...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

BMW Tworzy nową definicję luksusu i ZAPRASZA SWOICH KLIENTÓW DO BMW Excellence club.

 

Luksus zdefiniowany na nowo

BMW Group redefiniuje pojęcie luksusu, koncentrując się na niepowtarzalnych doświadczeniach i wolności wyboru, która pozwala cieszyć się chwilą.
Każda podróż z marką jest niezwykła, a teraz wzbogacona zostanie o nowe spektrum wyjątkowych przeżyć. Od dziś mogą przekonać się o tym właściciele wybranych modeli BMW, dołączając do BMW Excellence Club.

Wyjątkowe momenty dla miłośników sztuki życia

BMW Excellence Club to program dla osób otwartych na odkrywanie nowych pasji i poszukujących niezapomnianych emocji. Do Klubu mogą dołączyć właściciele najwyższych modeli BMW: BMW serii 7, BMW i7, BMW X7, BMW serii 8, BMW M8 oraz BMW XM, którzy dokonali zamówienia najwcześniej w roku 2022.

– Odkrywanie tego, co niedostępne dla innych i jednocześnie stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach sztuki życia, którzy świadomie podejmują decyzje – to kwintesencja BMW Excellence Club. W BMW Group na pierwszym miejscu stawiamy naszych klientów, dając im możliwość wyboru i koncentrując się tym samym na ich radości i oczekiwaniach. Jestem przekonany, że nasz program umożliwi im eksplorowanie świata w zupełnie nowy sposób i dostarczy wyjątkowych wrażeń, które pozostaną z nimi na całe życie – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW w Polsce.  –  Zapraszając klientów do świata BMW oferujemy nie tylko możliwość zakupu samochodów i powiązanych z nimi usług, ale także wyjątkową interakcję z marką poprzez dostarczanie niepowtarzalnych doświadczeń. Tak postrzegamy współczesny luksus, którego oczekują właściciele najwyższych modeli z naszego portfolio.

Nowy wymiar pasji poza schematami

Dzięki BMW Excellence Club właściciele wybranych modeli BMW odkryją nowe wymiary luksusu, pasji i stylu. W maju członkowie Klubu będą mogli uczestniczyć w 76. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes. Natomiast dla fanów klasycznej motoryzacji interesującą propozycją będzie Concours d’Elegance Villa d’Este, gdzie w pięknej scenerii włoskiego jeziora Como zaprezentowane zostaną zabytkowe samochody.
Co więcej, uczestnicy programu zyskają możliwość korzystania z oferty BMW M Driving Experience, czyli kursów szkoleniowych, które pozwalają zdobyć zaawansowane umiejętności z zakresu bezpiecznej i dynamicznej jazdy w różnych, także skrajnych warunkach drogowych czy na torach wyścigowych. A doskonałą ku temu okazją będą jazdy testowe modelami BMW wyposażonymi w napęd xDrive w austriackim Solden.
Ponadto BMW Excellence Club zapewni członkom bilety VIP na wydarzenia muzyczne, a pasjonaci sztuki będą mogli uczestniczyć w projekcie BMW Art Club realizowanym we współpracy z czołowymi polskimi instytucjami kultury i artystami. Nie zawiodą się także koneserzy wykwintnej kuchni podczas spotkań z najlepszymi mistrzami sztuki kulinarnej.
Jednocześnie każdy fan marki otrzyma możliwość uczestnictwa w przedpremierowych pokazach nowych modeli BMW.
Więcej o BMW Excellence Club pod na stronie bmwexcellenceclub.pl. Aby dołączyć do Klubu, należy skontaktować się ze swoim Dealerem BMW, który przedstawi wszystkie korzyści programu BMW Excellence Club.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Plan 5-letni Inchcape Polska

Witold Wcisło_Prezes Zarządu Inchcape Polska

Inchcape Polska znacząco przyspiesza swoją ekspansję w Polsce. Pierwszym krokiem na drodze rozwoju Inchcape jest uruchomienie z początkiem 2022 roku w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 38B, pierwszego obiektu Inchcape Park. To innowacyjny koncept biznesowy, łączący multibrandowy salon samochodów używanych premium oraz innowacyjny serwis marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover.

Od 18 lat jesteśmy ważnym, wielokrotnie nagradzanym partnerem dla marek BMW i MINI. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie Partnera Serwisowego 2021, co potwierdza najwyższą jakość naszych usług. Warszawski oddział kolejny raz zyskał tytuł Dealera Roku BMW, dostarczając Klientom najwięcej pojazdów tej marki. Mając na uwadze to, co dla Klienta jest dziś najcenniejszą walutą, czyli czas, naturalna była dla nas budowa kolejnego warszawskiego punktu świadczącego usługi serwisowe

Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska

W ramach Inchcape Park firma po raz pierwszy w swojej polskiej historii rozwija działalność o kolejne dwie marki premium: Jaguara oraz Land Rovera.

Silne partnerstwo to jeden z najważniejszych elementów naszej działalności i to, co pozwala budować nam przewagę konkurencyjną. Standard Inchcape Park to dowód tego, jak poważnie i profesjonalnie podchodzimy do naszych partnerów

Witold Wcisło

Inchcape działa w Polsce prawie od 20 lat, podczas których sukcesywnie rozwija się i odnosi lepsze wyniki rok do roku. Na co dzień korzysta z międzynarodowego know-how i wsparcia Grupy Inchcape, która jest największym niezależnym dystrybutorem w branży motoryzacyjnej na świecie i z sukcesami funkcjonuje w ponad 30 krajach.
Realizowane wewnętrznie badania oraz liczne analizy branżowe wyraźnie wskazują, że w najbliższych latach to właśnie w Polsce, porównując do pozostałych rynków, gdzie działa Inchcape, rynek samochodów używanych ma największy potencjał wzrostu.

Polska to dziś bardzo silny rynek, który w najbliższych latach jeszcze mocniej zyska na wartości. Aktualna sytuacja rynkowa tworzy nie tylko wyzwania, ale także nowe możliwości, a my jesteśmy w pełni gotowi, aby z nich skorzystać Witold Wcisło

Witold Wcisło

Inchcape zapowiada, że niebawem, we Wrocławiu, powstanie kolejny Inchcape Park. W następnej kolejności uruchomione zostaną także 3 kolejne punkty sprzedaży samochodów używanych. W efekcie, w 2027 roku firma planuje dostarczyć na polski rynek 12 000 sztuk pojazdów używanych.

Najbliższe miesiące poświęcimy na rozwój kluczowych dla organizacji kompetencji, znaczące zwiększenie zatrudnienia oraz poszukiwanie kolejnych inwestycji, które będą przybliżać nas do założonego celu. Jesteśmy przekonani, że nasz rozwój będzie widoczny, a co najważniejsze, stale będzie towarzyszyć mu troska o Klientów poprzez dbałość o najwyższą jakość obsługi i oferowanych przez nas usług

Witold Wcisło

W obszarze samochodów używanych Inchcape Polska buduje swoje wyróżniki poprzez oferowanie pojazdów z niskim przebiegiem poniżej średniej wartości dla danego wieku, modele o niskim zużyciu i ze szczegółowo sprawdzoną historią pod względem technicznym. Wszystkie auta oferowane przez Inchcape objęte są gwarancją, którą Klient może dowolnie zarządzać, przedłużać i rozszerzać zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Co ważne, firma zapewnia Klientowi szeroki wybór form finansowania, w tym także możliwość pozostawienia w rozliczeniu swojego dotychczasowego pojazdu.


Źródło: Inchcape Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kacper Studencki nowym Dyrektorem Marketingu BMW w Polsce

Kacper studencki

Kacper Studencki dołączył do zespołu BMW Group Polska ponad 6 lat temu. Na stanowisku Brand Managera odpowiadał m.in. za zarządzanie komunikacją marki BMW w mediach i działaniami zespołu w obszarach: digital, social media oraz dealer & aftersales marketingu.

Kampanie realizowane przez prowadzony przez niego zespół przyczyniły się do sukcesów biznesowych BMW i były wyróżniane prestiżowymi nagrodami branżowymi, w tym m.in. EFFIE, Golden Arrow czy Mixx Awards. Długofalowa strategia komunikacji doprowadziła do osiągnięcia w 2021 r. silnej pozycji marki w segmencie premium, co znalazło odzwierciedlenie w zajęciu najwyższej lokaty z perspektywy rozpoznawalności marki (Brand Monitor, marki premium, GfK 2021), pożądania marki (TGI, Q1-Q3 2021) oraz wśród zapytań w wyszukiwarce Google.

Kacper Studencki jest absolwentem zarządzania w The Swiss Hotel Management School oraz University of Derby. Przed dołączeniem do BMW Group był związany z Sony, gdzie jako Communication Manager odpowiadał za komunikację marki w kanale Retail (ATL, BTL, CRM).

 


Źródło: BMW

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Najciekawsze akcje promocyjne z e-sportu i gamingu w 2021

illuminar x mercedes

BMW – A year in rivarly

 

W tym roku BMW stało się partnerem wielu silnych organizacji związanych z League of Legends. Cały projekt został ukazany w bardzo ciekawym spocie reklamowym, zawierającym fajne efekty wizualne. „A year in rivarly” to na pewnie jedna z lepszych tegorocznych akcji promocyjnych w e-sporcie.

bmw a year in rivarly
źródło: BMW

Mercedes-Benz z Illuminar Gaming

Drugi sponsor związany z branżą motoryzacyjną wspierał projekty e-sportowe już kilka lat. Jeden z głównych partnerów Worlds 2021 wyprodukował między innymi pierścienie dla zwycięzców prestiżowego turnieju. Jednak w tym roku firma pokazała, że potencjał widzi również i na polskiej scenie, zawierając umowę z Illuminar Gaming. Mercedes-Benz poza wspieraniem drużyny, stał się także ważnym partnerem lokalu ESPORT SPOT w Warszawie. Z pewnością, jest to najważniejsza współpraca na polskiej scenie e-sportowej w tym roku.

illuminar x mercedes
źródło: Nowy Marketing

Adidas i partnerstwo z G2

G2 poza współpracą z BMW rozpoczęła także współpracę z Adidasem. Bardzo ciekawa reklama, w której wystąpiły ważne dla organizacji postacie.  Adidas za jej pośrednictwem potwierdził, że stanie się partnerem technicznym drużyny w tym roku. Tym samym koszulki i wszelkie gadżety europejskiej drużyny bardzo zyskał w oczach fanów.

adidas x g2
źródło: G2

Pudzianowski reklamuje czołgi

W tym roku, w promocji World of Tanks pomogło kilku znanych celebrytów. Jednak my przyjrzymy się jednemu, który swój udział miał na polskim kanale World of Tanks Blitz. Wywiad z Mariuszem Pudzianowskim i związana z nim grafika to bardzo fajny materiał, jak na produkt mający zainteresowanie głównie na rynku gier mobilnych.

pudzianowski
źródło: Wargaming

Wiedźmińskie eliksry do kupienia

Wiedźmińskie eliksiry to przedmioty dobrze znane w popkulturze gamignowej. Teraz dostępne są także do kupienia. Być może ich eliksir „Kot” nie sprawi, że będziemy widzieć w ciemności jak Geralt, ale na pewno się nawodnimy.

oshee wiedźmin
źródło: Oshee

Adam Daniluk

Inchcape park – nowość na rynku motoryzacji?

INCHCAPE PARK

Ostatni rok na rynku motoryzacyjnym nie był łaskawy również dla marek premium. Braki magazynowe doprowadziły do niedostępności nowych samochodów w salonach, a na zamówione egzemplarze czas oczekiwania sięga nawet roku. W odpowiedzi na sytuację na rynku Inchcape postanowiło rozwinąć pomysł showroomu samochodów używanych marek premium. Ofertę mają stanowić propozycje od BMW, Mini, Jaguara oraz Land Rovera.

Poza sprzedażą w ofercie pojawią się autoryzowane serwisy dla wszystkich marek. Niestety 24-miesięczna gwarancja oferowana będzie jedynie dla modeli należących do programu BMW Premium Selection. W przypadku pozostałych marek będzie ona udzielana indywidualnie.

Przełomem ma być system obsługi klienta. Obiekt i system przygotowano tak, aby całość obsługi serwisowej mogła odbyć się zdalnie. Proces zaczyna się od rezerwacji terminu online, następnie czeka nas możliwość oddania samochodu bez kontaktu z obsługą dzięki kluczykomatom. W trakcie naprawy ma być dostępny film, który będzie pokazywał postęp prac, a ewentualne decyzje co do zakresu usług podejmiemy w aplikacji lub na stronie.

Inchcape zapowiada, iż na otwarcie salonu przygotowanych jest ponad 100 samochodów czekających już pod dachem. W styczniu przekonamy się, czy to wystarczy oraz jak sprawdzi się bezkontaktowy system obsługi serwisowej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Psyonix i BMW ogłaszają współpracę

BMW x Psyonix

Kolaboracja oznacza także, że BMW stanie się sponsorem tytularnym turniejów Rocket League Open oraz Rocket League Freestyle.

BMW Rocket League Open rozpocznie się 5 listopada. Będzie drugim turniejem w sezonie 2021-22. Pula nagród wyniesie 100 tys. dolarów, zaś w drugim turnieju będzie to 25 tys. dolarów.

Dodatkowo do gry w formie nowego pojazdu trafił model auta BMW M240i. Samochód będzie dostępny w sklepie do 10 listopada.

BMW nie jest pierwszą marką motoryzacyjną, która łączy siły z Psyonix. Wcześniej deweloper współpracował z m.in markami Ford, Lamborghini czy też NASCAR i Formula 1.

Adam Daniluk

Największe kolaboracje – giganci promują się poprzez esport

Fnatic

Fnatic x Gucci

Źródło: https://www.gucci.com/pl/en_gb/st/capsule/gucci-fnatic-watches-collection

Kolaboracja największej esportowej marki z jednym z najbardziej znanych domów mody opierała się na jednym przedmiocie. Limitowany zegarek z logiem i kolorystyką Fnatic można było nabyć za 1350 funtów. Zostało wyprodukowane zaledwie 100 sztuk, a nakład zszedł po ok. 48 godzinach.

Poza kolaboracją z luksusową marką, Fnatic dało fanom coś znacznie bardziej casualowego. Mowa tu o bluzach z odzieżową marką Champion. Również były to limitowane przedmioty, a ich cena wynosiła ok. 120$

BMW w e-sporcie

BMW w esporcie
Źródło: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0307496EN/%E2%80%9Cunited-in-rivalry%E2%80%9D-%E2%80%93-bmw-teams-up-with-world%E2%80%99s-leading-esports-teams?language=en

W kwietniu 2020 miała miejsce informacja, która mogła zaskoczyć nawet osoby ze środowiska esportowego. BMW, będącą bardzo szanowaną marką motoryzacyjną ogłosiła współpracę z Cloud9 (USA), G2, Fnatic (Europa) oraz FunPlus Phoenix (Chiny) i T1 (Korea). Umowa zakładała, że zawodnicy będą jeździć na mecze pojazdami spod szyldu BMW, będą mieli ich logo na koszulkach, oraz będą dodawać posty sponsorowane.

G2 x adidas

G2 x Adidas
Źródło: https://g2esports.com/blogs/news/adidas-partnership-announcement

Adidas stał się głównym sponsorem G2 w 2021 roku. Drużyna podpisała z nimi dwuletnią umowę, a teraz, na wzór drużyn piłkarskich, na ich oficjalnych koszulkach widnieje logo. Dodatkowo, nowy merch jest dostępny także dla fanów. W oficjalnym sklepie pojawiła się bluza i spodnie z logiem g2 x adidas. Niestety nie posiadam informacji ile obecnie sprzedano sztuk.

Nike i kolekcja WORLDS 2020

Oficjalny sponsor na koszulkach drużyn z chińskiej ligi League of Legends LPL, model butów Air Force 1 z motywem League of Legends, a także cała kolekcja poświęcona Mistrzostwom Świata 2020. Nike chce inwestować w esport i pokazał to już właśnie zeszłoroczną kolekcją. Najlepiej oglądany turniej esportowy był świetnym momentem by wejść w tę branżę.

Illuminar x LODIS

Lody_Illuminar
Źródło: Illuminar Gaming

Pierwsza kolaboracja z rodzimych stron w zestawieniu, to lody promowane marką Illuminar. Promocja odbyła się na łamach PLE, gdzie pierwsze osoby mogły spróbować smaku nowych lodów, a wśród nich znalazły się takie osobistości jak Marcin Gortat czy Piotr “Izak” Skowyrski (a także wielu innych!). Sama kampania promocyjna przyniosła ogromne korzyści w postaci zasięgów: posty zobaczyło ok. 135 tys osób, a o akcji pisały takie portale jak Interia (Esporter) oraz Onet (Esportmania).


Autor: Adam Daniluk

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

BMW rozpoczyna współpracę z pięcioma organizacjami esportowymi!

BMW współpraca z organizacjami esportowymi

Niemiecki gigant motoryzacyjny nawiązał współpracę z pięcioma wiodącymi organizacjami esportowymi w skali globalnej – Cloud 9, Fnatic, FunPlus Phoenix, G2 Esports oraz T1 Entertainment & Sports, tym samym będzie mieć widoczność na trzech kontynentach – w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Organizacje otrzymają specjalnie przygotowane samochody w swoich barwach, którymi zawodnicy będą dojeżdżać na turnieje i treningi. Ponadto świadczenia obejmują branding na odzieży zawodników i liczne aktywności w różnych kanałach social media organizacji i zawodników.

Realizując globalne podejście do e-sportu, zdecydujemy się na współpracę z tymi kluczowymi organizacjami. Z drugiej strony chcemy pracować również na poziomie regionalnym, a te zespoły reprezentują kluczowe dla nas rynki. Ponadto, dzielimy wspólne wartości w wymiarze rozrywki i sportu, co również odegrało ważną role w procesie decyzyjnym.

Christophe Koenig, rzecznik BMW ds. marki i marketingu

Partnerstwo dotyczy wszystkich drużyn tych organizacji, z wyłączeniem strzelanek. Kluczowym obszarem współpracy wydaje się być gra League of Legends. Organizacje będą ze sobą współpracować przy tworzeniu kontentu, chociażby poprzez używanie wspólnych hashtagów na Instagramie, Twitterze, Facebooku, WeChat, czy wszelkich platformach livestreamingowych.

Fot. G2 Esports

BMW bez wątpienia jest dla nas najlepszym partnerem. Zawarcie takiej umowy jeszcze rok temu byłoby niespotykane. To pierwszy raz, kiedy drużyny e-sportowe na całym świecie łączą się w ramach jednego partnerstwa. Zamierzamy tworzyć zabawne i zapewniające rozrywkę treści wokół naszej rywalizacji.

Carlos „ocelote” Rodriguez, dyrektor generalny G2 Esports

Pierwsze kroki w esporcie BMW postawiło w 2017 roku, kiedy zostało partnerem europejskich rozgrywek League of Legends. W późniejszych latach zaangażowało się w działania simracingowe i rozpoczęło współpracę z jedną organizacją esportową.

Fot. T1 Entertainment & Sports

Szczegóły dotyczące czasu trwania umowy oraz warunków finansowych nie zostały ujawnione. To świetny przykład globalnych działań w esporcie prowadzonych przez dużą markę.

Marki motoryzacyjne stale zwiększają swoja obecność w esporcie. Wystarczy tylko wspomnieć, że Kia przedłużyła współpracę z League of Legends European Championship, Honda jest partnerem amerykańskiej drużyny Team Liquid, AUDI współpracuje z duńskim zespołem Astralis, a Mercedes współpracował z globalnymi strukturami ESL.

Simracing natomiast jest tematem, który jednoczy niemal wszystkie wiodące marki. O tym zjawisku pisaliśmy w artykule Simracing, czyli wirtualne wyscigi.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”

Dimitri Vegas Like Mike BMW The Art of Leadership_

Ich sylwetki zostaną zaprezentowane w ramach dwóch serii zatytułowanych „The Art of Leadership” składających się w sumie z jedenastu krótkich filmów. Osobiste doświadczenia głównych bohaterów serii inspirują współczesne społeczeństwo, a każdy klip będzie obrazował również podstawowe wartości przywódcze BMW: odpowiedzialność, wewnętrzną siłę i niezależność. Cechy, które także są nieodłącznym elementem wyposażenia luksusowych samochodów BMW – serii X7, 7, 8 i M8.

W czwartek CNN uruchomił sześcioczęściową produkcję, wprowadzając na rynek pierwszy film z serii wyprodukowany przez wielokrotnie nagradzane studio Create należące do CNNIC. Przedstawia on jeden z najbardziej udanych duetów DJ-skich i producentów muzyki elektronicznej na świecie, Dimitri Vegas & Like Mike. Belgijscy bracia analizując swoją pasję i relacje z publicznością na tle odtwarzanego występu z Norwegii, przypominają sobie, jak stali się liderami w swojej dziedzinie. Ten i inne nadchodzące filmy autorstwa studia Create są kręcone i montowane na potrzeby globalnej dystrybucji na różnych platformach CNN International w telewizji, internecie, w social mediach, na Great Big Story, a także zostaną zaprezentowane na stronie głównej marki BMW.

Ponadto jeszcze w tym roku Great Big Story, globalna grupa medialna CNN zajmująca się filmowym opowiadaniem historii, zaprezentuje sponsorowany cykl redakcyjny składający się z pięciu mikrodokumentów. W centrum ich uwagi znajdą się inspirujące kobiety i mężczyźni, których działalność społeczna jest godna naśladowania.

Pierwszy film, którego premiera odbędzie się w maju, przedstawi fascynujące podwójne życie Brandona Tory. Uzdolnionego w obszarze nowych technologii oraz utalentowanego MC, który z powodzeniem obraca się w obu światach. W dzień pracuje jako starszy specjalista w dziedzinie AI w firmie Google, natomiast w nocy odnosi sukcesy jako artysta hip-hop. Każda z produkcji będzie wyświetlana na platformach i kanałach społecznościowych Great Big Story. Co więcej, aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców w social media, dystrybucja zostanie wsparta za pomocą technologii Launchpad firmy WarnerMedia.

Wszystkie najbardziej owoce partnerstwa oparte są na wspólnych wartościach. Cieszę się, że tak jest również w przypadku nowego projektu z BMW. Jako liderzy w naszych dziedzinach szanujemy i cenimy utalentowane postaci przedstawione w filmach. To właśnie one zmieniają nasze społeczeństwo na lepsze. Istotnym elementem będzie zintegrowana dystrybucja tych mocnych i wzbudzających emocje historii od Create oraz Great Big Story na wszystkich platformach. To pozwoli nam dotrzeć do globalnej publiczności, która powinna docenić wartości prezentowane przez bohaterów i związane z nimi opowieści.

Cathy Ibal, Senior Vice President, EMEA, CNN International Commercial

BMW ma długą i bogatą historię projektów, które tworzą odpowiednią przestrzeń i oddają głos kreatywnym umysłom z różnych dziedzin – projektowania, sztuki, sportu czy inżynierii. Postrzegamy to jako jedną z naszych misji – i zawsze podejmowaliśmy działania mające na celu umożliwienie oraz wspieranie transformacji. Zebrane opowieści są wynikiem idealnego dopasowania dwóch podmiotów, które dzielą te same wartości i cele. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN oraz BMW współpracują ze sobą, aby stworzyć te unikalne filmy o wyjątkowych ludziach, którzy analizują i na nowo definiują pojęcie przywództwa. Ponieważ zawsze dążymy do doskonałości, mocno wierzymy, że to partnerstwo jest kamieniem milowym dla obu firm.

Jens Thiemer, Senior Vice President Customer i Brand marki BMW


Źródło: informacja prasowa CNN International

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF