...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wyniki badania Mediapanel za sierpień 2021

Mediapanel

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.

W sierpniu liczba internautów wyniosła 28,9 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 24,1 mln

Wydawcy – internet

 

Wszystkie urządzenia

 

 Mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

 

Komputery osobiste i laptopy

 

 mediapanel sierpien 2021
Źródło: Mediapanel

 

Urządzenia mobilne

 

Mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

Domeny – Internet

 

Wszystkie urządzenia

 

Mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

 

Komputery osobiste i laptopy

 

Mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

 

Urządzenia mobilne

 

mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

Aplikacje – Internet

 

Audytowane

 

Mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

 

Wszystkie aplikacje

 

mediapanel sierpień 2021
Źródło: Mediapanel

Źródło: Mediapanel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki badania Mediapanel za czerwiec 2021 [BADANIE]

Mediapanel

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji. W czerwcu liczba internautów wyniosła 28,9 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 23,6 mln osób.

WYDAWCY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

mediapanel czerwiec 2021

Komputery osobiste i laptopy

mediapanel czerwiec 2021

Urządzenia mobilne

mediapanel czerwiec 2021

DOMENY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

mediapanel czerwiec 2021

Komputery osobiste i laptopy

mediapanel czerwiec 2021

Urządzenia mobilne

mediapanel czerwiec 2021

APLIKACJE – INTERNET

mediapanel czerwiec 2021

Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.


Źródło: Mediapanel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki badania Mediapanel za maj 2021 [BADANIE]

Mediapanel

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.

W maju liczba internautów wyniosła 28,9 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 24,2 mln.

WYDAWCY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

Mediapanel_maj_1

Komputery osobiste i laptopy

Mediapanel_maj_2

Urządzenia mobilne

Mediapanel_maj_3

DOMENY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

Mediapanel_maj_4

Komputery osobiste i laptopy

Mediapanel_maj_5

Urządzenia mobilne

Mediapanel_maj_6

APLIKACJE – INTERNET

Mediapanel_maj_7


Źródło: Mediapanel

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021

Badanie internetu

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.

W kwietniu liczba internautów wyniosła 29,1 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 24,1 mln osób.

WYDAWCY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

badanie Mediapanel
Źródło: Mediapanel

Komputery osobiste i laptopy

badanie Mediapanel
Źródło: Mediapanel

Urządzenia mobilne

 

badanie mediapanel
Źródło: Mediapanel

DOMENY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

badanie mediapanel
Źródło: Mediapanel

Komputery osobiste i laptopy

badanie Mediapanel
Źródło: Mediapanel

Urządzenia mobilne

badanie mediapanel
Źródło: Mediapanel

APLIKACJE – INTERNET

badanie Mediapanel
Źródło: Mediapanel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowa funkcja od SentiOne pokazuje, co Polacy myślą o szczepionkach

Jednym z najbardziej emocjonujących tematów rozmów ostatnich miesięcy niewątpliwie są szczepienia na COVID-19. Jak pokazuje nowy raport SentiOne, z wypowiedzi polskich Internautów przebija przede wszystkim niepokój, a nad faktami przeważają emocje. Ponad połowa rozmów o pięciu szczepionkach dotyczy kontrowersji wokół niepożądanych skutków szczepionki AstraZeneca. Coraz więcej pozytywnych emocji i zainteresowania budzi natomiast rosyjska szczepionka Sputnik V.

Algorytmy SentiOne każdego dnia gromadzą ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi. Potrafią z wysoką dokładnością wskazać emocjonalne nacechowanie wypowiedzi internautów, co z kolei pozwala na analizę emocji wokół poszczególnych tematów.

Jak działa nowy raport Brand Awareness 2.0?

Nowy raport Brand Awareness 2.0 pozwala spośród dostępnych w SentiOne funkcji samodzielnie dobrać zestaw informacji, jakie mają się w nim znaleźć, m.in. procent negatywnych i pozytywnych komentarzy na dany temat, źródła dyskusji i informacje demograficzne o ich uczestnikach czy listę najczęściej używanych hasztagów i słów kluczowych. Przy każdej informacji można podejrzeć listę przykładowych wzmianek Internautów, co pozwala zawczasu dostrzec ewentualne kryzysy wizerunkowe. Gotowy raport, którego wygenerowanie zajmuje tylko kilka minut, można uzupełnić o własne logo na okładce i pobrać w formacie pdf lub pptx. Jest też dostępna możliwość otrzymywania cyklicznych raportów bezpośrednio na maila, bez logowania się do aplikacji SentiOne.

Głównym kierunkiem rozwoju aplikacji SentiOne Listen jest szybka i skuteczna analiza jak największej liczby wzmianek. Nie chcemy by nasi klienci musieli poświęcać czas na mozolne przeglądanie wszystkich wzmianek – nasze algorytmy robią to za nich. Raporty mogą być automatycznie generowane o każdej porze dnia i nocy, co pozwala nam skalować działania SentiOne na wielu rynkach, strefach czasowych i dla nieograniczonej liczby klientów – mówi Martyna Gostomska, Product Owner w SentiOne.

SentiOne sprawdziło opinie polskich Internautów na temat szczepionek na COVID-19

SentiOne w ramach testowania nowej funkcji raportu Brand Awareness 2.0 sprawdził, w jakich kontekstach o szczepionkach rozmawiają polscy Internauci i co budzi ich największe emocje. Poddano analizie 1,2 mln wzmianek z ostatnich 3 miesięcy na temat pięciu poszczególnych firm: Pfizer, AstraZeneca, Moderna, Sputnik V oraz Johnson&Johnson.

Szczepienia wciąż budzą niepokój

W rozmowach o szczepionkach na COVID-19, niezależnie od ich rodzaju, na pierwszy plan wybijają się niepokój i niepewność. Najczęściej pojawiające się słowa i wyrażenia kluczowe to „śmierć” (ponad 6 tys. wzmianek), NOP (czyli tzw. niepożądany odczyn poszczepienny – ponad 5 tys. wzmianek) czy „boję się” (blisko 3 tys. wzmianek). Ponad 7 tys. Internautów publicznie zadeklarowało rezygnację ze szczepienia.

Jednocześnie Polacy są zainteresowani przebiegiem szczepień. Negatywne emocje budzą opóźnienia w dostawach szczepionek i problemy z dostępnością terminów na szczepienia. Pozytywne wypowiedzi dotyczą przede wszystkim radości związanej z otrzymaniem szczepionki, dobrego samopoczucia po szczepieniu i zachęcania innych do szczepień.

Największe zainteresowanie budzi AstraZeneca

Największe zasięgi w Internecie odnotowała szczepionka AstraZeneca – dotyczyło jej aż 54 proc. dyskusji. Duży wzrost zainteresowania nastąpił naturalnie po opublikowaniu przez „Fakt” 15 marca informacji na temat ewentualnych powikłań po jej przyjęciu. Post z linkiem do tego artykułu na facebookowym profilu gazety tylko w dniu publikacji wyświetlił się ponad 2 mln użytkowników, skomentowano go ponad 6 tys. razy i przesłano dalej 15 tys. razy. Informacja z początku kwietnia na temat bezpieczeństwa używania AstryZeneci – wydana przez Europejską Agencję Leków – osiągnęła o 60% mniejsze zasięgi.

Agnieszka UbaW Internecie najlepiej rozpowszechniają się treści kontrowersyjne i skrajnie emocjonalne, które bawią nas do łez lub szokują – nie inaczej jest w przypadku newsów. Informacja o śmiertelnej zakrzepicy na skutek szczepionki trafiła na bardzo podatny grunt, w dodatku po niej pojawiły się wiadomości o tym, jak kolejne państwa rezygnują ze szczepienia Astrą. Wystąpienie dyrektor Europejskiej Agencji Leków i przedstawienie suchych faktów, dowodów i zapewnień o bezpieczeństwie nie było tak chwytliwe jak publikacje w tabloidach.

Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne

Najmniej emocji wokół Pfizera i Moderny

Rozmowy na temat szczepionek Pfizera krążą głównie wokół ich dostępności. Na początku roku temat cieszył się dużą popularnością, szczególnie wśród przeciwników szczepień, jednak już w lutym liczba dyskusji spadła o 63 proc. Emocji nie budzi również szczepionka firmy Moderna. Została przyjęta dość neutralnie, a najpopularniejsze wypowiedzi na jej temat to newsy na temat składu szczepionki, najbliższej dostawy oraz zwiększenia produkcji. Jest też zdecydowanie najmniej kontrowersyjna, nie ma wielu gorących zwolenników, rzadko też rozmawiają o niej antyszczepionkowcy.

Sputnik V – od żartów do uznania

Rosyjska szczepionka Sputnik V początkowo była wyśmiewana przez Internautów, ale po podaniu przez magazyn medyczny „The Lancet” informacji, że Sputnik V jest skuteczny w 91 proc., wydźwięk dyskusji radykalnie się zmienił. Fakt zamówienia rosyjskiej szczepionki przez Niemcy wzbudził duże zainteresowanie i, co ciekawe, nie wywołał żadnych komentarzy antyszczepionkowych. Kraje, które zdecydowały się na zakup Sputnika V, czyli Niemcy, Węgry, Argentyna i Słowacja, były nawet chwalone za szybkość działania i gospodarność.

Johnson&Johnson – polityczna afera przyćmiła dyskusję

Duży entuzjazm Internautów wzbudziła informacja z 23 marca o możliwości dostaw szczepionki Johnson&Johnson do Polski, zwłaszcza że zbiegła się w czasie z opóźnieniami w dostawach szczepionek innych firm. Liczba pozytywnych wzmianek na jej temat wzrosła aż o 173 proc. w stosunku do poprzedniego tygodnia. Jednak entuzjazm i rzeczowa dyskusja szybko zostały stłumione przez skandal z początku kwietnia w związku z przedwczesnymi szczepieniami Johnson&Johnson w Rzeszowie.


Źródło: SentiOne

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki badania Mediapanel za marzec 2021

Mediapanel

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.

W marcu liczba internautów wyniosła 29,2 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 23,9 mln osób.

mediapanel mediapanel mediapanel mediapanel mediapanel mediapanel mediapanel


Źródło: Mediapanel

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki badania Mediapanel za luty 2021

Mediapanel

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji. W lutym liczba internautów wyniosła 29 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 23,9 mln osób.

Wydawcy- Internet

Wszystkie urządzenia

Tabela Mediapanel

Komputery osobiste i laptopy

Tabela Mediapanel

Urządzenia mobilne

DOMENY – INTERNET

Wszystkie urządzenia

Komputery osobiste i laptopy

Urządzenia mobilne

Tabela Mediapanel

APLIKACJE – INTERNET

Tabela Mediapanel


Źródło: Zespół PBI i Gemius 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2021

Badanie internetu

Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.

W styczniu liczba internautów wyniosła 29,1 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,4 mln osób.

Badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel
Badanie Mediapanel
Źródło: Mediapanel
Badanie mediapanel
Źródło: Mediapanel
Badanie ,Mediapanel
Źródło: Mediapanel
Badanie Mediapanel
Źródło: Mediapanel
Badanie mediapanel
Źródło: Mediapanel
Badanie mediapanel 7
Źródło: Mediapanel

Źródło: Mediapanel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Badanie internetu – wyniki badania Mediapanel za grudzień 2020

Badanie internetu

Szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.

W grudniu liczba internautów wyniosła 29 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,3 mln osób.

 

WYDAWCY – INTERNET

 

Wszystkie urządzenia

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Komputery osobiste i laptopy

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Urządzenia mobilne

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

DOMENY – INTERNET

 

Wszystkie urządzenia

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Komputery osobiste i laptopy

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Urządzenia mobilne

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

APLIKACJE – INTERNET

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

1 Mediapanel to jednoźródłowe badanie cross-mediowe, obejmujące pasywny poziom konsumpcji internetu, telewizji i radia, realizowane dzięki współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz Komitetu Badań Radiowych. Kompleksowe rozwiązanie stanowi połączenie standardu badania internetu, standardu pomiaru audytorium stacji radiowych Radio Track oraz danych z jednoźródłowego badania Gemius. Mediapanel prezentuje dane w podziale na 7 typów mediów: PC home, PC work, Phones, Tablets, TV in home, TV out of home, Radio, w ramach 23 wystandaryzowanych wskaźników. Wyniki badania pozwalają określić łączny zasięg poszczególnych kanałów mediowych oraz szacować potencjał całych grup mediowych. Rozwiązanie dedykowane jest wszystkim podmiotom na rynku mediów: marketerom, wydawcom, agencjom reklamowym oraz domom mediowym. Wyniki badania dostępne są codziennie, za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu online.

2 Gemius to polska firma badawczo-technologiczna, która od ponad 20 lat z sukcesem rozwija i wdraża w Polsce oraz za granicą autorskie technologie badania mediów cyfrowych. Gemius mierzy m.in. oglądalność stron www i aplikacji internetowych, słuchalność treści audio w radiu i internecie, oglądalność treści wideo zarówno w telewizji jak i w playerach internetowych, a także oglądalność i słuchalność reklam towarzyszących konsumpcji tych wszystkich rodzajów treści. Firma działa na blisko 40 rynkach w regionie EMEA, a na 12 z nich posiada lokalne oddziały. Klientami Gemiusa są reklamodawcy, media, domy mediowe, agencje reklamowe i firmy z sektora e-commerce. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR. Więcej informacji na stronie: www.gemius.pl.

3 PBI wspiera rynek wiedzą pozwalającą podejmować lepsze decyzje biznesowe w środowisku cyfrowym. W tym celu organizacja prowadzi i udostępnia wyniki badania Gemius/PBI stanowiące integralną część crossmediowego projektu Mediapanel. Z danych PBI korzystają przedstawiciele wydawców, domów mediowych, działów badawczych dużych firm oraz agencje interaktywne. PBI przyczynia się do rozwoju cyfrowego rynku, dzielą się także wiedzą ekspercką i nawiązują współpracę z organizacjami partnerskimi o zbliżonym profilu działalności.


Źródło: Mediapanel

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mediapanel – nowe jednoźródłowe badanie cross-mediowe

badanie crossmediowe

Gemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia – Mediapanel. Kompleksowy pomiar stanowi połączenie dotychczasowego standardu badania internetu Gemius/PBI, standardu pomiaru audytorium stacji radiowych Radio Track oraz danych z jednoźródłowego cross-mediowego badania Gemius.

Pierwsze wyniki udostępniono 2 października i obecnie publikowane są codziennie w nowoczesnym, intuicyjnym interfejsie online, który umożliwia analizę danych dla dowolnych okresów. Mediapanel jest pierwszym badaniem w Polsce, które prezentuje wspólny potencjał kluczowych mediów – internetu, radia i telewizji – a także poziom ich konsumpcji w domu i poza miejscem zamieszkania. Wystandaryzowane wskaźniki, wspólne dla wszystkich typów mediów, pozwalają dokonywać kompleksowych analiz cross-mediowych.

Badanie internetu, będące integralną część badania Mediapanel, jest realizowane według nowej ulepszonej metodologii. Dotychczasowi użytkownicy badania Gemius/PBI mają dostęp do danych w nowym interfejsie. Aktualny standard radiowy – Radio Track – realizowany na zlecenie KBR przez Kantar Polska, w badaniu jednoźródłowym pełni rolę badania założycielskiego. Natomiast cross-mediowe badanie Gemius, wykorzystujące pasywny pomiar telewizji oraz radia, realizowany za pośrednictwem mierników osobistych (smartfony z innowacyjnym oprogramowaniem pomiarowym), dostarcza informacji na temat konsumpcji radia i telewizji zarówno w domu, jak i poza nim.

Mediapanel prezentuje dane cross-mediowe w podziale na 7 typów mediów: PC home, PC work, Phones, Tablets, TV in home, TV out of home, Radio. Treści objęte badaniem są dodatkowo klasyfikowane jako redakcyjne (editorial) lub komercyjne (commercial). Docelowo w wynikach Mediapanel uwzględniony zostanie również pomiar oglądalności materiałów streamingowych audio i wideo w internecie.

Jako PBI uczestniczymy w tym projekcie, bo rozumiemy potrzeby rynku i marketerów związane z rozwojem badań mediowych w Polsce. Zdajemy sobie sprawę, że badania internetu są też najbardziej skomplikowanymi projektami badawczymi, wymagając nieustannego rozwoju i inwestycji. Jednocześnie internet jest według raportów rynkowych najbardziej wszechstronnym medium reklamowym. W naszym badaniu widowni internetowej dysponujemy także największym panelem badawczym w porównaniu z innymi badaniami mediów na polskim rynku. To zdecydowało, że uruchomiliśmy wraz z KBR i Gemius pomiar współkonsumpcji mediów.

Paweł Laskowski, prezes zarządu PBI

Naszym wspólnym celem jest dostarczenie obecnym i potencjalnym reklamodawcom jak najszerszego dostępu do danych na temat współkonsumpcji mediów, by każdy marketer był w stanie zaplanować jeszcze skuteczniejszą i efektywniejszą kampanię opartą o telewizję, internet i radio. Radio, oprócz tego, że świetnie sprawdza się jako wiodące medium w kampaniach reklamowych, doskonale uzupełnia aktywności telewizyjne i internetowe, zwiększając zasięgi i jednocześnie obniżając koszty dotarcia. Badanie słuchalności radia jest jednym najtrudniejszych elementów pasywnego pomiaru panelowego. Przede wszystkim ze względu na słuchanie w wielu miejscach, bardzo często poza domem i w różnych warunkach akustycznych. Wspólnie z Gemiusem, którego doświadczenie i know-how badawcze w tym zakresie jest bardzo duże, KBR będzie współpracować nad pełnym wykorzystaniem technologii, rozwiązaniem wszelkich problemów związanych z trudnościami w pomiarze radia. Planujemy korzystać także z doświadczeń z innych rynków, gdzie został wprowadzony lub jest testowany pomiar pasywny.

Mariusz Gołda, dyrektor marketingu w Grupie RMF, członek KBR

Nowe badanie, które zaprezentowaliśmy rynkowi, to krok milowy w sposobie pomiaru mediów w Polsce. Mediapanel jest odpowiedzią na wielokrotnie sygnalizowaną przez wydawców, reklamodawców i domy mediowe potrzebę kompleksowego, jednoźródłowego pomiaru mediów, który obejmie zarówno internet, jak i radio i telewizję. Jestem dumny, że rozwijana przez Gemius metodologia pasywnego pomiaru mediów znalazła uznanie najważniejszych organizacji branżowych – PBI i KBR – co przełożyło się na ich strategiczny udział w tym projekcie. Ich zaangażowanie w nowe przedsięwzięcie jest gwarantem najwyższej jakości danych internetowych i radiowych, które od 2 października dostarczamy użytkownikom.

Marcin Pery, prezes zarządu Gemius S.A.


Źródło: Informacja prasowa Gemius

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF