...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Świat jaki znamy znika na naszych oczach

Dramatyczne zmiany klimatu, zagrożony ekosystem, widmo globalnego kryzysu nie pozostawiają złudzeń. 20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone zachowania konsumentów na dużą skalę.

 

Biznes, żeby przetrwać, musi zmienić swoją formułę i przekierować

siłę oddziaływania Brandów na kształtowanie zrównoważonych

zachowań i na kreowanie zrównoważonego stylu życia. Brandy mogą

również wykorzystać swój zrównoważony rozwój jako przewagę

konkurencyjną, wbudowując go w swoją działalność i branding.

 

JAK TO ZROBIĆ?

 

• Jak budować Brand przyszłości, gdzie strategia zrównoważonego

rozwoju staje się fundamentem budowy nowego modelu biznesowego?

 

• Jak wykorzystać wpływ Brandu na kształtowanie pożądanych

zrównoważonych zachowań konsumentów?

 

• Jak wiodące Brandy postrzegane są z punktu widzenia tego wpływu?

 

20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby

porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone

zachowania konsumentów na dużą skalę.

 

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

 

• Zaprezentujemy wyniki naszego unikalnego badania założycielskiego

Socio Cultural Trend Tracker 2022, realizowanego razem z Ipsos i

porównamy trendy w Polsce z innymi krajami.

 

• Doświadczeni Dyrektorzy Marketingu (CMOs) porozmawiają o tym, jak

wykorzystać siłę kreatywności do kształtowania postaw i zachowań

konsumentów.

 

• Liderzy biznesu (CEO) podzielą się dobrymi praktykami w

zarządzaniu firmą w czasie zrównoważonej transformacji.

 

DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?

 

• Dla właścicieli, szefów i zarządów firm (CEO)

 

• Dla Dyrektorów Marketingu (CMO)

 

• Dla Liderów Sustainability (CSO)

 

Termin konferenjcji

20.10.2022, godz. 9-14

 

Dla bardziej zainteresowanych tematem zrealizowaliśmy materiał na YT. Pierwszy, po przerwie wywiad, Grzegorza Kiszluka. Rozmowa z dyrektor zarządzającą w Sustainable Brands Polska – Jolantą Zdrzałek. Świat się zmienia, podobnie jak zmienia się wpływ Marek i biznesu na społeczność ludzi. Wśród wyzwań związanych ze zmianą klimatu, niedoborem zasobów, nierównością i niesprawiedliwością, wiodące Marki mogą i powinny zmieniać i kształtować masowe zachowania konsumenckie. Mogą one również wykorzystać swój zrównoważony rozwój jako przewagę konkurencyjną, płynnie wbudowując go w swoją działalność i branding.

 

Sebastian Nowak

Generacja Z wchodzi do biznesu bez kompleksów. BUSINESS MARKET II edycja już 21 kwietnia

Młodzi przedsiębiorcy spotkają się podczas Business Market już 21 kwietnia w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni  Powiśle.

 

Generacja Z wchodzi do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że młodzi przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będziemy rozmawiać podczas Business Market 2022 już 21 kwietnia br. w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni  Powiśle.

Rzeczywistość wokół nas zaskakuje i nieustająco się zmienia. Pandemia, kolejne niespodziewane wydarzenia powodują jednak, że niezauważalnie, przekroczyliśmy tipping point (punkt zwrotny). Wszystko przemawia za tym, że dziś nie ma już powrotu do starego porządku biznesowego. Pokolenie GenZ wchodzi w świat biznesu w niełatwym czasie, ale jednocześnie stoją przed nim ogromne szanse na rozpoczęcie innowacyjnych przedsięwzięć. Podczas konferencji pokażemy, jak dostosować praktyki zarządzania do nowych realiów i jak działać mimo dużej niepewności. Młodzi przedsiębiorcy podzielą się doświadczeniem i wiedzą tych właścicieli młodego pokolenia, którzy realizują z powodzeniem swoje plany, a ich firmy rosną i zdobywają kolejnych klientów. Będziemy rozmawiać o aktualnych wyzwaniach związanych z trudną sytuacją gospodarczą oraz  z kryzysem uchodźczym.

Jest to wydarzenie dedykowane wszystkim aktywnym w biznesie, szczególnie młodym, rozpoczynającym lub planującym rozpoczęcie działalności biznesowej. Młodzi przedsiębiorcy są głównymi prelegentami i uczestnikami.

Już 21 kwietnia 2022 w formule hybrydowej odbędzie się II edycja konferencji Business Market.  Uczestnicy zapoznają się z dobrymi praktykami w biznesie, a w trakcie części networkingowej będą mieli szansę zadać pytania ekspertom i nawiązać interesujące relacje biznesowe. Poruszymy najważniejsze obszary biznesu – marketing, sprzedaż, finanse, strategię, rozwój i przywództwo. Tematem przewodnim konferencji to „Jak budować biznes elastyczny –  odporny na zmiany i turbulencje”.

“W ostatnich tygodniach jeszcze mocniej poczuliśmy jak ważne jest działanie razem… Trudne okoliczności wyzwalają w nas niesamowitą energię do działania, pomagania. Robimy to spontanicznie, czasem całkiem prywatnie, a czasem pociągając za sobą całe organizacje i zespoły. Czas turbulencji to także czas niezwykłej inwencji. Przedsiębiorcy reagują szybko, wychodzą naprzeciw potrzebom, tworzą się nowe inicjatywy, produkty i usługi. Biznes  musi dalej funkcjonować aby pomagać, a przedsiębiorcy zwinnie reagować na zmienne warunki. Podczas konferencji będziemy wymieniać się doświadczeniami i wiedzą, poznamy historie biznesów, które powstały na bazie pasji i mocnych wartości – wierzymy, że będą one inspiracją do działania, pokonywania trudności i realizowania marzeń”

Anna Bichta, Prezes Fundacji Think, organizator konferencji Business Market

Agendę wydarzenia wypełniają młodzi praktycy biznesu i eksperci z wieloletnim doświadczeniem. Na scenie konferencji pojawią się m.in. laureaci licznych rankingów doceniających młode biznesy, m.in. Urszula Ośmiałowska i Anna Bieluń z Ministerstwa Dobrego Mydła, Piotr Wawrysiuk z PsiBufet. Zaprosiliśmy także znanych i lubianych przez młodą publiczność prelegentów: Piotra Baczyńskiego, Tomasza Palaka, Annę Ledwoń-Blachę, Michała Pykę czy Nadię Harris. Porozmawiamy o tym, jak budować zespół doskonały i jak z nim pracować zdalnie, w jakim kierunku zmierza e-commerce i nowoczesne technologie, jak budować markę oraz jak robić biznes w internecie bez armii prawników.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think!, która od 2007 roku skutecznie wspiera wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych XXI wieku. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają nas eksperci Citi Handlowy, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga oraz partnerzy wspierający:  AEDMAX, Dobrzeonline, Edubroker, Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW, BeAbout. Patronami mediowymi są: BRIEF, Marketer +, MyCompany.

Bezpłatne wejściówki można pobrać na stronie wydarzenia: https://www.businessmarket.com.pl/

 

 

 

AGENDA KONFERENCJI:

15:00-15:15   OTWARCIE KONFERENCJI

15:15 – 15:35 TRANSFORMACJA BIZNESU PRZYSPIESZA. JAKIE TRENDY TECHNOLOGICZNE ZDECYDUJĄ O POWODZENIU TWOJEGO BIZNESU, PIOTR BACZYŃSKI ZAŁOŻYCIEL I CEO IMMERSION ImmersionVR

15:35 – 15:45 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: LESZEK PYRKA / NATALIA STANIŃSKA -JOGANIKA

15:45 – 16:05 PRZYSPIESZENIE W E-COMMERCE. O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ PLANUJĄC BIZNES JUTRA, MICHAŁ PYKA, WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I WICEPREZES AEDMAX

16: 05-16:15 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: PAULINA DOBROWOLSKA – DIETETYK

16:15 – 16:35 BUDOWANIE STRATEGII MARKI W INTERNECIE,  ANNA LEDWOŃ-BLACHA, Cofounder More Bananas

16:35 -16:55 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: KAMIL SPISAK – SPISAK.COM- STUDIO FOTOGRAFII / ZUZANNA NOWACKA – Zuzanowacka.design, CERAMIKA

16:55 – 17:25 PANEL DYSKUSYJNY: Biznes w zmianie – wyzwania i możliwości

URSZULA OŚMIAŁOWSKA, ANNA BIELUŃ – WSPÓŁZAŁOŻYCIELKI I CEO MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA,

PIOTR WAWRYSIUK – ZAŁOŻYCIEL I CEO PSIBUFETET, KAROLINA BORNER – FOUNDER I CEO VOCALY PRO,

17:25 – 17:55 PRZERWA KAWOWA I NETWORKING (30 min)

17:55 – 18:15 JAK NIE POTKNĄĆ SIĘ O PRAWO ROBIĄC BIZNES W INTERNECIE? TOMASZ PALAK, Radca prawny i bloger

18:15-18:25 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: AGATA ROGOŃ – KT DESIGN, GRAFIKA /SZYMON GOTOWSKI – Pan Szymon, PRACOWNIA

EDUKACYJNA

18:25 – 19:10 PANEL DYSKUSYJNY Siła MENTORINGU – co może zmienić w Twoim życiu mentor?

19:10 – 19:30 BIZNES TO LUDZIE – Praktycznie o współpracy ponad granicami. Budowanie wielonarodowych zespołów, Moderuje: NADIA HARRIS – WSPÓŁZAŁOŻYCIELKA REMOTESCHOOL.NET I REMOTEWORKADVOCATE.COM

19:50 – 20:00 PODSUMOWANIE

20:00 – 21:00 POCZĘSTUNEK I NETWORKING

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha

Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 20-21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Druga edycja międzynarodowej konferencji

Gaming Marketing Days to druga edycja międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni – 20 i 21 października. Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów esportu. Podczas konferencji uczestnicy poznają ciekawe dane dotyczące graczy, interesujące case studies aktywacji marek nieendemicznych, ważne trendy oraz narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Dwanaście prezentacji w dwa dni

Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00 – Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową w oparciu o dane i insighty. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu. Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i esportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze startupami gamingowymi i esportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW opowie o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie esportu.

Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha opowie o tym, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FACEIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w esporcie oraz współpracy z VISA i Gazprombankiem. W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z GamesetuTobias Natterer z DDB Germany przedstawi natomiast case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie. Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris opowiedzą z kolei o równie ważnej akcji L’Enfant Bleu, która powstała po to, by pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.

Bezpłatny udział w konferencji

Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Partnerem Gaming Marketing Days jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co

Gameset to agencja gaming i metaverse marketingu, która specjalizuje się w realizacji efektywnej i angażującej komunikacji skierowanej do nowoczesnych konsumentów, do których trudno dotrzeć za pośrednictwem standardowych kanałów promocji.

Gameset

Uwolnij swoje dane! Bezpłatna konferencja SAP

Już 21 listopada, w Centrum Konferencyjnym SAP Polska, odbędzie się konferencja „Uwolnij swoje dane. Jak narzędzia analityczne SAP wspierają optymalizację kosztów na podstawie analiz dziedzinowych”. Organizatorami konferencji są SAP oraz firma wdrożeniowa Quercus Sp. z o.o.

Jaki potencjał tkwi w danych posiadanych przez przedsiębiorstwa? Czy umiejętne wykorzystanie informacji oraz ich skuteczna analiza mogą przełożyć się na poprawę konkurencyjności firmy? Które narzędzia SAP wspierają analizę danych i umożliwiają generowanie czytelnych raportów? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci i praktycy SAP podczas bezpłatnej konferencji „Uwolnij swoje dane” – już 21 listopada.

Wiele firm korzystających z systemów SAP pracuje na nich już od lat 90. Warto się zastanowić, ile danych w tym czasie udało się zgromadzić, a ile odpowiednio przetworzyć i wykorzystać. Pracodawcy nie zawsze wiedzą, jaki potencjał analityczny i optymalizacyjny mają zgromadzone informacje. A wystarczy je tylko uwolnić i odpowiednio zestawić.

Bezpłatna konferencja „Uwolnij swoje dane”, organizowana prze SAP oraz firmę wdrożeniową Quercus Sp. z o.o., ma na celu przybliżenie najnowszych rozwiązań przeznaczonych do zaawansowanej, ale intuicyjnej, analizy danych, które są gotowe i wbudowane w funkcjonujące już systemy ERP (np. SAP Embedded Analytics) lub działają obok (SAP Analytics Cloud). Organizatorzy zaprezentują również dodatkowe narzędzia pozwalające na wyspecjalizowaną analizę i wizualizację danych w atrakcyjnej formie graficznej.

Jaką praktyczną wiedzę uzyskają uczestnicy konferencji? Na podstawie danych z obszarów HR i kontrolingu dowiedzą się, jak usprawnić przetwarzanie informacji oraz jak w prosty, intuicyjny sposób przeprowadzać takie analizy, które dostarczą wniosków ułatwiających podejmowanie decyzji zarządczych. Gdzie niezbędna jest redukcja kosztów? Które procesy wymagają optymalizacji? Jak kształtują się relacje z pracownikami? W jaki sposób można zwiększyć konkurencyjność firmy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdują się w systemie. Aby je uzyskać, wystarczy tyko uwolnić odpowiednie dane. W trakcie konferencji eksperci SAP pokażą, jak to zrobić.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF