...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23

Tomasz Waligóra i Marek Różycki

Tomasz WaligóraObserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego E-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i Client Service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych.

Tomek Waligóra

Marek RóżyckiNowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji.

Marek Różycki

Pełniąca do tej pory funkcje CEO – Julia Dziurbiejko, oraz Executive Vice President Szymon Domżał wchodzą w skład nowoutworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty E-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.


Źródło: Pathfinder 23

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Sebastian Umiński w Pathfinder 23

Sebastian_Umiński

Sebastian Umiński to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w tworzeniu międzynarodowych struktur i strategii marketingowych. Przez pierwsze 10 lat pracował po stronie sieciowych agencji takich jak MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, czy Ogilvy zarządzając strategicznymi projektami dla licznych marek takich jak T-Mobile, Toyota, BP, Philips, Bosch, Huawei, IBM, Allianz, Heyah, nju mobile, Procter&Gamble, nc+, Tymbark, Carlsberg, BAT, Saturn, Selgros czy Carrefour. Następnie po stronie klienta zarządzał digitalizacją komunikacji, brand management i eksploracją nowych sposobów dotarcia do rynku (Novartis, 3M, HomeDoctor) w obszarze B2B i B2C.W latach 2016-2020 budował w 3M regionalny zespół CEEMEA dostarczający toolkity komunikacyjne oraz media dla 25 krajów, a następnie odpowiadał za media i egzekucję kampanii w całym regionie EMEA dla 38 krajów, prowadząc projekty w Zachodniej Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie i w Południowej Afryce. Przez ostatni rok rozwijał startup medyczny HomeDoctor zarządzając zespołem odpowiedzialnym za ekspansję geograficzną, marketing i IT.

W Pathfinder23 dołączył do działu Client Service, gdzie objął pozycję Account Directora i Client Partnera Procter&Gamble. Wspiera koordynację działań prowadzonych dla P&G współpracując blisko m.in. z zespołem eMerchandising. Oprócz tego do jego zadań należy bezpośrednie współdziałanie z wchodzącą w skład Brand New Galaxy spółką – Synthrone.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

Brand New Galaxy to niezależny holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 500 pracowników i ma siedziby na trzech kontynentach. Holding jest członkiem MDC Global Affiliates. Do BNG należą: Pathfinder 23 – agencja E-commerce; Life on Mars – dom produkcyjny fashion&beauty; Spacecamp – agencja digital; Synthrone – platforma automatyzacji E-commerce; Voyager – agencja E-business, New Gravity – software house; Robonauts Pictures – dom produkcyjny ze specjalizacją E-commerce; Content26 – Amazon content & advertising; Man on the Moon – HR Agency oraz Brand New Galaxy MEA (regionalne biuro w Dubaju) i Brand New Galaxy AMS.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Katarzyna Twarowska Executive Vice President w Brand New Galaxy

Katarzyna Twarowska

Katarzyna Twarowska to biznesowa liderka w obszarze innowacji, efektywności i rozwoju organizacji. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w Polsce i za granicą. Większość swojej kariery zawodowej związała z EY, na pozycji dyrektora w dziale Assurance. Następnie pełniła funkcję Head of Family Office, skupiającego w swojej strukturze kilka spółek giełdowych. Tworzyła i rozwijała fundację, której celem jest wspieranie kobiet w rozwoju ich ścieżki zawodowej oraz poszerzanie ich kompetencji przywódczych.

Kacper KłosSiła oferty Brand New Galaxy pochodzi z wchodzących w jej skład dynamicznie rosnących, specjalistycznych spółek, które cechuje doskonała jakość usług oraz globalna skala działania. Szybkie tempo wzrostu wymaga silnego wsparcia w obszarze usług wspólnych. Dołączenie Katarzyny do zespołu to kolejny krok w rozwoju BNG. Przeskalowanie naszego biznesu o otwarcie nowych biur (Dubaj, Amsterdam), czy akwizycja Content26 zobowiązują do sprawnego zarządzania procesami, ich digitalizacji i automatyzacji. Jest to bardzo istotny komponent na planowanej, dalszej ścieżce wzrostu.

Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy

Shared Services Center w Brand New Galaxy łączy kompetencje administracji, zarządzania nieruchomościami, IT oraz HR. Ponadto w jego skład wchodzi dział prawny, finansowy, księgowość oraz PR. Zadaniem centrum usług wspólnych jest umożliwienie agencjom skupienia się wyłącznie na rozwoju ich kompetencji i zgłębianiu zagadnień profesjonalnych. Centralne zarządzanie procesami umożliwia utrzymanie wysokich standardów obsługi międzynarodowej.

Z ogromną przyjemnością podjęłam wyzwanie rozwoju grupy BNG, w tym m.in. zbudowania globalnego Shared Services Center. Moim celem jest zapewnienie synergii biznesowej dla całej grupy Brand New Galaxy. Dostrzegamy wymierne korzyści w centralizacji i digitalizacji procesów, które są kluczowe dla funkcjonowania całej organizacji, zwłaszcza, takiej jak nasza, która swoje oddziały ma na całym świecie – od Seattle po Dubaj. Przyjęty przez Brand New Galaxy model zarządzania umożliwia jednolite podejście biznesowe w każdej spółce i we wszystkich biurach.

Katarzyna Twarowska, Executive Vice President w Brand New Galaxy


Źródło: Brand New Galaxy

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jagoda Prętnicka – Markiewicz Head of Communications w Brand New Galaxy

Jagoda Prętnicka Markiewicz

Jagoda Prętnicka – Markiewicz jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez 6 lat odpowiadała za komunikację SentiOne (Social Media Listening & Conversational AI Platform). Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, planując i realizując strategie komunikacyjne dla marek takich, jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Do zespołu Brand New Galaxy dołączyła na pokładzie agencji Man on the Moon, odpowiadającej dotychczas za HR grupy, tym samym poszerzając kompetencje spółki o działania komunikacyjne. Prętnicka – Markiewicz ma kierować zarówno komunikacją wewnętrzną, jaki zewnętrzną organizacji.

Brand New Galaxy jest dynamicznie rozwijającą się organizacją. Łącznie w naszych strukturach pracuje już blisko 400 ekspertek i ekspertów. W związku z tym pojawiła się potrzeba zarządzania całą komunikacją od wewnątrz którą realizujemy, zapraszając do współpracy Jagodę.

Wiktoria Danielewska, CEO Man on the Moon

Brand New Galaxy to międzynarodowa grupa działająca w obszarach e-commerce, reklamy, technologii i doradztwa strategicznego, w jej skład wchodzą Pathfinder 23, Spacecamp, Life on Mars, Stratosfera, Synthrone, New Gravities, Man on the Moon i Robonauts Pictures.


Źródło: informacja prasowa Brand New Galaxy

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF