...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Grupa TENSE ze srebrem w Global Agency Awards!

Global Agency Awards

Poznańska agencja SEO/SEM, będąca częścią Bauer Media Group, zajęła drugie miejsce w międzynarodowym konkursie Global Agency Awards 2021! W kategorii Marketing Agency of the Year rywalizowała między innymi z firmami z Wielkiej Brytanii i USA.

Global Agency Awards 2021 to międzynarodowy konkurs dla agencji zajmujących się marketingiem: SEO, SEM, PR, reklamowych i contentowych. Jury nagradza w nim firmy, które nie tylko maksymalizują zyski swoich klientów, ale podchodzą do tego zadania w nieszablonowy i kreatywny sposób. Nie bez znaczenia są także osiągnięcia samej agencji – jak się rozwija, jakie drogi rozwoju proponuje swoim pracownikom oraz sposoby, jak radzi sobie z przeciwnościami. Agencje startowały w 34 kategoriach.

Od dwunastu lat pracujemy nad budowaniem widoczności ponad dwóch tysięcy Klientów w internecie. W myśl zasady „Ze szczytu widać więcej”, stawiamy na rozwój każdego, nawet najmniejszego biznesu. Kiedy zakładałem firmę, pracowałem w niej sam. Teraz zatrudniamy ponad 180 specjalistów i należymy do Bauer Media Group. Jesteśmy żywym przykładem na to, żeby kiedy wierzysz w swój biznes, wciąż osiągasz nowe szczyty.

Michał Więcław, Prezes Zarządu Grupy TENSE

Warto zauważyć międzynarodowy sukces polskiej agencji, tym bardziej że osiągnęła go w trudnym dla wszystkich przedsiębiorców czasie pandemii. To, w jaki sposób firmy poradziły sobie w 2020 i 2021 roku, w dużej mierze świadczy o tym, jak zarządzane były wcześniej i jak odnalazły się w cyfrowej rzeczywistości.

Osiągnięcia Grupy TENSE w 2020 roku to m.in.:

  • 163 000 000 znaków ze spacjami w tekstach napisanych przez copywriterów Grupy TENSE, co daje w przeliczeniu 104 tomy „Pieśni Lodu i Ognia” George’a Martina,
  • 41 nowych osób zatrudnionych w czasie pandemii koronawirusa,
  • 986 nowych umów na pozycjonowanie SEO podpisanych w 2020 roku.

Ta nagroda do nie jedyne osiągnięcie Grupy TENSE. W 2020 roku została jedyną agencją z Polski, która wygrała w prestiżowym konkursie Global Search Awards, nagradzającym najlepsze pozycjonowanie SEO w internecie. Zajęła pierwsze miejsce w kategorii Best Low Budget Campaign prezentując swoją pracę dla serwisu allecco.pl. W tym roku otrzymała już trzy nominacje w konkursie European Search Awards za kampanie SEO dla stron cukierniasowa.pl i rehab.pl.

Zwycięzcą Global Agency Awards w kategorii Marketing Agency od the Year została agencja Elevate Digital.


Źródło: Grupa TENSE

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grupa Polsat kupuje Interię

Grupa Polsat kupuje Interię

Telewizja Polsat zawarła z Bauer Media Group przedwstępną umowę nabycia Grupy Interia. Jest to strategiczna decyzja dla rozwoju Grupy Polsat, która przyczyni się do zajęcia przez nią istotnej pozycji w Internecie. Po finalizacji transakcji, uzależnionej od uzyskania przez Telewizję Polsat odpowiedniej zgody antymonopolowej, Grupa Interia wejdzie w skład Grupy Polsat, największej w Polsce i regionie grupy medialno-telekomunikacyjnej.

Jesteśmy polską firmą i jesteśmy dumni z bycia liderem rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Zakup Grupy Interia to kolejna strategiczna inwestycja w rozwój naszej Grupy. Grupa Interia jest wiodącym graczem w tym segmencie. Jesteśmy podekscytowani ogromną skalą możliwości i synergii, jakie stwarza ta inwestycja. Liczymy na dynamiczny rozwój Interii.

Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus

Grupa Interia znajduje się obecnie w pierwszej trójce krajowych graczy w Internecie, zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron oraz jest liderem pod względem dynamiki wzrostu. Jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji, docierającym do blisko 60% użytkowników Internetu w kraju. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 16 mln realnych użytkowników. Liczba odsłon stron Grupy Interia w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Należący do grupy portal internetowy Interia.pl, jeden z trzech największych portali horyzontalnych w Polsce, udostępnia indywidualnym użytkownikom Internetu bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych.

Grupa Interia jest biznesem odnoszącym duże sukcesy, ale musimy mieć pewność, że wyraźnie koncentrujemy się na naszych kluczowych priorytetach strategicznych. Dlatego cieszymy się, że możemy sprzedać Grupę Interia Grupie Polsat, co jest bardzo dobrym rozwiązaniem strategicznym. Dziękujemy Prezesowi Zarządu Arturowi Potockiemu i całej ekipie Interii za konsekwentny i udany rozwój biznesu i życzymy wszystkiego najlepszego!

Veit Dengler, COO Bauer Media Group

Dla Grupy Polsat zakup Interii to strategiczna inwestycja w obszarze Internetu. To istotne wzmocnienie pozycji na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. To również dodatkowy kanał dystrybucji oraz monetyzacji treści produkowanych już obecnie na potrzeby 34 kanałów telewizyjnych z logiem Polsatu. Dla Grupy Polsat, Interia będzie również głównym polem działań marketingowych w Internecie całego jej portfolio usług i produktów, obejmujących m.in. markę Plus, Cyfrowy Polsat, IPLA, Netia czy marki Telewizji Polsat. Natomiast Polsat Media może wesprzeć sprzedaż powierzchni reklamowych Interii.

Kupujemy dobrze prowadzony biznes o silnej pozycji na rynku internetowym. Doskonale pasuje do strategii Telewizji Polsat. Chcemy dostarczać atrakcyjne treści wszystkimi możliwymi kanałami dystrybucji. Dzięki Interii nasz kontent zyska kolejne pole eksploatacji. Nasza oferta dla reklamodawców zostanie wzbogacona o bardzo efektywne internetowe formaty reklamowe o szerokim zasięgu. Chcemy mieć silną pozycję na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. Liczymy zarówno na potencjał Grupy Interia, jak i jej pracowników, ich kompetencje i doświadczenie, które z pewnością pozwolą nam skutecznie realizować nasze ambitne cele.

Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat

Finansowanie transakcji przeprowadzone zostanie w całości ze środków własnych Telewizji Polsat.

Finalizacja transakcji uwarunkowana jest uzyskaniem przez Telewizję Polsat zgody Prezesa UOKiK na dokonanie koncentracji.

Doradcą prawnym Telewizji Polsat przy transakcji był Greenberg Traurig Grzesiak sp.k. a Trigon pełnił rolę doradcy finansowego.


Źródło: informacja prasowa Grupy Polsat 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF