BLIK kontynuuje swoje działania w świecie gamingu i e-sportu w 2022 roku

beloud CUP powered by BLIK__logo

System płatności mobilnych BLIK nawiązał współpracę z organizatorem turniejów dla amatorów — marką beloudGG. To kolejna inicjatywa BLIKA w świecie gamingu i e-sportu, po tym jak pod koniec 2021 roku, z pomocą agencji _game changer wszedł do tego środowiska jako partner mistrzostw świata CS:GO, współpracując przy tym z Almoust Famous.

BeloudGG, czyli organizator turniejów e-sportowych dla amatorów i półprofesjonalistów, nawiązał współpracę z marką BLIK – systemem płatności mobilnych. W ramach kooperacji zostanie przeprowadzona seria 7 turniejów w różnych tytułach gamingowych (CS:GO, VALORANT, TFT, World of Tanks, Starcraft 2 i innych) gwarantująca dotarcie do szerokiego grona graczy. Dwa pierwsze turnieje w VALORANTA oraz TFT już za nami! Odbyły się one pod koniec stycznia i lutego i wzięło w nich udział ponad 670 graczy. Widowisko pozwoliło wygenerować blisko 200 tys. wyświetleń w trakcie transmisji na żywo oraz ponad 4 mln dzięki komunikacji w social mediach.

Turnieje dla amatorów i półprofesjonalistów są tylko jednym z wielu wymiarów aktywności BLIKA w 2022 roku. Chcemy pokazywać, żę dzięki BLIKOWI można “żyć bardziej”. Właśnie dlatego łączymy świat BLIKA ze światem gier – “grać bardziej, streamować bardziej, rywalizować bardziej”. Gaming to świat pozytywnych emocji, cieszymy się, że możemy te emocje wspierać

Krzysztof Ziewiec z Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA

Ważnym elementem w całej kampanii i realizacji turniejów jest wykorzystanie funkcjonalności BLIKA w kolejnych edycjach turnieju. Wspólnie z organizatorami stworzyliśmy dedykowany mechanizm, którym będziemy zachęcać użytkowników do zapisu do rywalizacji poprzez wykonanie Przelewu na telefon BLIK o wartości 1 zł. Dzięki temu, wraz z liczbą zgłoszeń rośnie podstawowa pula nagród.

Tomasz Przeździecki, CEO spółki _game changer

Przed nami trzeci turniej! W dniach 7-13 marca będzie można śledzić zmagania najlepszych zawodników StarCraft 2 w Polsce
BLIK będzie obecny w mediach społecznościowych na profilach beloudGG, w komunikacji realizowanej z udziałem influencerów współpracujących z kreatywną agencją gamingową beloud oraz podczas transmisji prowadzonej z jej warszawskiego studia.

Za współpracę pomiędzy firmami odpowiada agencja _game changer, działająca z ramienia Group One, koordynująca działania związane z gamingiem i e-sportem. W związku z połączeniem marki BLIK z turniejami tworzonymi przez beloudGG gracze otrzymają możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w starciu z internetowymi rywalami. Planowane turnieje odbędą się w najpopularniejszych tytułach, takich jak: Fortnite, Valorant, Counter-Strike: Global Offensive, World of Tanks, Starcraft 2, Rocket League i Brawl Stars.

Mecze utalentowanych polskich zawodników będzie można obejrzeć na kanale beloudGG, na platformie Twitch. Dla najlepszych z nich przewidziane są nagrody pamiątkowe, zestawy sprzętu oraz pamiątkowe statuetki, które zostaną wręczone przez komentatorów występujących w merchandisingu przygotowanym specjalnie na potrzeby turniejów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

ESL tworzy globalny ekosystem esportowy dla gier mobilnych – ESL Mobile

ESL mobile

ESL Gaming, największa na świecie firma esportowa, ogłosiła dziś nowy ekosystem dla mobilnego esportu, dający milionom graczy na całym świecie możliwość rywalizacji w popularne tytuły, takie jak Asphalt 9: Legends, Brawl Stars, Clash of Clans, Clash Royale, Legends of Runeterra, PUBG Mobile i League of Legends: Wild Rift. 

  • ESL Mobile daje graczom o różnych umiejętnościach dostęp do otwartej platformy w ramach, której mogą rywalizować w najlepszych grach mobilnych, takich jak Asphalt 9: Legends, Brawl Stars, Clash of Clans, Clash Royale, PUBG Mobile i League of Legends: Wild Rift, oraz Legends of Runeterra.
  • Nowy ekosystem mobilnego esportu rozszerza się o region Azji i Pacyfiku oraz Amerykę Północną i Europę/MENA.
  • Nowy ekosystem pozwoli początkującym esportowcom na rywalizowanie na największych scenach esportowych.

Po udanej premierze ESL Mobile Open w 2019 roku w Ameryce Północnej i Europie, nowy program ESL Mobile, dotrze do większej liczby graczy, oraz obejmie nowe tytułu i zmodyfikowane formaty rywalizacji.

ESL Mobile zaoferuje możliwość rywalizacji graczom z ponad 80 krajów z trzech regionów (Ameryki Północnej, Europy/MENA oraz Azji i Pacyfiku). ESL nawiązało współpracę z czołowymi wydawcami i twórcami gier takimi jak Gameloft, Riot, Supercell i Tencent, aby zaoferować graczom i widzom szansę na rywalizację w najpopularniejsze gry mobilne na świecie.

ESL mobile regiony
Źródło: ESL gaming

ESL będzie gospodarzem dwóch pełnych sezonów w 2021 roku, począwszy od sezonu ESL Mobile Spring 2021, który wystartuje w kwietniu. Każdy sezon będzie składał się z dwóch poziomów rozgrywek, ESL Mobile Open i zupełnie nowego ESL Mobile Challenge. ESL Mobile Open, umożliwi graczom na każdym poziomie umiejętności rywalizację w najlepszych grach mobilnych. Aby dostać się do fazy ESL Mobile Challenge, gracze zmierzą się w dwóch fazach drabinki i dwóch fazach play-in.

W ramach ESL Mobile Challenge, najlepsi gracze z poziomu Open rywalizują z zaproszonymi drużynami przez cały sezon zasadniczy oraz w trakcie finałów. Widzowie mogę spodziewać się obszernych transmisji na żywo i komentarzy ze studia, które przybliżą im kulisy rozgrywek. Pierwszy sezon turnieju będzie rozgrywany w całości online, ale kolejne finały mają odbywać się już na żywo, podczas największych imprez esportowych na całym świecie. W sumie ESL Mobile zaoferuje graczom rywalizację o udział w puli nagród o wartości ponad 650 000 USD.

ESL słynie z tworzenia ekosystemów esportowych dla wielu różnych tytułów i typów gier. Cieszymy się, że możemy dalej rozwijać to pionierskie podejście w obszarze mobilnego esportu. Gry mobilne osiągnęły bezprecedensową popularność na całym świecie, a ESL zapewni graczom i fanom odpowiedni ekosystem do rywalizacji i śledzenia rozgrywek.

Kevin Rosenblatt, współzarządzający ESL North America i dyrektor generalny działu mobilnego w ESL Gaming

Po więcej informacji zapraszamy na stronę esl.gg/mobile oraz do śledzenia ESL Mobile na Twitterze i Instagramie. Transmisje na żywo będą nadawane na kanałach ESL Mobile na Twitchu i YouTubie. Rozgrywki rozpoczną się 12 kwietnia.

Terminy zawodów:

  • 12 kwietnia – 6 maja 2021 roku: Mobile Open Play (Ladder #1)
  • 7 maja – 8 maja 2021 roku: Mobile Open Play-In Weekend (Ladder #1)
  • 10 maja – 3 czerwca 2021: Mobile Open Play (Ladder #2)
  • 4 czerwca – 5 czerwca 2021 roku: Mobile Open Play-In Weekend (Ladder #2)
  • 15 czerwca – 7 lipca 2021: Sezon zasadniczy Mobile Challenge
  • 17 – 18 lipca i 22 – 23 lipca: Finały Mobile Challenge

Źródło: ESL gaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Game.tv numerem 1 wśród platform dla mobilnego eSportu. Co minutę napędza turniej w 17 krajach i zaangażowała już ponad 11 mln uczestników

mobile gaming

Aplikacja mobilna game.tv miała swoją premierę pół roku temu i w tym czasie została największą platformą na świecie dla eSportu na urządzeniach przenośnych. Przez te 6 miesięcy za jej pośrednictwem 11 mln graczy brało udział w turniejach, a obecnie co minutę społeczność game.tv rozpoczyna nowe zawody. Platforma pozwoliła amatorom rywalizować i rozwijać swoje umiejętności poprzez oddolnie organizowane turnieje, a także wsparcie vloggerów, influencerów oraz olbrzymie nagrody dla zwycięzców.

Game.tv pozwala setkom społeczności graczy rozgrywać zawody w ponad 300 popularnych grach, w tym Garena Free Fire, Brawl Stars, Clash Royale oraz Call of Duty Mobile. Platforma wspiera kobiety chcące wejść w świat e-sportu poprzez cotygodniowe zawody tylko dla graczek, takie jak Free Fire Diva Scrim Wars.

Oprócz czystej rywalizacji społeczności, game.tv daje graczom dodatkowe narzędzia do komunikacji i rozwoju. 100 tys. gildii może porozumiewać się za pomocą wiadomości tekstowych oraz czatów głosowych, a także korzystać z materiałów przygotowanych przez profesjonalnych zawodników i influencerów. Dla zwycięzców zawodów przewidziane są również niesamowite nagrody z olbrzymiej puli.

To niezwykle emocjonujący czas dla e-sportu. Zarówno liczba grających, jak i ilość czasu poświęcanego na gry wzrosły drastycznie. Duża część graczy to amatorzy, którzy nie posiadają trenerów czy nawet wskazówek na temat rozwoju swoich umiejętności pod kątem e-sportu. Nasza platforma wspiera takie osoby i wskazuje im drogę do profesjonalnego, mobilnego e-sportu, równocześnie tworząc podstawy społeczności.

 Rosen Sharma, prezes game.tv.

Dzięki współpracy z game.tv dajemy możliwość wielu młodym graczom na wspaniałą podróż ze wsparciem mentora. Transmisje turniejów cieszą się dużym zaangażowaniem ze strony amatorów. Chcemy przywitać wielu nowych i ambitnych graczy w naszej społeczności

 Ritik Jain, youtuber i założyciel Two-Side Gamers

Wykorzystujący sztuczną inteligencję asystent e-sportowy, Tourney, pozwala game.tv prowadzić zautomatyzowane turnieje od początku do końca. Z jego pomocą, społeczności, streamerzy i twórcy kontentu mogą organizować oddolnie własne zawody. Duzi deweloperzy gier integrują asystenta do swoich produkcji, by móc tworzyć żywe społeczności wokół wydanych tytułów.

Mobilny e-sport zmienia się i ewoluuje – akcent został przesunięty z dużych wydarzeń na tysiące mniejszych zawodów, dla każdego gracza. Tourney, nasz oparty na algorytmach sztucznej inteligencji asystent, pozwala nam organizować ponad 1600 turniejów dziennie.

 Rosen Sharma, prezes game.tv.

Pobierz aplikację na urządzenia Android & Apple
Wspieraj społeczności na: Discord, Facebook, Twitter, Line i Twitch.


Źródło: game.tv

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ponad 15.000 osób wzięło udział w turniejach Monte Snack #BRB Cup!

Monte Snack BRB Cup

Cykl turniejowy Monte Snack #BRB Cup w roku 2020 dobiegł końca. Przez ostatnie trzy miesiące, w zawodach w sześć różnych gier, wzięło udział ponad 15.000 graczy.

22 września 2020 roku wystartowała seria zawodów esportowych Monte Snack #BRB Cup, skierowana do amatorskich graczy. Cykl turniejowy obejmował najpopularniejsze tytuły esportowe ostatnich lat, co udowodniła popularność zapisów do każdej z nich. Monte Snack #BRB Cup to jeden z największych tego typu cykli, jakie odbyły się Polsce w 2020 roku.

Seria została zainaugurowana meczem pokazowym w League of Legends, w którym wystąpiło dziesięciu influencerów. Drużyna Nervariena oraz zespół Kubona zmierzyły się w przyjacielskim pojedynku, aby pokazać, że w rywalizacji zawsze najważniejsza jest dobra zabawa.

Jeszcze we wrześniu wystartowały zapisy do kwalifikacji w obrębie trzech tytułów – League of Legends, Clash Royale oraz Brawl Stars. Przez kolejne tygodnie, tysiące graczy z całej Polski, walczyli o udział w finałach, w których do zgarnięcia były atrakcyjne nagrody. Najliczniej zawodnicy zapisywali się do Monte Snack #BRB Cup 1v1 League of Legends, gdzie w ośmiu rundach kwalifikacyjnych zapisało się łącznie 10492 zawodników. Nie oznacza to, że wspomniane gry mobilne cieszyły się mniejszym zainteresowaniem, ponieważ wszystkie kwalifikacje zarówno w Clash Royale, jak i Brawl Stars, miały pełne obłożenie – łącznie zagrało w nich 2560 osób.

Granie na telefonie
Źródło: Pixabay

Kuriozum cyklu turniejowego Monte Snack #BRB Cup był esportowy Triathlon, składający się z kompetycji w trzy tytuły od Riot Games – League of Legends, Legends of Runtera oraz Teamfight Tactics. Do finałów turnieju można było awansować dzięki kwalifikacjom każdej produkcji i każdy z zawodników w finale miał równe szanse na główną wygraną. Jeden z nich, Vicer, zaprezentował najszerszy wachlarz umiejętności w wyżej wymienionych produkcjach i zgarnął główną nagrodę w postaci 6000 złotych.

We wszystkich wydarzeniach sygnowanych marką Monte Snack zagrało dokładnie 15275 graczy. Turnieje oczywiście nie mogą obejść się bez nagród – łączna pula gotówki przeznaczonej na nagrody wyniosła 58.000 złotych i dodatkowo rozdano uczestnikom oraz widzom karty Google Play o łącznej wartości 5450 złotych. Oprócz kasy do zgarnięcia były również nagrody rzeczowe – 4 telefony OnePlus Nord, 4 zestawy bezprzewodowych słuchawek Samsung Galaxy Buds oraz 4 smartbandy Xiaomi Mi Band 5.

Ważnym projektem, prowadzonym obok rozgrywek esportowych, była akademia casterów Monte Snack #BRB Casters Academy. Do konkursu wpłynęło ponad 420 poprawnych zgłoszeń, co czyni go jednym z największych w Polsce. Zwycięzca oprócz zestawu castera, czyli profesjonalnego mikrofonu oraz kamery internetowej, otrzymał niepowtarzalną szansę komentowania finału Monte Snack #BRB Triathlon wraz z Damianem “Nervarienem” Ziają.

Turnieje Monte Snack #BRB Cup okazały się świetną platformą turniejową wypełniającą lukę w turniejach dla amatorów. Masa nagród przyciągnęła tysiące zawodników głodnych esportowych wrażeń.


Źródło: Informacja prasowa Fantasyexpo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF