...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dołącz do rewolucji w mediach gamingowych i twórz telewizję przyszłości razem z PONO!

VTV

Właśnie wystartowała kampania nowatorskiej telewizji internetowej dla graczy VTV. Tak jak przed laty MTV zmieniło oblicze telewizji i rynku muzycznego, tak teraz VTV dąży do zrewolucjonizowania branży gamingowej. Dla wielu, zwłaszcza młodych, osób gry i esport to nie tylko rozrywka i sposób na spędzanie wolnego czasu, ale także styl życia. Hivemind S.A., spółka stojąca za tym projektem, chce stworzyć telewizję i dostarczać wysokiej jakości treści właśnie dla tej grupy odbiorców.

EMISJAVTV.PL – Już dzisiaj dołącz do twórców rewolucyjnego medium!

Kampania prowadzona na platformie Beesfund ma na celu zebranie środków potrzebnych do budowy kompletnego zaplecza technicznego, produkcji formatów, współpracy z grupą rozpoznawalnych twórców i realizacji serii programów opartych o ich wizje. Zebrane środki pomogą też w promocji i pozyskaniu zasięgów oraz zwiększeniu zespołu i jego rozwoju na wielu płaszczyznach – produkcji telewizyjnej, reklamy i relacji inwestorskich.

https://youtu.be/GSUnmadhKGs

Wraz ze startem emisji ujawniono pierwszych redaktorów i twórców, którzy odpowiadać będą za dostarczanie widzom nowego contentu. Redaktorami w kategorii Gaming będą Marcin Krzemień oraz Fryderyk “Veggie” Kozioł – prawdziwy esportowy weteran, były profesjonalny zawodnik oraz doświadczony trener wielu zespołów League of Legends. Redaktorem w kategorii Rap będzie Rafał “Pono” Poniedzielski – raper i producent muzyczny, który przy okazji wydania najnowszego albumu PONDEMIA został pierwszym na świecie artystą, dystrybuującym muzykę bezpośrednio na łańcuchu bloków (Bitcoin). Za streaming mają odpowiadać Adriana Marczewska, Marta “Praktyczna Pani” Kondej oraz Weronika “Mrs Krysia” Nowicka.

https://youtu.be/9GCYvvAIfQU

Dzięki kampanii VTV każdy może zostać członkiem zespołu i mieć swój wkład w rozwój nowoczesnej telewizji internetowej, dedykowanej jednej z najprężniej rozwijających się gałęzi rozrywki. Organizatorzy przygotowali aż sześć atrakcyjnych pakietów z różnymi benefitami dla osób, które zdecydują się wesprzeć projekt.

Więcej informacji na temat kampanii na stronie EMISJAVTV.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Emisja akcji kultowego CD-Action zakończona sukcesem

31 sierpnia rozpoczęła się akcja crowdfundingowa na rzecz magazynów CD-Action oraz PC Format, dzięki której każdy mógł zostać współwłaścicielem tych kultowych marek. W tym czasie inwestycję wsparło 2394 inwestorów, którzy wpłacili łącznie 1 243 535,41 PLN. Dzięki zebranym środkom możliwa będzie realizacja planów, które zostały jasno określone na stronie emisji – uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW i zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru. Kolejnym celem jest stworzenie kompleksowego studia wideo oraz rekrutacja kreatywnego zespołu, który będzie wsparciem dla redakcji. Ponadto trwają prace nad atrakcyjną ofertą prenumeraty, rozszerzeniem kanałów dystrybucji oraz podniesieniem jakości magazynów do standardów, jakimi cechowały się przed laty.

Jesteśmy ogromnie wzruszeni odzewem sympatyków i fanów CD-Action, którzy tak szybko i licznie przyłączyli się do naszej misji reaktywacji marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki zebranym środkom już niedługo będziemy mogli pochwalić się pierwszymi sukcesami oraz osiągać kolejne cele . Głęboko wierzę, że mając takich fanów, oba magazyny przetrwają kolejne dekady To prawdziwa przyjemność móc uczestniczyć w tym przedsięwzięciu, czuję wielką odpowiedzialność, ale również niesamowite wsparcie płynące zarówno ze strony społeczności, jak i naszych partnerów biznesowych .

Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA

W lipcu bieżącego roku agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki temu ruchowi tytuły zachowają ciągłość wydawniczą, a obie marki rozwiną się w nowych obszarach. W sierpniu rozpoczęła się emisja akcji, która została przygotowana przez Justynę Oracz – Head of communications, Fantasyexpo.

Planujemy zbudować silną markę technologiczno-gamingową w obszarze online i social mediów. Do realizacji tych celów stworzyliśmy odrębną, samodzielną i niezależną spółkę Gaming Tech Esports Media SA, której celem jest realizacja założeń biznesowych wykraczających poza wydawanie czasopism CD-Action i PC Format. Zespół kierowany przez Lidię Ukleję już rozpoczął pracę nad nowymi serwisami WWW. W ramach obu redakcji powstała specgrupa odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji nowych stron. Teraz, po zakończeniu emisji akcji, Lidia wraz z Redakcją rozpocznie realizację kolejnych celów, by zgodnie z deklaracją maksymalnie w ciągu 12 miesięcy zostały one osiągnięte.

Krzysztof Stypułkowski, Co-founder Fantasyexpo

Pierwsze zmiany zostały już wprowadzone – powstał nowy silny zespół redakcyjny CD-Action, na czele którego stanął Dawid Bojarski, a jego zastępcą został Daniel Bartosik. 25 sierpnia ukazał się pierwszy numer magazynu wydany przez GTEM SA, w którym widać zmiany na lepsze w zakresie korekty tekstowej i graficznej oraz jakości papieru i okładki.

CD-Action powstało w 1996 roku i nieprzerwanie od blisko 25 lat co cztery tygodnie dostarcza czytelnikom wysokiej jakości treści związane z grami i technologiami. W 2019 roku ukazał się 300. numer, a w kwietniu 2021 pismo będzie obchodzić 25. urodziny.

Pierwszy numer PC Formatu został wydany w 2000 roku i przez niemal dwie dekady magazyn ukazywał się co miesiąc. Od 2019 roku funkcjonuje jako dwumiesięcznik, oferując fanom nowych technologii praktyczne treści w formie recenzji, testów i poradników.

Gaming Tech Esports Media S.A. jest nowym podmiotem w całości odpowiedzialnym za rozwój marek CD-Action oraz PC Format, które skupi się na działalności wydawniczej w branży gamingowej oraz technologicznej. Spółka powstała z inicjatywy Fantasyexpo oraz przy pomocy inwestycji społecznościowej na portalu beesfund. Prezesem Zarządu została Lidia Ukleja, przez wiele lat związana z czasopismami ze strony działu reklamy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

MC2 Innovations – firma Anny Streżyńskiej ponownie na Beesfundzie!

MC2 Innovations beesfund

W grudniu 2018 została przeprowadzona pierwsza emisja akcji, w trakcie której udało się zebrać kwotę znacznie przewyższającą pierwotne założenia. Pozyskany kapitał (blisko 1,2 mln zł) został przeznaczony na budowę i wprowadzenie na rynek innowacyjnej platformy motywacyjnej. Środki zebrane w ramach emisji pozwoliły nie tylko na zbudowanie pierwotnie zaplanowanego modułu Rewards & Recognition, ale również na wprowadzenie szeregu funkcjonalności typowego systemu kafeteryjnego, tworząc narzędzie o szerokim spektrum zastosowania. W 2019 r. komercyjna wersja platformy była już oferowana uznanym markom z różnych branż, podpisano kilkanaście umów z firmami różnej wielkości.

Celem bieżącej akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój platformy Carrotspot. Spółka MC2 Innovations pozyskała w związku z tym 6,5 mln zł dofinansowania z NCBiR na realizację projektu rozszerzającego zakres funkcjonalny platformy o kolejne moduły. W celu sfinansowania wkładu własnego spółki i z uwagi na potrzebę sprawnej realizacji projektu, zarząd zdecydował się na pozyskanie kapitału od inwestorów w modelu crowdfundingowym. Spółka oferuje udziały w cenie 166 złotych, ze zbiórki chce uzyskać prawie 2,7 mln.

Co to jest i jak działa Carrotspot?

Carrotspot to odpowiedź na problemy związane z motywacją i lojalnością pracowników – sposób na stworzenie miejsca pracy zorientowanego na człowieka. Podstawą takiej kultury organizacyjnej jest szacunek do pracownika jako osoby, realizującej cele organizacji i podzielającej jej wartości, ale także mającej własne aspiracje i cele. W takiej organizacji jest miejsce na stworzenie angażujących warunków pracy i na docenianie przez niematerialne i materialne korzyści, w szczególności w duchu dzielenia się wypracowanym wspólnym sukcesem. Mechanizmy stosowane obecnie są krótkoterminowo skuteczne i obarczone znacznymi kosztami, a pracodawcy potrzebują rozwiązań umożliwiających natychmiastową gratyfikację, trwałą motywację i ścieżkę rozwoju dopasowaną do indywidualnych preferencji pracownika. Carrotspot, bazując na sprawdzonej technologii blockchain, BI i AI pozwala na prowadzenie różnorodnych programów motywacyjnych, budowę społeczności firmowej oraz ograniczenie biurokracji w firmach. Dzięki temu praca staje się przyjemniejsza i wydajniejsza, a pracodawca może lepiej zrozumieć potrzeby pracowników.

Dlaczego warto zainwestować?

Platforma Carrotspot, pomimo krótkiego okresu sprzedaży, znalazła już grono zadowolonych klientów, które sukcesywnie się poszerza. Zwiększa się również wachlarz świadczonych usług, rozwijając platformę o kolejne funkcjonalności z obszaru People Analytics oraz HR i FinTech. Pierwsza wypłata dywidendy planowana jest w 2021 roku. MC2 Innovations proponuje potencjalnym akcjonariuszom dodatkowe korzyści, wśród których są m.in. udział w szkoleniach biznesowych, konsultacje technologiczne, badania organizacji, dostęp do platformy.

MC2 Innovations jest także właścicielem obiecującego startupu z zakresu energo-techu, który opracowuje w ramach akceleratora Krakowskiego Parku Technologicznego informatyczną platformę obsługi i rozliczeń obrotu zieloną energią.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF