Tag
badania rynku
Co ważnego dla branży wydarzyło się w 2022, a co czeka nas w bieżącym roku zdaniem Kuby Antoszewskiego, dyrektora komunikacji firmy badawczej Kantar.
Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów?
"Efektywność komunikacji marek w świecie wielu ekranów" to nowy raport z badania zrealizowanego wspólnie przez SAR, Google i Kantar. Jakie główne wnioski płyną z niego dla marketerów? Poniżej 10 kluczowych wniosków dotyczących…
Jak wykorzystać badanie rynku w budowie strategii marketingowej?
Skuteczny marketing i osiąganie przewagi na rynku wymaga posiadania dobrze opracowanej strategii marketingowej, na podstawie której wypozycjonujemy markę na rynku oraz zoptymalizujemy procesy firmowe. W tym celu warto przeprowadzić badanie…
Ankiety online – jak zyskać przewagę nad konkurencją za pomocą badań rynku?
Ostatnie miesiące trwającej pandemii pokazały, jak ważne jest zrozumienie zachodzących na rynku zmian i zrozumienie potrzeb klienta. Gwałtownie zmieniające się potrzeby klientów oraz sytuacja ekonomiczna wymusza poszukiwanie nowych nisz na…
Wzrost znaczenia ankietyzacji online CAWI i zmiany na rynku badawczym
Pandemia Covid-19 pokazała, jak zmieniają się preferencje zakupowe konsumentów oraz w jak ogromnym stopniu nadchodzi cyfrowa rewolucja w biznesie. Dzięki ankietom online CAWI możesz samodzielnie realizować badania rynkowe i zyskać przewagę…
Buduj silną markę wykorzystując analizy rynku
Analizy rynku dostarczają wiedzy niezbędnej do strategicznego dostosowania marki do aktualnych trendów na rynku.
Badania market research – rozwój firmy na podstawie danych
Oparta na danych wiedza o rynku, konsumencie i produkcie – to podstawa skutecznej strategii marketingowej konkurencyjnej firmy. Poznaj zwyczaje konsumentów i bądź o krok przed konkurencją. | Market research
Badania marketingowe podczas pandemii COVID-19
W trakcie trwania każdego kryzysu zasadą jest, że przetrwają go najsilniejsi. Zmiany zachowań konsumenckich oraz działań konkurencji powodują znaczne zmiany na rynku. Korzystając z badań marketingowych online, można zagospodarować…
Badania marketingowe – sztuka zadawania pytań
Badanie marketingowe nie jest opcją – jest niezbędnym, krytycznym spojrzeniem firmy na klientów i konkurentów. Powodzenie badań marketingowych zależy od metody i poprawnie sformułowanych pytań. Jak uniknąć błędów w konstruowaniu…