Tag
Brief for Poland
Nie mogło być inaczej – 88. edycję Plebiscytu „Przeglądu Sportowego” na Najlepszego Sportowca Polski 2022 roku bezapelacyjnie wygrała pierwsza rakieta świata w rankingu WTA Iga Świątek. Na drugim miejscu uplasował się trzykrotny mistrz…
Krakowska Kamienica z pierwszą nagrodą – najlepszy hotel świata wg ACD AWARDS
Na konkurs ACD Awards (Rethinking the Future - Architecture Construction & Design Awards 2022) napłynęło ponad 1000 zgłoszeń z ponad 40 krajów.
Travelist rusza z kampanią ”Poznaj Polskę”. Redakcja odwiedzi miejsca w całym kraju
Internetowy portal rezerwacyjny Travelist rozpoczął multichannelową kampanię “Poznaj Polskę”, skierowaną do polskich turystów. Zespół redakcyjny wyruszył w podróż po Polsce, na bieżąco relacjonując ją swoim odbiorcom.
Poznaj Polskę z Travelist – nowy cykl inspiracji
Rok 2020 dał nam się we znaki. Odczuło to wiele branż, między innymi turystyczna. Z tego powodu, w tym sezonie wybieramy Polskę, ponieważ jest bezpieczniej, można odpocząć, a przede wszystkim, w naszym kraju jest wciąż mnóstwo do odkrycia!…
Wizerunkowe know-how dla samorządów – ostatnie dni rejestracji!
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to prawdopodobnie jedyne takie wydarzenie w Polsce w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu. Konferencja odbędzie się w dniach 30 września – 2 października w…
„Pij polskie soki” – nowy program promocji polskich produktów na stacjach Orlen
Czy regionalne i krajowe produkty najskuteczniej promują miejsce ich pochodzenia? Ilu konsumentów wybiera rodzime towary? Rozmowa z Adamem Burakiem, Dyrektorem Wykonawczym ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN.
Rybnik ma swoją aplikację mobilną!
Rybnik w województwie śląskim jest znany nie tylko z doskonałej infrastruktury rowerowej, ale
także z bogactwa terenów zielonych wymarzonych do rekreacji i turystyki aktywnej. Poznawanie i
poruszanie się po mieście i okolicach ułatwi nowa…
Nowa identyfikacja wizualna regionu Kujawy Pomorze
SPOKÓJ - IMPULS - MOC – to słowa zawarte w briefie, charakteryzujące województwo kujawsko-pomorskie. Stały się one podstawą do pracy nad brandingiem regionu. Nowa komunikacja wizualna regionu Kujawy Pomorze została oparta na kolorach…