Tag
badanie
Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili badanie na reprezentatywnej grupie polskich konsumentów w wieku 16-74. Podstawowym celem była diagnoza stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz…
„Nowa normalność – w kierunku brandingu cyfrowego” CIMO Standards & Foresight – pierwszy raport…
Badania pokazują, że ponad 80% prezesów i właścicieli jest przekonanych o kluczowej roli marketingu w budowaniu sukcesu organizacji. Jednocześnie marketing często nie jest pozytywnie postrzegany; zarzuca mu się m.in. niskie kompetencje czy…
Quo Vadis marketerze?
Syrop, pleśń i guma. Co je łączy?
Co mają wspólnego: Coca Cola, Goodyear i Penicylina? Powstały one przez przypadek. Coca Cola - bo asystent aptekarza dolał wody gazowanej do syropu na nerwy, Penicylina - bo Fleming użył brudnej próbki, a…
Tylko 22% Polaków jest zadowolonych ze swojego work-life balance – wynika z badania na zlecenie…
Może się wydawać, że praca w domu zaburzyła dotychczasowy work-life balance. Tymczasem w najnowszym badaniu Novotel tylko 12% ankietowanych przyznało, że w trakcie home office myśli więcej o pracy. Polscy pracownicy uważają, że zachowują…
Inflacja sprzyja przebranżowieniu. Jednak pracę zmieniamy też z innych powodów
Inflacja sprzyja myśleniu, aby zmienić pracę i tym zabiegiem zwiększyć swoje zarobki. Jednak czynników, które zwiększają chęć do zmiany branży jest więcej – choćby bardzo ważny aspekt mentalny, bo wypalenie zawodowe dosięga coraz większą…
Bezpłatne badanie: Poznaj mocne i słabe strony swojego Software House’u i zyskaj świadomych klientów
Ogólnopolskie Badanie Dojrzałości Product Designu jest bezpłatne i trwa tylko 60 minut. Unikalna metodyka badania powstała przy współpracy zespołu Ekspertów Symetrii UX z międzynarodowym stowarzyszeniem UX Alliance. Diagnoza wskazuje…
8 na 10 Polaków chce produktów wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu
Zdecydowana większość polskich konsumentów oczekuje, że kupowane przez nich produkty będą powstawały z materiałów z recyklingu. Chcą szerszej oferty tego rodzaju produktów, oczekują lepszego ich oznakowania, są też gotowi tak dostosować…
Pracownicy punktują pracodawców za pomoc Ukrainie. Wyniki badania
Jak wynika z badania „Pomoc dla Ukrainy z perspektywy pracowników" Dailyfruits, Polacy nie tylko oczekują od pracodawców włączenia się w wsparcie naszych sąsiadów, ale sami chcą angażować się w takie działania w miejscu pracy. Aż 87%…
Jak usprawnić polski m-commerce, aby konkurował z najlepszymi? Wyniki audytu Google i e-point na…
Szybkość działania oraz User Experience mobilnej strony internetowej mają istotny i dający się zmierzyć wpływ na rozwój e-biznesu. To teza którą udowadniają wyniki audytu przeprowadzonego przez Google oraz e-point, a które będą…
Sektor MŚP digitalizuje krok po kroku
Sektor MŚP odgrywa kluczową rolę w polskiej i europejskiej gospodarce. Ma blisko 50% udziału w strukturze rodzimego PKB i obejmuje w naszym kraju niemal 2,2 mln organizacji. Mimo dużej świadomości w zakresie korzyści płynących z…