Wojtek Mierowski dołącza jako creative partner i nowy współwłaściciel do Touchideas

od lewej Bartłomiej Serafiński-Wojtek Mierowski

Wspólnie z Bartkiem Serafińskim, od 2009 r. założycielem i partnerem zarządzającym Touchideas, razem pokierują firmą. – Naszą ambicją jest zbudowanie najmocniejszego brand consultingu w regionie. Pomaga nam unikalny miks kompetencji: łączymy planowanie strategiczne i biznesowe ze stroną kreatywną i brandingiem. Klienci to doceniają – mówią Serafiński i Mierowski.

Już ponad dekada – to dla Touchideas fantastyczna podróż i ciągły rozwój. Mieliśmy szczęście pracować przy tworzeniu największych polskich marek. Dziś nowe projekty coraz częściej wychodzą na Europę (m.in. Rumunia, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania). Wymagają podejścia interdyscyplinarnego, wykorzystują innowacje, muszą wyróżniać się kreatywnym rozmachem. Dlatego wraz z pojawieniem się na pokładzie Wojtka Mierowskiego – dzięki jego ogromnemu doświadczeniu – wzmacniamy kompetencje w zakresie brandingu i designu.

Bartek Serafiński, założyciel i partner zarządzający Touchideas

Po odejściu z BNA długo szukałem miejsca, które łączy światowej klasy podejście do designu z planem strategicznym dla biznesu. A potem potrafi oba te elementy wprowadzić w życie. Po 25 latach „w branży” niełatwo jest trafić na projekty, które będą prawdziwym wyzwaniem. W Touchideas udało mi się odnaleźć to twórcze napięcie. Dlatego zdecydowaliśmy się z Bartkiem połączyć siły.

Wojtek Mierowski, który dołączył do Touchideas jako creative partner odpowiedzialny za tematy związane z brandingiem oraz współwłaściciel spółki

Obaj partnerzy, kierując pracami zespołu specjalistów z zakresu strategii biznesowej, strategii marki oraz komunikacji, planują w ciągu roku zbudować wokół Touchideas najsilniejszą firmę brand consultancy w regionie.

Pozostajemy jednak wierni filozofii, za którą cenią nas klienci – indywidualnemu, wręcz rzemieślniczemu podejściu do każdego z projektów. Wkraczamy w momentach przełomowych, czasem trudnych, gdy firma potrzebuje zrobić zdecydowany skok naprzód. Dostarczamy idei oraz konkretnych rozwiązań, które pozwalają markom, ludziom i biznesom zdobywać pozycje lidera.

Bartek Serafiński, założyciel i partner zarządzający Touchideas

Strategia biznesowa + brand + komunikacja = kompetencje pod jednym dachem

Touchideas to firma, która w unikalny sposób łączy biznesowe doradztwo strategiczne z tworzeniem i promowaniem marek oraz idei produktów. Dostarcza konkretnych, innowacyjnych rozwiązań na polach:

  • strategii (brand strategy, communication strategy),
  • brandingu (brand design, re-branding, experience design),
  • zarządzania zmianą (portfolio marek, innowacje produktowe),

Tworzymy idee, które poruszają marki, ludzi, biznes i pozwalają im zrobić skok naprzód.

Bartek Serafiński i Wojtek Mierowski

W karierze pracowali z największymi markami wśród producentów dóbr konsumpcyjnych, branży retail i e-commerce, usług oraz instytucji finansowych całej Europie, m.in.:

  • Rebranding mBanku, Empiku, Reserved, Żywca, Tyskiego, Lotto, WP, Ekstraklasy, Onetu, Kaspi Banku.
  • Wsparcie w momencie przełomowym dla marek (rebranding i przebudowa sieci sklepów Żabka, rebranding BZ WBK na Santander, największa od 25 lat transformacja marki Rossmann).
  • Stworzenie strategii i brandingu marek, które są dziś liderami swoich kategorii (np. Finuu, Bakalland Ba!, Pan Pomidor, Wawrzyniec)
  • Wprowadzenie nowego sposobu sprzedaży wycieczek przez Rainbow Tours, co pozwoliło mu wejść do ścisłej czołówki biur podróży w Polsce
  • Skuteczna transformacja marki Łomża
  • Obsługa start-upu nowej sieci sklepów convenience w Rumunii (Fiigo – Grupa Profi).
  • Rebranding i remodelling wszystkich 1200+ sklepów sieci Profi w Rumunii. Wprowadzenie unikalnego konceptu „3 sklepów w 1”.

kuteczność pomysłów i planów, zaproponowanych przez Touchideas, doceniono zarówno na polu designu (3 nagrody Red Dot Design Awards, 2 x Dobry Wzór) jak i skutecznych strategii biznesowych oraz komunikacyjnych (liczne statuetki KTR, SAR Innovation AD, złote i srebrne Effie).


Źródło: informacja prasowa Touchideas 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF