Tag
big data
Firma Accenture wysnuła tezę, że era digitalizacji biznesu dobiegła końca. Specjaliści twierdzą, że skoro wszyscy robią to samo, musimy przestać, nazywać to wyjątkowym. Czy rewolucja cyfrowa podzieliła los elektryczności, która stała się…
Sztuczna inteligencja w marketingu? W to narzędzie zainwestowali milion złotych
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i…
Pandemiczni podróżnicy, czyli jak podróżujemy w czasach epidemii. Raport Cloud technologies
Liczba osób podróżujących po świecie zmniejszyła się o 50% - twierdzą analitycy z Cloud Technologies. A jak wygląda sytuacja w Polsce? Ilość ludzi przyjeżdżających Nad Wisłę spadła, nawet o 66%. Warszawska spółka Big Data sprawdziła ruch…
#ZostańWDomu – jak mieszkańcy trzech europejskich państw ograniczają rozprzestrzenianie się…
Warszawska spółka specjalizująca się w Big Data - Cloud Technologies - wzięła pod lupę aktywności Polaków, Włochów i Brytyjczyków. Trzy diametralnie inne nacje, z trzech różnych regionów Europy o trzech różnych nastawieniach. Analiza danych…
SAS wskazuje najważniejsze trendy analityczne na rok 2020
Według IDC rynek rozwiązań analitycznych w zakresie Big Data w 2019 roku był wart prawie 190 mld dol. Eksperci SAS nie mają wątpliwości, że analityka będzie miała kluczowe znaczenie również w nadchodzącym roku. Ma to związek z coraz…
Biedronka efektywnie z BigDataCMP – case study
Nowoczesny content marketing to nie tylko działanie wizerunkowe, ale również takie, które można dokładniej mierzyć dzięki technologii Big Data i efektywniej przekładać na sprzedaż. Firma Jeronimo Martins wraz z producentem artykułów…
Analizy Statystyczne
Rynek generuje ogromne ilości danych. Dlatego przewagę w hiperkonkurencyjnym świecie zyskują nie Ci, którzy pozyskują więcej danych, lecz marki, które potrafią w tych nieuporządkowanych pokładach danych odnaleźć diamenty wiedzy.
…
Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen
Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można…
Pierwsza na świecie platforma do sprzedaży i zarządzania ochroną danych dla firm IT stworzona w…
Dynamiczny wzrost ilości przetwarzanych danych oraz obawa przed wysokimi karami za nieprzestrzeganie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) sprawiły, że przedsiębiorcy coraz chętniej powierzają wyspecjalizowanym firmom…
Big Data Content Marketing pozwala na więcej
Najważniejszym celem content marketingu w powszechnej opinii pozostaje budowa świadomości marki, a jedną z najważniejszych miar jego efektywności jest po prostu ruch na stronie internetowej. Rozwój Big Data wiele jednak zmienia w tym…