Tag
branding
Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi. To…
EMPLOYER BRANDING bez tajemnic [BRIEF PATRONUJE]
Anna Macnar, założycielka i szefowa HRM Institute wydała podręcznik employer braningu. Do tak usystematyzowanej wiedzy w jednym podręczniku jeszcze polscy EBowcy nie mieli dostępu.
W ocenie redakcji BRIEF ta książka to lektura obowiązkowa…
Dlaczego marki są ważne? Światowa kampania przygotowana przez polską agencję marketingową
Wyobraźmy sobie mecz piłkarski, w którym wszyscy piłkarze grają w koszulkach bez nazw klubów i swoich nazwisk, albo szare puszki, na których znajduje się jedynie nazwa napoju. To wyobrażenie to świat bez marek. Czy jest możliwy?
Buduj silną markę wykorzystując analizy rynku
Analizy rynku dostarczają wiedzy niezbędnej do strategicznego dostosowania marki do aktualnych trendów na rynku.
Czwartkowy kącik | odc. 10. | Branding w e-commerce i digital marketingu – starcie oczekiwań
W wielu firmach marketerzy – brand managerowie, ze wsparciem specjalistów ds. public relations – konsekwentnie rozwijają świadomość marki, tworząc kolejne kampanie promocyjne, działania content marketingowe, nie tylko w mediach…