...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ekosystem startupowy Francji – Darek Maciołek, BNP Paribas w Busines in Brief

Francja – jeden z bardziej rozwiniętych  okosystemów startupowych w w Europie.

 

  • Małe i średnie firmy oraz korporacje, inwestując w rozwój startupów, korzystają z nowoczesnych technologii i rozwiązań organizacyjnych dla budowania większej efektywności własnych organizacji;
  • Przykłady udanych inwestycji korporacji w rozwój  startupów w Polsce;
  • Francuski rząd wprowadza wiele ułatwień i przepisów przyjaznych dla rozwoju innowacyjności i przedsiębiorczości,
  • Ciągle udowadniamy światu, że Polacy– w różnym wieku– dysponują olbrzymim potencjałem kreatywności w biznesie;
  • Polska potrzebuję efektywnego i skutecznego otoczenia dla rozwoju tego potencjału– system edukacji i budowania wysokiej Kultury biznesowej
  • Jak i gdzie szukać pomysłów na biznes?

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bank BNP Paribas i firma technologiczna Envirly łączą siły w trosce o środowisko

 

Wraz z wdrożeniem unijnej dyrektywy CSRD, od 2024 r. kolejne podmioty będą musiały mierzyć swój ślad węglowy i uwzględniać go w sprawozdaniach rocznych. Jednak już teraz poziom emisyjności ma znaczenie, szczególnie dla firm, które eksportują swoje towary na rynki zagraniczne. Rosnące obowiązki raportowe przedsiębiorstw i nowe wyzwania w zakresie konkurencyjności zaowocowały współpracą Banku BNP Paribas i Envirly. To polska firma, która opracowała dostępny z poziomu przeglądarki internetowej system raportowy pozwalający zarządzać śladem węglowym i raportowaniem niefinansowym.

Bank BNP Paribas i Envirly łączą siły. Wygodniejsze raportowanie emisji dla przedsiębiorców

– Udostępniamy narzędzie, które pomoże w raportowaniu emisyjności zgodnie z wymogami regulacyjnymi i ułatwi spełnienie tego obowiązku. Sprawozdawczość w zakresie śladu węglowego może wzmocnić przewagę konkurencyjną naszych Klientów, a monitorowanie danych dotyczących emisyjności stanowić ważny krok w procesie przygotowania i realizowania strategii transformacji energetycznej przedsiębiorstwa – mówi Jarek Rot, Dyrektor Wykonawczy Obszaru Zrównoważonego Rozwoju w Banku BNP Paribas. Jak podkreśla –Klienci banku eksportujący swoje towary np. do Niemiec, zauważają, że ich partnerzy coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na warunki handlowe, ale także na ślad węglowy.”

Envirly umożliwia raportowanie zgodnie z międzynarodowymi standardami i normami. Platforma pozwala na wygenerowanie wkładu merytorycznego (wykresów, infografik itp.) do raportów zrównoważonego rozwoju – zarówno obowiązkowych, jak i dodatkowych. Na podstawie indywidualnych danych każdego przedsiębiorstwa przedstawia również propozycje działań, które mogą zmniejszyć emisyjność.

Envirly – innowacyjne rozwiązania w trosce o naszą przyszłość

– Środowisko jest naszym wspólnym dziedzictwem, a współpraca z tak dużą instytucją, jak Bank BNP Paribas, pozwala nam na silniejsze oddziaływanie na przyszłość, w której zrównoważony rozwój jest kluczowym elementem dla naszej planety i społeczeństwa – przekonuje Weronika Czaplewska. Wiceprezeska Envirly podkreśla, że przedsiębiorcy nie powinni bać się wzięcia większej odpowiedzialności za przyszłość planety. – Wraz z Bankiem BNP Paribas chcemy pokazać Klientom, że świadoma transformacja biznesu idzie w parze z optymalizacją kosztów i usprawnianiem procesów – dodaje Czaplewska.

W 2022 roku Envirly zostało wybrane jako dostawca rozwiązania mierzącego ślad węglowy przedsiębiorstw w ramach ostatniej edycji Office Hours – autorskiego programu wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Banku BNP Paribas.

– Envirly przedstawiło najciekawszą i najbardziej innowacyjną ofertę, która pomoże nam we wdrażaniu prawidłowych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wesprze Klientów w zmniejszeniu i monitorowaniu śladu węglowego. Wprowadzenie takich technologii jak te dostarczane przez Envirly, może być kluczowe w osiągnięciu celów związanych z dekarbonizacją – podsumowuje Michał Miszułowicz, dyrektor ds. współpracy z sektorem Innowacji w Banku BNP Paribas.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

To już 5. rok partnerstwa Banku BNP Paribas i Szlachetnej Paczki. Grupa BNP Paribas planuje pomóc rekordowej liczbie rodzin

 

Razem od 5 lat i…trochę dłużej

Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę jako partner strategiczny od 5 lat, przekazując na ten cel do tej pory ponad 4,7 mln zł. Partnerstwo zapoczątkowali oddolnie sami pracownicy, którzy zgłosili, swoje zaangażowanie w inicjatywę. Trwająca pięć lat współpraca stała się wzorem współdziałania organizacji pozarządowej z biznesem. W tym roku, z okazji obchodów 200-lecia Grupy, Bank BNP Paribas, planuje przygotować paczki dla aż 200 potrzebujących rodzin zgłoszonych do programu społecznego.

Przed nami kolejny rok, podczas którego możemy liczyć na naszego partnera strategicznego. Poza wsparciem finansowym, które pozwala nam realizować i rozwijać Szlachetną Paczkę, ważnym elementem naszej współpracy jest wolontariat pracowniczy. W jego ramach pracownicy i pracownice banku angażują się w przygotowanie pomocy konkretnym Rodzinom, z zaangażowaniem dzieląc się swoim czasem.mówi Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Zarządu Stowarzyszenia WIOSNA – organizatora Szlachetnej Paczki.

 

Wolontariat pracowniczy łączy

Bank BNP Paribas realizuje największy program wolontariatu pracowniczego w historii Szlachetnej Paczki. Tylko w 2021 roku dzięki zaangażowaniu pracowników Banku BNP Paribas pomoc dotarła do 145 rodzin z całej Polski! W Paczkę zaangażowało się 133 liderów/liderek – wolontariuszy/wolontariuszek z zespołami, łącznie aż 2610 osób z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce.

W inicjatywę angażują się pracownicy niezależnie od zajmowanego stanowiska, podkreślając, że Paczka w banku to już świąteczna tradycja.

Wśród rodzin, którym pomogli była m.in. rodzina pana Pawła, który samotnie wychowuje kilkunastoletnią córkę Julkę.

Udało nam się przed świętami zakupić dla nich lodówkę, napełnić ją żywnością oraz zakupić dla Julci kurs gastronomiczny. Dzięki czemu może teraz spełniać swoje marzenia – opowiada jedna z wolontariuszek Banku BNP Paribas.

Inną rodziną była pani Anna z córką Edytą. Choroba genetyczna uniemożliwia dorosłej córce samodzielne funkcjonowanie. Przez całą dobę zajmuje się nią mama. W paczce czekały na nie: żywność, karty zakupowe, środki czystości i higieniczne, sprzęt muzyczny, książki, komplet nowych garnków.  – Nie mogę mówić, bo zacznę płakać – powiedziała pani Anna widząc zawartość paczek.

 

Pomoc w teorii i praktyce

Tak dynamiczny rozwój wewnętrznej akcji wolontaryjnej nie byłby możliwy bez Fundacji BNP Paribas, która od początku koordynuje i wspiera zaangażowanie bankowych liderek i liderów. Poprzez organizację m.in. webinarów dostarcza niezbędnej wiedzy oraz dba o najwyższą jakość przygotowywanych paczek, które trafiają do rodzin z każdego województwa Polski.

 

Więcej informacji na: https://www.szlachetnapaczka.pl/bnp-paribas-pomaga-z-paczka/

 

Klienci też mogą pomagać

Bank BNP Paribas aktywnie angażuje się w promocję pomagania, realizując także ogólnopolskie kampanie takie jak “Pomaganie jest fajne”. Wchodząc na www.pomaganiejestfajne.pl można, wziąć udział w Akcji Specjalnej i wesprzeć Szlachetną Paczkę. Inną drogą zaangażowania, jaką proponuje bank swoim Klientom, jest wymiana punktów zebranych w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę.

Niewiele potrzeba by zmienić świat. Współpracując ze Szlachetną Paczką, Bank BNP Paribas, realizuje 2 z 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakim jest Cel 10. Mniej nierówności oraz Cel 1. Koniec z ubóstwem.

Agata Kiszluk-Krzemień

BNP Paribas rozbił bank nagród w konkursie Golden Arrow

BNP Paribas nagrodzony

Łączenie efektywności komunikacyjnej ze społeczną odpowiedzialnością to jest nasz cel, a zdobycie trzech zwycięskich statuetek Golden Arrow oraz nagrody specjalnej tylko potwierdza skuteczną realizację obranego przez nas kierunku. Bardzo się cieszę, że pracując w „banku zmieniającego się świata” możemy poprzez nasze działania wcielać w życie niestandardowe i nowatorskie pomysły, w których szczególnie ważny jest aspekt społeczny. Oczywiście nie byłoby to możliwe gdyby nie zaangażowanie całego zespołu, z którym mam przyjemność pracować i to właśnie im należą się szczególne podziękowania.

Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas

Nagrodzone projekty BNP Paribas:

  • Nagroda Golden Arrow w kategorii Experiential marketing – event marketing za akcję „Pociąg do Zmian”. Od czerwca do lipca 2019 roku w pociągach PKP Intercity, kursujących na popularnych wakacyjnych trasach, można było odwiedzić mobilny punkt Banku, w którym na starszych i młodszych podróżnych czekały warsztaty, pokazy naukowe, lekcje języków przygotowane przez partnerów: Centrum Nauki Kopernik, Fundację Łąkę, Fundację Ocalenie oraz Fundację Kosmos dla Dziewczynek.
  • Nagroda Golden Arrow w kategorii Sztuczna inteligencja za projekt „Dwie Arety”. BNP Paribas jako pierwszy Bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię Deep Fake. W ramach współpracy Banku BNP Paribas z Aretą Szpurą, na swoim instagramie zaczęła ona zachwalać nadmierny konsumpcjonizm, używanie plastikowych słomek, czy brak segregacji odpadów. Wszystkim widzom wydało się to o tyle dziwne, że Areta Szpura przez niektóre media uznawana jest wręcz za “twarz polskiej ekologii”. Niedawno wydała książkę „Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety”, a wcześniej zainicjowała akcję “Tu pijesz bez słomki”. Dlaczego zatem tak nagle zmieniła poglądy? Dopiero następnego dnia okazało się, że bohaterką insta stories była tak naprawdę koleżanka Arety, która dzięki technologii Deep Fake mogła przez jeden dzień przejąć jej profil.
  • Nagroda Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana BtoC za program „Bank Zielonych Zmian”. W kwietniu 2019 roku Bank zainaugurował Program Bank Zielonych Zmian, który agreguje wszystkie dotychczasowe działania organizacji na rzecz wspierania działań proklimatycznych. Program Bank Zielonych Zmian to wewnętrzna kampania edukacyjna kierowana do pracowników wszystkich obszarów Banku, realne zmiany w funkcjonowaniu organizacji (tzw. eko-usprawnień) oraz rozwój oferty proekologicznych produktów i usług.
  • Wyróżnienie w kategorii Experiential marketing – event marketing za event „Podaj Zmianę”. Bank zorganizował charytatywny bieg sztafetowy w Polsce „Podaj zmianę – razem wybiegnijmy z depresji”, który wystartował na Kasprowym Wierchu, a meta miał na Helu. Dochód z biegu został przekazany Stowarzyszeniu Aktywnie Przeciwko Depresji.
  • Wyróżnienie w kategorii Kampania zintegrowana BtoC za kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”. Kampania wprowadzała pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny Bank konsekwentnie poruszył ważne tematy społeczne.

Nagroda specjalna przyznana za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne widoczne w wielu wymiarach działalności.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wyjątkowe wydarzenie w branży. Organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii.


Źródło: Informacja prasowa BNP Paribas Bank Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grand Prix Glass i Titanium Lion dla akcji „Ostatni Twój Weekend” na festiwalu Cannes Lion

W kategorii Titanium Lion jury docenia nowatorskie podejście do tematu i projekty reprezentujące całkowicie nowy punkt widzenia, natomiast Grand Prix w kategorii Glass wyróżnia działania na rzecz równości płci. Bardzo się cieszę, że kampania „Ostatni Twój weekend” została doceniona właśnie w tych obszarach. To dowodzi, że osiągnęliśmy założony cel zarówno w formie, jak i treści. Akcja miała wywołać w odbiorcach poczucie dysonansu – zwrócić uwagę na problem braku edukacji, a często też braku refleksji, związanych z równością płci. Oto teksty o równości płci i podmiotowości kobiet ukazują się w magazynie erotycznym słynącym z seksizmu. W czasie, kiedy tysiące komunikatów walczą o naszą uwagę, sukces daje tylko wykorzystanie niestandardowych form i nośników – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

„Ostatni Twój Weekend” podczas samego festiwalu w Cannes otrzymał nominacje aż w 12 kategoriach. Twój Weekend był magazynem erotycznym przez lata słynącym z seksistowskich artykułów i zdjęć niepozostawiających wiele miejsca na wyobraźnię. Pomysłodawcy kampanii zdecydowali się wykupić prawa do tytułu i wydać ostatni numer w zupełnie odmienionej formie. „Ostatni Twój Weekend” nawiązywał do oryginału układem i nazwami rubryk, ale traktował o równości praw i szans obu płci.

Jestem ogromnie szczęśliwy i dumny. I szczerze mówiąc, wciąż nie mogę w to uwierzyć. Nie zdołalibyśmy zrealizować tego projektu, gdyby nie ogrom pracy ze strony naszego klienta – Gazeta.pl oraz jej równie odważnych partnerów: BNP Paribas Bank Polska i Mastercard. Nie ugięli się pod ciężarem polaryzującej polskie społeczeństwo dyskusji wywołanej przez „Ostatni Twój Weekend”. Potrzebujemy dziś w Polsce więcej takich marek i stojących za nimi marketerów. Marta, Darek, Michał – jesteście moimi bohaterami. – Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director & Partner, VMLY&R Poland

Nagroda na Cannes Lions to wyjątkowy zaszczyt, zwłaszcza Grand Prix w Glass: the Lions for Change – ważnej i znaczącej kategorii. Nasza codzienna praca w Gazeta.pl polega na tworzeniu platformy do rozmów, rzucaniu światła na ważne kwestie i inspirowaniu zmian. Wierzę, że projektem „Ostatni Twój Weekend” zrobiliśmy właśnie to wszystko i na dodatek w spektakularny sposób. Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie nagrody, ponieważ są one kolejną okazją do kontynuowania ważnej dyskusji o potrzebie równości. – Marzena Szkolak, Content Director, Gazeta.pl; Editor-in-chief, „Ostatni Twój Weekend”

Dodatkowo, w ramach tegorocznego konkursu w Cannes Lions, nominację otrzymała również kampania Banku BNP Paribas „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach”?

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbył się w dniach 17-21 czerwca 2019 roku. To międzynarodowy festiwal dedykowany komunikacji kreatywnej, branży reklamowej oraz dziedzinom pokrewnym. Jest największym i najważniejszym spotkaniem branży reklamowej i kreatywnej na świecie. Festiwal, podczas którego ma miejsce rozdanie nagród – „Lwów”, odbywa się corocznie w Palais des Festivals w Cannes we Francji.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bank BNP Paribas po raz 15. zaprasza startupy na Office Hours

Podczas 15. już edycji  Office Hours, Bank będzie poszukiwał cyfrowych narzędzi wspierających działanie operacji w obszarze bankowości konsumenckiej.

Najbliższe spotkanie w ramach Office Hours jest wyjątkowe, ponieważ odbędzie się podczas kongresu IMPACT’19 – wydarzenia na skalę europejską, które gromadzi światowej klasy ekspertów. Poszukujemy zespołów, które mogą pochwalić się już pierwszymi wdrożeniami w dwóch, szczególnie interesujących nas obszarach. Jesteśmy ciekawi, co mogą zaproponować nam startupy w kontekście zarządzania leadami pochodzącymi zarówno z kanałów online’owych, jak i z call center – mówi Paulina Skrzypińska, Koordynator Laboratorium Innowacji w Banku BNP Paribas. Ponadto, zastanawiamy się też, jak moglibyśmy monitorować i optymalizować procesy, które dotyczą czynności manualnych, nie logowanych. Każda z wybranych podczas scoutingu firm będzie miała 45 minut na zaprezentowanie swojej technologii w specjalnie przygotowanej do tego strefie w trakcie konferencji IMPACT’19. Wybrane podczas Office Hours firmy zostaną zaproszone na warsztaty z ekspertami z Banku, a następnie do etapu pilotażu (Proof of Concept). Rozwiązania, które poradzą sobie najlepiej, mają szansę na wdrożenie w Banku – dodaje Paulina Skrzypińska.

Office Hours są elementem uproszczonego procesu zakupowego dla technologii pochodzących od startupów, autorskiego podejścia Banku BNP Paribas  do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 14 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z Banku przyjrzeli się ponad 600 rozwiązaniom z rynku.

Startupy, które chciałyby wziąć udział w tym wydarzeniu proszone są o przesyłanie zgłoszeń wraz z prezentacją proponowanego rozwiązania pod adres: startupy@bnpparibas.pl w terminie do 20-go maja br.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Małgorzata Dąbrowska i Paulina Skrzypińska z Banku BNP Paribas na liście wpływowych kobiet branży IT

Strong Women in IT to badanie dotyczące pozycji kobiet w branży nowych technologii. Raport powstaje na podstawie ankiet i nominacji.

– Największą zaletą pracy w branży nowych technologii jest poczucie, że wszystko jest możliwe. Warunek konieczny to świetny wspierający się team, złożony z nieco niepokornych i zafascynowanych swoją pracą ludzi, którzy wytrwale szukają praktycznego zastosowania dla nowych technologii. Zespół, który jednocześnie jest absolutnie skupiony na ciągłym polepszaniu doświadczeń klienta czy zwiększaniu komfortu pracy kolegów dzięki najnowszym zdobyczom technologii – mówi Paulina Skrzypińska.

– Zaletą pracy w tej branży jest też niewątpliwie to, że współpracuje się z osobami niezwykle kreatywnymi. To branża, która nie pozwala się nudzić. Wymusza ciągły rozwój i podejmowanie wyzwań. Pozwala na tworzenie produktów wyjątkowych, jednocześnie stanowiących realną wartość dla klienta – dodaje Małgorzata Dąbrowska.

Małgorzata Dąbrowska jest Dyrektorem Zarządzającym w obszarze IT Banku BNP Paribas, gdzie odpowiada za rozwój i utrzymanie systemów dla klienta detalicznego. W obecnej roli koncentruje się na transformacji obszaru IT zmierzającej do powszechnego wdrożenia metod wytwarzania, integracji i eksploatacji oprogramowania w modelu DevOps, przy jednoczesnym wykorzystaniu najnowszych technologii.

Paulina Skrzypińska wiele lat pracowała dla inkubatorów przedsiębiorczości, parków naukowo-technologicznych, programów pre- i akceleracyjnych oraz funduszy inwestycyjnych. Do 2016 roku była współorganizatorką poznańskiej społeczności startupowej. W 2017 roku przeniosła się do Warszawy, gdzie zasiliła szeregi banku BNP Paribas, w którym koordynuje pracę zespołu Laboratorium Innowacji.

Pełny raport dostępny na stronie: https://strongwomen.comecreationsgroup.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

WebTalk i KERRIS wspólnie dla Banku BNP Paribas

Portal uruchomiony został w odpowiedzi na potrzeby nowoczesnych rolników i przetwórców, będących jedną z kluczowych grup docelowych klienta. W ramach realizacji projektu agencja WebTalk stworzyła strategię komunikacji online i offline, opracowała nazwę portalu, stworzyła logotyp oraz identyfikację wizualną. Firma odpowiedzialna była także za koordynację przeprowadzonych badań fokusowych na temat portalu i jego warstwy wizualnej. Sam serwis został stworzony przez agencję KERRIS odpowiedzialną za zaprojektowanie użyteczności, projekty graficzne oraz wdrożenie technologiczne uwzględniające udostępnienie narzędzi takich jak satelitarny monitoring pól, systemy zarządzania gospodarstwem, precyzyjna, dopasowana do potrzeb rolników prognoza pogody, a także dedykowany kalkulator inwestycyjny. Obecnie odpowiada także za bieżącą obsługę techniczną.

Bank BNP Paribas zawsze wspierał rozwój i plany swoich klientów, dbając równocześnie o najwyższą jakość obsługi. Rozumiemy ich oczekiwania i aktywnie na nie odpowiadamy, stąd też pomysł na uruchomienie platformy Agronomist.pl. Portal powstał z myślą o rolnikach i przetwórcach sektora spożywczego. Użytkownicy mają dostęp nie tylko do najnowszych analiz food&agro i prognoz cenowych, ale też do informacji o pogodzie w danej lokalizacji, systemu zarządzania gospodarstwem, a nawet satelitarnego mapowania pól. Ponadto, nowoczesna platforma, począwszy od funkcjonalności po wygląd, czy ułożenie poszczególnych narzędzi została stworzona wspólnie z przedstawicielami sektora rolno-spożywczego – mówi Katarzyna Wielgosz, menedżer Projektów Agro w Banku BNP Paribas.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

BNP Paribas Wealth Management w Polsce z nagrodą brytyjskiego magazynu Euromoney za bankowość prywatną

Nagroda Euromoney to nie tylko wyróżnienie, ale również motywacja dla mnie i mojego zespołu. Klienci BNP Paribas Wealth Management otrzymują usługi na najwyższym światowym poziomie, świadczone przez wysoko wykwalifikowany i doświadczony zespół, w którym 70 osób posiada certyfikaty EFA i EFP. Po połączeniu z Raiffeisen Polbankiem staliśmy się liderem rynku bankowości prywatnej, a jakość usług i budowanie długotrwałych relacji to motto przewodnie naszej strategii – mówi Beata Majewska, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej – BNP Paribas Wealth Management w Polsce.

BNP Paribas Wealth Management korzysta z ponad stuletniego doświadczenia, pozycji rynkowej i najlepszych praktyk  Grupy BNP Paribas, która jest numerem 1. w dziedzinie Wealth Management w Strefie Euro i siódmym co do wielkości graczem Wealth Management na świecie.

Nagroda dla BNP Paribas Wealth Management została przyznana przez prestiżowy brytyjski magazyn Euromoney zajmujący się sektorem finansowym. Magazyn Euromoney co roku tworzy światowy ranking instytucji finansowych oferujących dedykowane usługi dla klientów bankowości prywatnej. Nagrody za bankowość prywatną przyznawane są poprzez głosowanie specjalistów zarządzających majątkiem. Eksperci oceniają zakres świadczonych usług, relacje z klientami, ofertę produktową, standardy jakości oraz wyniki finansowe. Częścią oceny jest także głosowanie uczestników na wybranego konkurenta, który uważany jest za wiodącego i najlepszego na rynku.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF