Tag
branża modowa
Ina Lekiewicz, fotografka i dyrektorka kreatywna od lat pracująca na rynkach międzynarodowych, stanie na czele „Vogue Polska”. Z magazynem po ponad trzech latach żegna się Filip Niedenthal.
Sustainability – okrągły buzzword, czy realny impakt na środowisko i obowiązkowy kierunek w…
Czy zrównoważony rozwój organizacji i promowanie zrównoważonej konsumpcji stają się wartościami, bez których firmy będą tracić zaufanie konsumentów? Skąd bierze się tak duże zainteresowanie konsumentów eko-markami? Od czego zacząć zmiany w…
Zakupy online a środowisko. Jak kupować, żeby nie żałować
Pandemia skłoniła nas do zakupów online, a sklepy prześcigają się w pomysłach, jak nam je ułatwić. Nieograniczone zwroty i udogodnienia sprawiają jednak, że przemysł odzieżowy generuje coraz więcej odpadów. Jak kupować, żeby nie marnować?…
BCG i „Vogue Polska”: zrównoważony rozwój ma coraz większy wpływ na decyzje zakupowe polskich…
Już 75% polskich konsumentów twierdzi, że zrównoważony rozwój jest dla nich istotnym aspektem, którym kierują się w codziennym życiu, także przy podejmowaniu decyzji zakupowych – wynika z badania przeprowadzonego przez warszawskie biuro BCG…