Tag
branża reklamowa
Obecny kryzys związany z epidemią koronawirusa wpływa na branżę medialną i przemysł internetowy w sposób niejednorodny. Z jednej strony gaming i e-commerce kwitnie, z drugiej reklama i marketing ucierpi na koronawirusowym cięciu kosztów.…
Apel do Reklamodawców – Prezes Zarządu IAB Polska
Apel Prezesa Zarządu IAB Polska Włodzimierza Schmidta do Reklamodawców.
Koronawirus a reklama programmatic
Obecna sytuacja rynkowa związana ze światową pandemią koronawirusa, odciśnie znaczące piętno na rynku reklamy on-line i programmatic. Ciężko w tym momencie prognozować, jak dokładnie będzie wyglądał rynek za kilka miesięcy, kiedy życie…
Podcast #50Kreatywnych 05 – Marta Macke, Shortlist Consulting
Jak pandemia koronawirusa zmieni branżę marketingową i reklamową? Jakie wyzwania stoją teraz po stronie klientów, marek jak i zespołów produkcyjnych? Czym się kierować w budowaniu komunikacji i przekazu marketingowego w niepewnych czasach?…
„Nie łam się, chodź na jogę online!” – w czasach #zostajewdomu Artegence i Efigence zaprasza…
Prawie cała branża reklamowa i digital pracuje obecnie z domów – kolejny tydzień pracownicy spędzają na wideocallach, komunikatorach, mailach. Brak fizycznych spotkań i rozmów face-2-face czy możliwości odreagowania po pracy poprzez sport,…
Artur Beck, CEO agencji Creative Harder, wiceprezydentem Pracodawców RP
Artur Beck, CEO agencji Creative Harder oraz przedstawiciel branży reklamowej, został wiceprezydentem Pracodawców RP. Pracodawcy RP to najstarsza i największa w Polsce organizacja pracodawców, działająca od 1989 r. i reprezentująca 19 000…
Starcom: Wzrost wartości rynku reklamy przyspieszył w drugim kwartale do 9,4%
W pierwszym półroczu 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 4,7 mld zł. Rynek poprawił wynik z pierwszego kwartału i po sześciu miesiącach wzrósł o 9,2%. Jest to najwyższa dynamika od 2008 r. - wynika z najnowszego raportu agencji…
Leo Burnett wzmacnia dział strategii
W lipcu 2018 roku do agencji dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Planning Managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowo-biznesowe.