Tag
badanie
Ograniczenia związane z COVID-19 znacząco wpływają na sposób obsługi klientów przez instytucje finansowe, ale prowokują też do wprowadzenia nowych cyfrowych funkcjonalności. 41 proc. banków w skali światowej zwiększyło limit płatności…
Allegro, AliExpress, Amazon i przyszłość polskiego handlu: raport Inquiry
Od lat obserwujemy w Polsce wzrost sprzedaży detalicznej przez internet. Szczególnie popularne są zakupy na platformach sprzedażowych, które przez lata wypracowały silną pozycję na polskim rynku e-commerce. Do ekspansji w naszym kraju…
Raport Meetrics Q3/2020: w trzecim kwartale spadły wskaźniki widoczności reklamy display i wideo w…
Po bardzo dobrym drugim kwartale, w trzecim kwartale br. formaty reklam display odnotowały gorsze wskaźniki, zarówno w Polsce, jak i w Europie. Również reklamy wideo odnotowały pogorszenie widoczności, w Polsce większe niż w skali Europy -…
Doświadczenia klientów – jakie firmy najlepiej chronią nasze dane osobowe?
Banki, służba zdrowia i urzędy oraz instytucje państwowe to branże, które zdaniem konsumentów najlepiej chronią nasze dane osobowe. Najmniej w tym obszarze ufamy mediom społecznościowym, dostawcom kryptowalut oraz producentom inteligentnych…
Mediapanel – nowe jednoźródłowe badanie cross-mediowe
Gemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia – Mediapanel. Kompleksowy pomiar stanowi połączenie dotychczasowego standardu…
Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów
Wrześniowy odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK wskazuje na możliwe pogłębianie się tendencji spadkowej klimatu konsumenckiego w Polsce. Sierpniowe wyhamowanie szybkiego odbudowywania się notowań, we wrześniu zostało wzmocnione…
Nawyki żywieniowe pracujących Polaków. Wyniki badania Dailyfruits
Aż 46% Polaków zaczyna nieefektywnie dzień pracy z powodu zbyt późnego jedzenia śniadań. Co drugi polski pracownik przyznaje, że nie zjada codziennie owoców, a 40% warzyw. Zdaniem 58% pracujących Polaków głód wpływa na ich efektywność w…
Starcom: „Covidowe umiejętności” – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej – wyniki…
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu wielu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem…
Portfel Studenta 2020: koszty studiowania coraz wyższe, a polscy studenci w gorszej sytuacji…
Rosną koszty utrzymania się na studiach – średni miesięczny rachunek wydatków polskiego studenta wynosi ponad 2600 zł, co oznacza wzrost o ok. 500 zł w stosunku do roku ubiegłego. Ponad połowa studentów (54%) wskazała, że w ciągu ostatnich…
3 szanse „przy okazji” pandemii, których marki nie mogą przegapić
Jak w pandemii prezentują się pracodawcy? Po czym oceniamy dziś atrakcyjność marek? Jakich pracodawców będziemy szukać na 2021? Jak zrobić dobre wrażenie na kandydatach, pracownikach i klientach?