Tag
biznes
W miarę jak klienci dokonując zakupów stają się bardziej uważni na skutek sytuacji ekonomicznej, marketerzy muszą uwzględnić ją w komunikacji na 2023 roku.
Na pytanie co przyniesie 2023, odpowiadają reprezentanci Executive Partners Team…
Co siódma polska przedsiębiorczyni rozważa zmianę branży. zapoznaj się z raportem: „Bizneswoman…
Dwie na pięć Polek chciałoby prowadzić własną firmę, co szósta z nich wybrałaby branżę edukacji, a co dziesiąta IT – wynika z raportu „Bizneswoman Roku: Polki i przedsiębiorczość” Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Z kolei polskie…
Czy Twoja firma jest odpowiedzialna społecznie? Weź udział w badaniu CSR w praktyce
Już po raz siódmy Francusko-Polska Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w badaniu „CSR w praktyce - Barometr CCIFP”. Jego celem jest poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, ich motywów,…
Poznaj skuteczne techniki sprzedaży, które pozwolą Ci zwiększyć dochód oraz efektywnie rozwijać…
Waz z Województwem Mazowieckim zapraszamy na ostatnie spotkanie w ramach cykl:
BIZNES TRANSFORMATOR 4.0.
warsztat Transformacja tradycyjnego biznesu
27 października (czwartek), godz.: 10:00 – 13:00
HubHub Nowogrodzka Square, II piętro,…
Duże marki wydają miliony na SEO Jak mali przedsiębiorcy mogą przebić się ze swoją ofertą?
W dobie cyfryzacji potrzeba zwiększenia widoczności swojej oferty w internecie staje się jednym z kluczowych elementów efektywnego prowadzenia biznesu. Szacuje się, że globalny rynek SEO nadal będzie dynamicznie rósł i do 2028 r. przekroczy…
NFT: szansa czy pułapka dla marketingu?
Eksplozja popularności tokenów niewymienialnych to jeden z najbardziej zauważalnych trendów w gamingu, cyfrowej sztuce, inwestycjach i szeroko rozumianym kolekcjonerstwie. Po własne NFT sięgają coraz śmielej marki wywodzące się z bardzo…
Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska – badania społeczne pod własną banderą.
Wywodzący się m.in. z firmy OBOP, działający do tej pory w ramach Kantar Polska, zespół Kantar Public, od 1 września stał się niezależną firmą, specjalizującą się w badaniach społecznych i badaniach opinii publicznej.
Świat jaki znamy znika na naszych oczach
Dramatyczne zmiany klimatu, zagrożony ekosystem, widmo globalnego
kryzysu nie pozostawiają złudzeń. 20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby
porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone…
Suma wszystkich strachów. Jak poradzić sobie z sukcesyjnymi obawami młodego pokolenia firm…
Co jeśli nigdy nie będę taki jak tata? Skąd mam wiedzieć, czy sobie poradzę? Ciągle się kłócimy, gdy rozmawiamy o przyszłości, nie potrafimy zachować harmonii w rodzinie… Czy może być inaczej? Boję się tego, co czeka naszą firmę – co z…
Czy Brief.pl odkrył pierwiastek wariactwa w marketingu?
Retransmisja z dyskusji EKSPERCI - Jak radzić sobie z rozwojem osobistym w biznesie i nie zwariować
31 maja w FOOD TOWN w Fabryce Norblina, odbyło się 5 Śniadanie z cyklu EKSPERCI. Tym razem rozmawialiśmy wraz z naszymi gośćmi, o rozwoju…