...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy dyrektor działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa

Bartek_Hanus_Strategy_Director_LeoBurnett_official

Począwszy od połowy lutego stanowisko Strategy Director w agencji Leo Burnett obejmie Bartek Hanus, doświadczony strateg z wieloletnim stażem w branży reklamowej, związany wcześniej z agencjami MullenLowe Warsaw i TBWA. Przejmie tym samy obowiązki Adama Nowakowskiego, który przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.

Cieszymy się, że Bartek dołączył się do naszego zespołu. Jestem przekonana, że jego wiedza, doświadczenie i osobowość wniosą dużą wartość, która przełoży się na sukcesy naszych klientów.

Hanna Jackowska, Managing Director w agencji Leo Burnett Warszawa

Bartek Hanus jest związany z branżą reklamową od 2003 roku, gdy rozpoczął pracę w agencji TBWA. W swojej dotychczasowej karierze przeszedł przez wszystkie szczeble działu strategii, pełniąc po kolei funkcje Senior Strategic Planner, Head of Planning i Strategy Director. Tę ostatnią także w agencji MullenLowe Warsaw. W tym czasie zdobył doświadczenie w projektach realizowanych dla wielu znanych marek jak: Warta, BNP Paribas, AXA, Łomża, Tyskie, Pedigree, Herbapol, Nutella, Wyborowa, Durex, Garnier, Vichy, Nivea, Onet, Radio Zet, Gazeta Wyborcza, eobuwie.pl, RTV Euro AGD, RWE, PGNiG, SEAT, WWF.

W ostatnich latach społeczeństwo, media i biznes zmieniły się tak bardzo, że agencje reklamowe muszą wymyślić jak funkcjonować w zupełnie nowych warunkach. Cieszę się, że dołączam do zespołu Leo Burnett w tym momencie i będę miał szansę wspólnie z pozostałymi stworzyć przyszłość tej agencji.

Bartek Hanus, Strategy Director w agencji Leo Burnett Warszawa

Bartek Hanus jest absolwentem Stosowanych Nauk Społecznych oraz Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. W przeszłości był wykładowcą w Szkole Strategii Marki. Pełnił również rolę jurora konkursów Effie i Media Trendy. Prywatnie pasjonuje się surfingiem, architekturą, ekonomią behawioralną oraz Service Design.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF