...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Covid-19: Rekomendacje ze świata brand experience od Allegro

Rekomendacje ze swiata brand experience

Zespół Allegro Brand Experience Agency przygotował przewodnik dla marketerów po najlepszych praktykach brand experience w czasach obecnego kryzysu.

Czas obecnego kryzysu stawia przed marketerami nowe wyzwania. Jak budować w tym czasie relacje? Jak docierać do konsumentów i pozwalać im doświadczać markę? Czy można tak trudny czas wykorzystać do budowy przewag konkurencyjnych? I przede wszystkim, jak przygotować swoje strategie na moment, kiedy gospodarka i nasze życie zacznie wracać do normy?

Przeczytaj też: Koronawirus, a reklama i marketing

Odpowiedzi na te pytania postanowiliśmy ustalić i zawrzeć w naszym przewodniku dla marketerów. Allegro przez blisko 30 lat działalności pomogło przejść przez kryzysy dziesiątkom klientów. Postanowiliśmy wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenia, w tym ze współpracy z partnerami ze świata, by podzielić się nimi z rynkiem. Warto, aby marki wykorzystywały ten trudny czas, do budowania przewag konkurencyjnych.

Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency

Zespół agencji zaprezentował w przewodniku rekomendacje działań do przepracowania w organizacjach, m.in.: jak planować od podstaw digital brand experience i nie popełniać błędu „przenoszenia” wydarzeń live do digitalu oraz jak wykorzystać kalendarz organizacji do planowania kampanii w 2020 roku. Mogą być one przeprowadzone samodzielnie lub z agencją. W materiale znajdują się również porady dot. komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Opracowanie zawiera wybrane przez zespół agencji case’y kampanii z całego świata, którymi warto się zainspirować.

Pobierz Przewodnik COVID-19: Rekomendacje ze świata brand experience


Źródło: informacja prasowa Allegro 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro

Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób – pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski i koszykarski Coca-Cola Hellenic Cup oraz serię atrakcji i animacji wspierających aktywność fizyczną, teambuilding, employer branding oraz wartości CSR. Event odbył się w czerwcu na terenie Parku Skaryszewskiego w Warszawie – w KS Drukarz.

Coca-Cola Day to wydarzenie outdoorowe, którego celem była integracja pracowników firmy. Całodniowy program atrakcji miał wyzwalać w uczestnikach rywalizację fair play, ale przede wszystkim zapewnić dobrą zabawę i pozytywne emocje. Głównym punktem eventu był turniej w piłce nożnej i streetballu – Coca-Cola Hellenic Cup, w którym rywalizowało kilkanaście zespołów żeńskich i męskich.

Oprócz rozgrywek piłkarskich, na uczestników czekało wiele atrakcji i aktywności, m.in. pokazy football & streetball freestyle, animowane zajęcia z wielu dyscyplin sportowych i występ zespołu AudioFeels. W przerwach pomiędzy kolejnymi pokazami i występami na głównej scenie, uczestnicy mogli wziąć udział w licznych grach i zabawach animujących dzieci oraz ich rodziców, m.in. sportową bitwą rodzin – family challenge.

Tegoroczny event został dodatkowo wzbogacony o aspekt CSR. Uczestnicy poprzez udział w dedykowanych aktywnościach sportowych, zbierali środki na wybrany cel charytatywny. Dodatkowo agencja Allegro przygotowywała event możliwie minimalizując jego negatywny wpływ na środowisko, redukując do minimum zużycie materiałów nieodnawialnych oraz ich późniejszy upcycling.

Coca-Cola Day 2019 from Agencja Allegro on Vimeo.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF