#SubiektywniKreatywni – startuje nowy cykl wydarzeń w ramach 50. Kreatywnych
17 marca startuje nowy cykl wydarzeń w ramach programu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. #SubiektywniKreatywni to spotkania Laureatów rankingu z poprzednich lat z Pawłem Zawadzkim, Managing Directorem w Większe Logo.
W ramach rankingu postanowiliśmy stworzyć nowy cykl wydarzeń – rozmów w formule live, podczas których Laureaci rankingu będą dyskutować o nowym post-pandemicznym świecie. #Subiektywni Kreatywni to cykliczne, comiesięczne spotkania, które poprowadzi Paweł Zawadzki (Managing Director – Większe Logo), który od paru lat, prowadzi z nami projekty redakcyjne tj. podcasty z biznesmenami, pracodawcami czy szefami agencji reklamowych. Nowy cykl to spotkania praktyków, którzy sprawdzają, co wynika z nowej rzeczywistości i jak można to wykorzystać do rozwoju swojego biznesu.
Podczas spotkania zapytamy rozmówców o to:
- Jak Pandemia zmieniła ich firmy, branżę i myślenie o biznesie
- Na co w Pandemii byli całkowicie nieprzygotowani
- Które ze zmian oceniają jako korzystne dla siebie lub swojej firmy
- Gdybyś dziś mieli zainwestować w biznes/branżę/rozwiązanie – to co by to było
- Co czytają i kogo słuchają szukając odpowiedzi na pytanie „co będzie dalej?”
W najbliższym spotkaniu 17 marca o 19:00 wezmą udział:
- Joanna Borucka (Katalog Marzeń)
Założycielka Katalogu Marzeń, serwisu oferującego prezenty w formie przeżyć. Przedsiębiorczyni, inwestorka, podcasterka w Napędzani Marzeniami. Propagatorka idei odpowiedzialnego biznesu i aktywnego stylu życia.
- Piotr Baczyński (Immersion VR)
Piotr Baczyński, urodzony w 1986 r., założyciel i CEO spółki Immersion, jednej z pierwszych na świecie firm specjalizujących się w rozwiązaniach dla biznesu wykonanych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR).Immersion zrealizowała wiele projektów dla polskich i zagranicznych klientów, współpracując m.in. Bayer, Merck, departamentem ds. weteranów rządu USA, NASA, Instytutem Smithsonian czy Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku. Projekty Immersion były nagradzane i nominowane do międzynarodowych nagród takich jak Emmy, Webby czy SXSW. Wcześniej prezes i współzałożyciel spółki Esencja tworzącej rozwiązania interaktywne i reklamowe m.in we współpracy z Facebook. Autor licznych kampanii marketingowych wykonanych dla klientów takich jak Microsoft, Polkomtel, Orange, T-Mobile. Kilkukrotnie umieszczony w rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, nominowany do nagrody Ambasadora Polskiej Innowacji 2020. Studiował nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadził zajęcia z obszaru zastosowania mediów społecznościowych w polityce w Europejskiej Akademii Dyplomacji.
- Marcin Joka (Photon Entertainment)
Współzałożyciel i CEO firmy Photon Entertainment – producenta interdyscyplinarnych robotów edukacyjnych, najlepszego startupu Europy Środkowo-Wschodniej 2018 wybranego przez European Business Angels Network. Laureat prestiżowych rankingów: Brief 50 Najbardziej kreatywnych w biznesie, 3 krotny laureat Forbes 30under30 oraz NewEurope100 by Google – rankingu najprężniej rozwijających się innowatorów w Europie.
Wydarzenie odbędzie się LIVE na Facebooku i LinkedInie.
Ranking 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie to inicjatywa, której celem dostrzeganie firm z niekonwencjolanym podejściem do biznesu oraz wspieranie ich rozwoju. W ciągu 10 lat rankingu wyróżnionych zostało ponad 400 firm i 677 przedsiębiorców.
Corocznie Kapituła wyróżnia 50 osób – założycieli oraz szefów firm i organizacji, a także liderów i pomysłodawców projektów. Laureaci wyróżniają się na tle innych przedsiębiorców oryginalnym podejściem do biznesu oraz jego rozwoju i promocji. Ranking skierowany jest do przedstawicieli wszystkich sektorów: MŚP, startupów, dużych firm i korporacji, a także jednoosobowych działalności.
W 9. edycji ranking przerodził się w całoroczny program bazujący na cyklicznych spotkaniach eksperckich i networkingowych oraz publikacjach w mediach własnych brief.pl prezentujących Laureatów i ich firmy. W 2020 roku z powodu pandemii przenieśliśmy spotkania do online, gdzie przybrały kształt webinarów eksperckich. Wydarzenia #eksperci podejmują tematy aktualnych trendów oraz obszary, które w szerokim ujęciu mogą inspirować do sukcesu w biznesie.
Najbliższe wydarzenie #eksperci odbędzie się 16 marca o 10:00!
Brief to dokument dobrze znany każdemu marketerowi. Jednak wciąż prawie 50% ustaleń dotyczących działań marketingowych odbywa się bez niego. Jak to możliwe? Razem z adCookie i ekspertami postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć się temu tematowi.
Czego się dowiecie?
- poznacie poszczególne elementy briefu oraz wartość tego dokumentu dla siebie i swojej codziennej pracy marketingowej, a także współpracy z agencją,
- poznacie darmowe sposoby i przydatne narzędzia do określenia każdego z elementów briefu,
- sami odpowiecie na swoje briefowe wyzwanie!
W wydarzeniu wezmą udział Mateusz Sobieraj (CEO adCookie) oraz Agata Rybarska (konsultantka biznesowa, mentorka biznesu, coach). Spotkanie poprowadzi Grzegorz Kiszluk (Redaktor Naczelny Brief.pl).
Co najważniejsze bez Was to wydarzenie się nie odbędzie. Dosłownie! Do stworzenia całości wydarzenia niezbędnymi będą dla nas Wasza wiedza i doświadczenie. Dlatego prosimy o wypełnienie naszej ankiety, która pomoże nam doprecyzować wydarzenie według Waszych potrzeb!