Tag
bezpieczeństwo na drodze
ŠKODA rozpoczęła kolejną kampanię w 2021 roku, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka pamięta nie tylko o kierowcach, ale także o innych użytkownikach drogi, takich jak piesi czy rowerzyści. ŠKODA…
Podcast #50Kreatywnych 09 – Michał Kos, PKN ORLEN
Z jakim wyzwaniami trzeba się mierzyć przy działaniach w ramach marketingu sportowego? Budowanie globalnej rozpoznawalności marki w oparciu o międzynarodowe wydarzenia sportowe, oraz zachowanie jej lokalnego charakteru na macierzystym…
Jak ewoluował CSR? – relacja z debaty #eksperci z udziałem PKN ORLEN
Działania CSR dzisiaj to coś więcej niż teoria marketingowa i obowiązek firm, by utrzymać na rynku opinię odpowiedzialnej marki. Jak ewoluował CSR i czym dziś jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Na te pytania starali się odpowiedzieć…
Kierowca i pieszy z FOMO
FOMO (ang. Fear of Missing Out) oznacza lęk, że nie jesteśmy na bieżąco z informacjami w mediach społecznościowych. To ważny problem społeczny, który wpływa również na bezpieczeństwo ruchu drogowego.