szyć na miarę” catering na każde spotkanie. O kulisach powstania marki opowiada Natalia Myszkowska,…
MARKETING B2B – JAK TWORZYĆ WŁASNE PLATFORMY SPOŁECZNOŚCIOWE
Komunikacja w biznesie jest obecnie bardzo doceniana. Marketerzy dobrze wiedzą, że ich rola nie polega na reklamie i sprzedaży. Polega na budowaniu relacji. Relacje te w B2B oparte są przede wszystkim na wiedzy, merytorycznych informacjach…