...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowa platforma e-commerce dla influencerów – fansi

fansi

Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła Borysewicza. Powstanie nowej pozycji na rynku jest odpowiedzią na trend ekonomii twórców.

fansi to platforma e-commerce umożliwiająca influencerom monetyzację swojej popularności poprzez dzielenie się swoją wiedzą oraz autorskimi produktami, usługami oraz doświadczeniami. Dzięki temu odbiorcy mają dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich autorytetów.

fansi to pierwsza taka platforma w Polsce. Influencerzy mogą dodać swoje produkty lub stworzyć je w kilka minut poprzez dedykowany kreator. Dla wybranych twórców pełnimy też rolę wydawcy. Wyprodukowaliśmy e-booki Michała Koterskiego o tacierzyństwie, LilMastii o sile kobiet, Małgosi Borysewicz z “Rolnik szuka żony” czy topowych TikTokerów Paśka, CyprianoItaliano i Kamila Szymczaka o miłości. Są one dostępne na fansi.pl na wyłączność. Dzięki naszemu doświadczeniu w obszarze zaufało nam wielu czołowych twórców, kolejne duże premiery są zaplanowane na sierpień i wrzesień.

Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi

Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego produkty cyfrowe, jak właśnie e-booki, produkty fizyczne (m.in. kosmetyki, odzież). Ostatnią kategorią jest fansi Experience – to wyjątkowe doświadczenia, które można przeżywać wspólnie z idolami.

Co ciekawe, aż 50,3% ankietowanych użytkowników social mediów jest zainteresowanych zakupem produktów od influencerów – wynika z przeprowadzonej przez nas ankiety. Co więcej, aż 82,5% ankietowanych twórców nie posiada własnych produktów na sprzedaż. To bardzo duży obszar do zagospodarowania ze względu na rosnącą popularność zawodu influencerów. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce sprzyja także sprzedaży cieszących się popularnością podczas pandemii internetowych szkoleń czy e-booków.

Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi

Twórcą start-up’u jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. Posiada w swoim portfolio ponad 20 produktów/usług dla marek oraz twórców. W tym platformę, aplikację, program lojalnościowy dla twórców czy agencję influencer marketingu. BrandBuddies realizowało kampanie na 20 rynkach, między innymi w Rumuni, Turcji, Ukrainie, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rosji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Litwie, Łotwie, Estonii oraz Grecji.

Wprowadzenie nowego podmiotu będzie wsparte kampanią reklamową obejmującą social media, w tym kanały influencerów.


Źródło:

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF