Tag
Bank Millennium
Spójne doświadczenie, możliwość nabycia produktu zgodnie z preferencjami klienta czyli np. zdalnie lub hybrydowo z płynnym przejściem przez poszczególne kanały dystrybucji oraz dodatkowe rozwiązania upraszczające ścieżkę zakupową - to…
Otwarta bankowość – jak i komu otwiera możliwości
Podgląd salda czy zlecanie przelewu z kont w różnych bankach w jednej aplikacji bądź potwierdzanie tożsamości w jednym banku poprzez logowanie do innego – to między innymi już teraz umożliwia nam otwarta bankowość. Co może jeszcze…
Nowoczesna aplikacja mobilna jako centrum zarządzania codziennością – o niebankowych usługach…
Bilet do kina czy na autobus to nie jedyne atrakcje, które znajdziemy w bankowych aplikacjach. Banki wzbogacają oferty o usługi spoza obszaru podstawowej działalności, by sprostać oczekiwaniom użytkowników, którzy chcą mieć wszystko…
Chatbot jako alternatywna forma obsługi klienta
Automatyczni konsultanci wyposażeni w sztuczną inteligencję już od jakiegoś czasu zasilają szeregi topowych, światowych firm. Jakie są ich zalety i czy mają szansę sprawdzić się na polskim gruncie? Przyjrzyjmy się bliżej Milli - pierwszemu…