...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gemius: DPD Polska najchętniej wybieraną firmą kurierską w Polsce

DPD

Raport „E-commerce w Polsce 2020” przygotowany przez międzynarodową firmę badawczo – technologiczną Gemius jest analizą postaw, zwyczajów i motywacji e-konsumentów dokonywaną na podstawie ruchu w Internecie. W tym roku najchętniej wybieraną przez klientów e-sklepów firmą kurierską okazała się DPD Polska z wynikiem o 1 p.p. wyższym niż rok wcześnie (30%).

Raport potwierdził wyraźną tendencję polegającą na rosnącej popularności e-zakupów w Polsce. Grupa nabywców online stanowi w naszym kraju już 73 proc. ogółu internautów, co oznacza przyrost o 11 punktów procentowych rok do roku.

Staramy się spełniać oczekiwania nadawców i odbiorców paczek. Branża e-commerce cały czas się rozwija, a trudna dla wszystkich wiosna 2020 r. tylko potwierdziła, jak istotną i perspektywiczną gałęzią gospodarki jest sprzedaż w sieci i wspomagające ją usługi kurierskie. Dziś najważniejsze dla naszych klientów są bezpieczeństwo, niezawodność i wygoda. Epidemia COVID-19 spowodowała, że doszło do uproszczenia niektórych procedur, pojawiły się nowe usługi. Spodziewamy się, że wiele z wprowadzonych ostatnio usprawnień w sposobie doręczania przesyłek trwale zyska aprobatę nadawców i odbiorców. Mamy nadzieję, że społeczność wokół e-commerce je doceni.

Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska

Badanie, w którym wzięło udział 1544 internautów, przeprowadzono w dniach od 23.03 do 30.03.2020 roku. Zostało zrealizowane przy pomocy ankiet CAWI (Computer-Assisted Web Interview) na panelu internetowym.


Źródło: Informacja prasowa DPDgroup

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Innowacje w branży kurierskiej – konkurs DPD Polska

Firma DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego (KEP), organizuje konkurs dla startupów i innowatorów. Uczestnicy mogą zgłosić innowacyjny pomysł, produkt lub rozwiązanie dla branży kurierskiej. Nagrodą główną jest kwota 10 000 zł i wyjazd na targi Vivatech do Paryża. Zgłoszenia są przyjmowane do 22 marca na specjalnej stronie internetowej www.dpdsc.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 9 kwietnia 2019 r. – wtedy też odbędzie się finał konkursu.

Do finału konkursu zostanie zakwalifikowanych pięć koncepcji, które następnie zostaną zaprezentowane przed kapitułą konkursu w dziesięciominutowych wystąpieniach. W konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne indywidualnie lub zespoły składające się maksymalnie z trzech osób. Finał konkursu odbędzie się 9 kwietnia 2019 r. w przestrzeni coworkingowej Mindspace Koszyki w Warszawie

Chcemy zmieniać branżę kurierską i stać się dla laureatów promotorem ich biznesu. Czekamy nie tylko na kompletne projekty interesują nas także dobrze opisane pomysły i koncepcje. Zapraszamy startupy, studentów i wszystkich kreatorów, którzy wiedzą, jak zmieniać naszą rzeczywistość biznesową w duchu innowacyjności – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Cieszymy się, że finał konkursu DPD Startup Contest odbędzie się w przestrzeni Mindspace Koszyki. To doskonałe miejsce do przeprowadzania tego typu inicjatyw. Swoisty tygiel kulturowy i biznesowy, jaki jest obecny w naszych biurach, to dla wielu firm i ich pracowników okazja do wymiany doświadczeń, rozmów o nowych możliwościach, ale także do robienia biznesu – dodaje Michał Kwinta, Senior Community Manager, Mindspace Koszyki.

Ze względu na międzynarodowe jury zgłoszenia do konkursu przyjmowane są wyłącznie w języku angielskim.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie dpdsc.pl oraz na facebooku #dpdsc.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF