...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Generacja Z wchodzi do biznesu bez kompleksów. BUSINESS MARKET II edycja już 21 kwietnia

Młodzi przedsiębiorcy spotkają się podczas Business Market już 21 kwietnia w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni  Powiśle.

 

Generacja Z wchodzi do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że młodzi przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będziemy rozmawiać podczas Business Market 2022 już 21 kwietnia br. w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni  Powiśle.

Rzeczywistość wokół nas zaskakuje i nieustająco się zmienia. Pandemia, kolejne niespodziewane wydarzenia powodują jednak, że niezauważalnie, przekroczyliśmy tipping point (punkt zwrotny). Wszystko przemawia za tym, że dziś nie ma już powrotu do starego porządku biznesowego. Pokolenie GenZ wchodzi w świat biznesu w niełatwym czasie, ale jednocześnie stoją przed nim ogromne szanse na rozpoczęcie innowacyjnych przedsięwzięć. Podczas konferencji pokażemy, jak dostosować praktyki zarządzania do nowych realiów i jak działać mimo dużej niepewności. Młodzi przedsiębiorcy podzielą się doświadczeniem i wiedzą tych właścicieli młodego pokolenia, którzy realizują z powodzeniem swoje plany, a ich firmy rosną i zdobywają kolejnych klientów. Będziemy rozmawiać o aktualnych wyzwaniach związanych z trudną sytuacją gospodarczą oraz  z kryzysem uchodźczym.

Jest to wydarzenie dedykowane wszystkim aktywnym w biznesie, szczególnie młodym, rozpoczynającym lub planującym rozpoczęcie działalności biznesowej. Młodzi przedsiębiorcy są głównymi prelegentami i uczestnikami.

Już 21 kwietnia 2022 w formule hybrydowej odbędzie się II edycja konferencji Business Market.  Uczestnicy zapoznają się z dobrymi praktykami w biznesie, a w trakcie części networkingowej będą mieli szansę zadać pytania ekspertom i nawiązać interesujące relacje biznesowe. Poruszymy najważniejsze obszary biznesu – marketing, sprzedaż, finanse, strategię, rozwój i przywództwo. Tematem przewodnim konferencji to „Jak budować biznes elastyczny –  odporny na zmiany i turbulencje”.

“W ostatnich tygodniach jeszcze mocniej poczuliśmy jak ważne jest działanie razem… Trudne okoliczności wyzwalają w nas niesamowitą energię do działania, pomagania. Robimy to spontanicznie, czasem całkiem prywatnie, a czasem pociągając za sobą całe organizacje i zespoły. Czas turbulencji to także czas niezwykłej inwencji. Przedsiębiorcy reagują szybko, wychodzą naprzeciw potrzebom, tworzą się nowe inicjatywy, produkty i usługi. Biznes  musi dalej funkcjonować aby pomagać, a przedsiębiorcy zwinnie reagować na zmienne warunki. Podczas konferencji będziemy wymieniać się doświadczeniami i wiedzą, poznamy historie biznesów, które powstały na bazie pasji i mocnych wartości – wierzymy, że będą one inspiracją do działania, pokonywania trudności i realizowania marzeń”

Anna Bichta, Prezes Fundacji Think, organizator konferencji Business Market

Agendę wydarzenia wypełniają młodzi praktycy biznesu i eksperci z wieloletnim doświadczeniem. Na scenie konferencji pojawią się m.in. laureaci licznych rankingów doceniających młode biznesy, m.in. Urszula Ośmiałowska i Anna Bieluń z Ministerstwa Dobrego Mydła, Piotr Wawrysiuk z PsiBufet. Zaprosiliśmy także znanych i lubianych przez młodą publiczność prelegentów: Piotra Baczyńskiego, Tomasza Palaka, Annę Ledwoń-Blachę, Michała Pykę czy Nadię Harris. Porozmawiamy o tym, jak budować zespół doskonały i jak z nim pracować zdalnie, w jakim kierunku zmierza e-commerce i nowoczesne technologie, jak budować markę oraz jak robić biznes w internecie bez armii prawników.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think!, która od 2007 roku skutecznie wspiera wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych XXI wieku. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają nas eksperci Citi Handlowy, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga oraz partnerzy wspierający:  AEDMAX, Dobrzeonline, Edubroker, Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW, BeAbout. Patronami mediowymi są: BRIEF, Marketer +, MyCompany.

Bezpłatne wejściówki można pobrać na stronie wydarzenia: https://www.businessmarket.com.pl/

 

 

 

AGENDA KONFERENCJI:

15:00-15:15   OTWARCIE KONFERENCJI

15:15 – 15:35 TRANSFORMACJA BIZNESU PRZYSPIESZA. JAKIE TRENDY TECHNOLOGICZNE ZDECYDUJĄ O POWODZENIU TWOJEGO BIZNESU, PIOTR BACZYŃSKI ZAŁOŻYCIEL I CEO IMMERSION ImmersionVR

15:35 – 15:45 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: LESZEK PYRKA / NATALIA STANIŃSKA -JOGANIKA

15:45 – 16:05 PRZYSPIESZENIE W E-COMMERCE. O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ PLANUJĄC BIZNES JUTRA, MICHAŁ PYKA, WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I WICEPREZES AEDMAX

16: 05-16:15 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: PAULINA DOBROWOLSKA – DIETETYK

16:15 – 16:35 BUDOWANIE STRATEGII MARKI W INTERNECIE,  ANNA LEDWOŃ-BLACHA, Cofounder More Bananas

16:35 -16:55 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: KAMIL SPISAK – SPISAK.COM- STUDIO FOTOGRAFII / ZUZANNA NOWACKA – Zuzanowacka.design, CERAMIKA

16:55 – 17:25 PANEL DYSKUSYJNY: Biznes w zmianie – wyzwania i możliwości

URSZULA OŚMIAŁOWSKA, ANNA BIELUŃ – WSPÓŁZAŁOŻYCIELKI I CEO MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA,

PIOTR WAWRYSIUK – ZAŁOŻYCIEL I CEO PSIBUFETET, KAROLINA BORNER – FOUNDER I CEO VOCALY PRO,

17:25 – 17:55 PRZERWA KAWOWA I NETWORKING (30 min)

17:55 – 18:15 JAK NIE POTKNĄĆ SIĘ O PRAWO ROBIĄC BIZNES W INTERNECIE? TOMASZ PALAK, Radca prawny i bloger

18:15-18:25 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: AGATA ROGOŃ – KT DESIGN, GRAFIKA /SZYMON GOTOWSKI – Pan Szymon, PRACOWNIA

EDUKACYJNA

18:25 – 19:10 PANEL DYSKUSYJNY Siła MENTORINGU – co może zmienić w Twoim życiu mentor?

19:10 – 19:30 BIZNES TO LUDZIE – Praktycznie o współpracy ponad granicami. Budowanie wielonarodowych zespołów, Moderuje: NADIA HARRIS – WSPÓŁZAŁOŻYCIELKA REMOTESCHOOL.NET I REMOTEWORKADVOCATE.COM

19:50 – 20:00 PODSUMOWANIE

20:00 – 21:00 POCZĘSTUNEK I NETWORKING

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ścieżka Media & Marketing Insight powraca na scenę Impact’22

ścieżka marketingArtboard 1

Już 11 maja, podczas pierwszego dnia Impact’22 w Poznaniu, odbędzie się trzecia odsłona cyklu dyskusji w ramach ścieżki Media & Marketing Insight, której partnerem jest agencja THE WAY. Do współpracy merytorycznej dołączyła redakcja BRIEF.pl - jednego z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii, a do wielu żywiołowych dyskusji dołączą topowi eksperci – przedstawiciele cenionych marek takich jak Mastercard, Google, BNP Paribas, Allegro, Dell, czy Inpost.

impact'22 banner

Zaproszeni przez Impact oraz BRIEF szefowie marketingu i komunikacji podzielą się z odbiorcami swoimi przemyśleniami na temat trendów oraz zjawisk, które ich zdaniem wpłyną na szeroko rozumiany dialog marek z konsumentami.

Podczas wydarzenia speakerzy omówią najnowsze trendy – rozwój treści audio, NFT, metaverse i internet 3.0. Porozmawiają również jakie zalety i wady widzą CMO’s w transferze brand’ów do świata wirtualnego. Media i marketing to dziedziny, które w ostatnich latach szczególnie szybko ewoluowały i dostosowały się do nowych, niezwykle trudnych rynkowych realiów. Marketerzy oraz dziennikarze wyjątkowo sprawnie przeszli przez cyfrową transformację, jednak aby odnieść sukces i sprostać oczekiwaniom odbiorców warto być o krok przed aktualnymi zmianami dokonującymi się na rynku.

Speakerzy poruszą tematy związane z wdrażaniem przez marki nowych modeli klientocentrycznych oraz cyfrowych technologii pozwalających skuteczniej zarządzać doświadczeniem i ścieżką zakupową klienta. Przemysław Kurdziel wspólnie z Wojciechem Krzemieniem poruszą tematy związane z gamingiem oraz przyszłością mobilności. Eksperci porozmawiają również o automatyzacji wykrywania fake-newsów za pomocą sztucznej inteligencji oraz technologii blockchain. Od dawna wiadomo, że publikacje mediowe mogą w drastyczny sposób zmieniać rzeczywistość i wpływać na przyszłość całych społeczeństw, jak i światowych gospodarek.

W post-pandemicznym czasie przyjrzymy się również wspólnie z wydawcą BRIEF.pl – organizatorem Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie oraz projektu Dream Employer – tematom związanym z HR i employer brandingiem.

Dwie pierwsze odsłony ścieżki Media & Marketing Insight, które miały miejsce na scenach Impact w 2021 roku można zobaczyć na stronie: https://theway.com.pl/the-way-to-get-inspired/

Bilety na Impact’22 do nabycia pod adresem: https://impactcee.com/


źródło: Impact’22

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Obejrzyj relację video z Finału 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie!

Znamy laureatow 11. edycji

We wtorek 9 listopada w ESPORT SPOT w Elektrowni Powiśle odbył się Finał 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Wśród wyróżnionych znalazły się takie marki jak BIOTTS, Kubota, YOPE, PayEye, Runvido, Novakid.

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie od 10 lat wspiera sektor kreatywnych i innowacyjnych biznesów w Polsce. Kapituła rankingu zwraca uwagę na przedsiębiorców i managerów szczególnie wyróżniających się na rynku nieszablonowym podejściem do prowadzenia i rozwoju firmy, tworzenia nowych produktów i usług oraz ich promocji. Ranking wyróżnia ludzi, którzy inspirują innych do działania i konsekwentnie budują swoją markę.

Tegoroczna edycja 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie była wyjątkowa. Po pierwsze pandemia spowodowała wzmożoną kreatywność, co pokazuje, że polscy przedsiębiorcy są waleczni i nie poddają się łatwo. Po drugie widać po zgłoszeniach świadomość ekologiczną. Dużo było projektów działających w zrównoważonym rozwoju i ze świadomością dbania o planetę. Jestem zainspirowany przede wszystkim postawami społecznymi i mam zamiar w tym duchu prowadzić swój biznes. W kolejnej edycji liczę też na więcej projektów z branży gamingowej.

Wojciech Krzemień, Gaming Media, członek Kapituły

Do rankingu mogą zgłosić się przedstawiciele wszystkich sektorów: MŚP, startupów, dużych firm i korporacji, a także osoby prowadzące jednoosobową działalność.

Jak co roku, wśród wyróżnionych znaleźli się przedstawiciele wielu różnorodnych branż: technologicznej, medycznej, marketingu, edukacji, finansów, ekologiczna, modowej, gastronomicznej czy inicjatywy społeczne. Laureaci rankingu swoimi działaniami i wdrażanymi innowacyjnymi rozwiązaniami realnie wpływają na ich rozwój.

Praca kapituły co roku średnio zajmuje każdemu z jej kilkudziesięciu członków ponad 20 godzin roboczych, to dużo biorąc pod uwagę fakt, że wszyscy jesteśmy bardzo aktywni biznesowo na co dzień. Mowa tu o weryfikacji dziesiątek zgłoszeń, ich ocenie i na koniec spotkaniu całej kapituły, kiedy to podsumowujemy wyniki, omawiamy każdą firmę pozycja po pozycji od numeru 1 do 50. Mam poczucie, że rokrocznie wszystkim nam sprawia to ogromną radość, pomimo trudu związanego z czasem, jaki musimy poświęcić procom w Kapitule. Tym razem nie było inaczej. Obrady przebiegły nadzwyczaj sprawnie. Niemal wszystkie firmy, jakie typowałem w ramach top 10 zostały tam ujęte. Bardzo cieszy mnie również fakt, że nie wytypowaliśmy tylko bardzo innowacyjnych firm, które bazują głównie na technologii, ale również bardziej tradycyjne biznesy, które wyróżniają się właśnie kreatywnością. Wyróżniliśmy też konkretnych ludzi, którzy potrafią przebić się dzięki nietuzinkowemu sposobowi myślenia niezależnie od tego czy są przedsiębiorcami, czy pracują w korporacjach, czy też w NGO-sach. O tym własne jest ten konkurs!

Maciej Ledzion, endorfina events, członek Kapituły

Laureaci 11. edycji rankingu:

  1. Paweł Biernat – Biotts
  2. Karolina Borner – Vocaly Pro
  3. Monika Pobrotyń – North.pl
  4. Kuba Matyka, Kamila Staszczyszyn – MELT
  5. Katarzyna Zielińska, Alicja Stankiewicz, Marek Turkiewicz, Małgorzata Zielińska – coat-it
  6. Kamil Sabatowski, Konrad Krawczyk, Michał Krawczyk – NaturalAntibody
  7. Krystian Kulczycki, Daniel Jarząb, Radosław Ruda – PayEye
  8. Iga Czubak – Planteris
  9. Paweł Jabłoński – MEETING15
  10. Dominika Szot – IT’S HER GAME
  11. Paweł Sieczkiewicz – Telemedi
  12. Krzysztof Klimczak, Marek Rogoziński, Jarek Sygitowicz – Authologic
  13. Anna Wójcicka – WARSAW GENOMICS
  14. Eugeniusz Adintsov – Breadpack
  15. Aleksander Matecki, Marek Matecki – Mateko
  16. Majka Lipiak – Fundacja Leżę i Pracuję
  17. Dawid Leśniakiewicz, Radosław Kulesza, Piotr Pełka, Sebastian Langa – Giganci Programowania
  18. Paulina Walkowiak, Kamil Walkowiak – cux.io
  19. Kasjan Szemiako – GeneMe
  20. Mariusz Łobejko – Bambino.AI
  21. Monika Kowal – SOTI Natural
  22. Max Azarov – Novakid
  23. Piotr Chomczyk – Renderro
  24. Paweł Kasperek – KSK Developments
  25. Mikołaj Krzemiński, Piotr Urbanowski, Maciej Szurek – insbay
  26. Arkadiusz Sadowski – Pasieki Rodziny Sadowskich
  27. Grzegorz Ciosek – Runvido
  28. Bartosz Robaszewski – 4soft
  29. Piotr Wawrysiuk – PsiBufet
  30. Michał Matuszewski – AILIS Care
  31. Tomasz Wileński – Islay
  32. Adam Majewski – Questpass
  33. Igor Marczak, Przemysław Mroczek – SeniorApp
  34. Mateusz Pniewski – TransactionLink
  35. Łukasz Smoliński – DESEO Polska
  36. Rafał Witkowski – Indico Plus
  37. Bartłomiej Lubiatowski – RSQ Technologies
  38. Jarosław Śmietana, Tomasz Piekarski – ESPORT SPOT
  39. Paweł Urbański, Katarzyna Ślęzak – CENTRUM PRALNICZE I BADAWCZO ROZWOJOWE
  40. Karolina Kuklińska – Kosowicz, Paweł Kosowicz – YOPE
  41. Łukasz Paciorkowski – A4BEE
  42. Kamila Stachowiak, Michał Wieczorek, Michał Sosnowski – CASC
  43. Tomasz Miś – Radium Energy
  44. Łukasz Pawłowski – Ogólnopolska Grupa Badawcza
  45. Paulina Wardak – Osnowa
  46. Alina Sztoch, Joanna Kwiatkowska, Piotr Kwiatkowski – Kubota
  47. Katarzyna Łakińska – Flexi.pl
  48. Tomasz Ogrodzki – REDD Real Estate Digital Data
  49. Marta Wilczek Łukasz Wilczek – Woskowijki by Malu
  50. Mirosław Bieniecki – Fundacja Bieg Rzeźnika

W tym roku postanowiliśmy wydać raport, który jest swoistym barometrem trendów wyrażonym „kreatywnością zastosowaną”. Zachęcamy do pobrania raportu i zapoznania się z sylwetkami Laureatów.

Pobierz TRENDBOOK „Ludzie 50tki”

O ostatecznym kształcie rankingu decyduje Kapituła, w której skład wchodzą przedstawiciele świata biznesu i doświadczeni managerowie: Marek Kłoczko (Krajowa Izba Gospodarcza), Ewa Janus-Khouri (Centrum kreatywności Targowa), Jarosław Sroka (Incredibles powered by Sebastian Kulczyk), Bartosz Sokoliński (ARP), Maciej Herman (Lotte Wedel), Paweł Patkowski (Orange Polska), Artur Sikora (Santander), Monika Constant (Fracusko-Polska Izba Gospodarcza), Maciej Ledzion (endorfina events, WebTalk, Next Level), Dariusz Żuk, Javier Sosnowski (Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza), Wojciech Krzemień (Vigilant Magazine/ESPOT), Stefan Btory (Booksy), Sebastian Hejnowski, Rafał Plutecki, Michał Sadowski (Brand24), Magdalena Marcinkowska (Workin), Andrzej Matuszyński, Zbigniew Klonowski (Trias), Mateusz Sobieraj (adCookie), Piotr Bartecki (BCP Law), Michał Kramarz (Google for Startups), Dariusz Mioduski (Legia Warszawa), Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe), Tomasz Dławichowski (Timecode Film Production), Artur Adamowicz (Legia Warszawa), Jowita Michalska (Digital University), Judyta Mojżesz-Zimończyk (Digitree Group), Jakub Kaliciński (Kalicińscy.com), Mikołaj Placek (Oknoplast), Tomasz Snażyk (Startup Poland), Stefan Batory (Booksy), Anna Zielińska (Stor9), Łukasz Jaronik (Columbus Energy), Agata Wydmańska (DHL Supply Chain), Michał Kliszczak (EACTIVE), Ewa Łabno-Falęcka (Mercedes-Benz Polska), Andrzej Karasowski (TVN Media), Bartosz Kwieciński (Generali Polska), Justyna Szafraniec (Generali Polska), Kamil Szymański (Kongres 60 Milionów), Dariusz Maciołek (BNP Paribas), Adrian Furman (Grupa AF), Martin Kaczmarski (Kaczmarski Group).

50 Kreatywnych to także całoroczny program, którego celem jest wspieranie Laureatów w promocji i rozwoju ich biznesów. Bazuje on na cyklicznych spotkaniach eksperckich i networkingowych, webinarach i publikacjach w mediach własnych BRIEF prezentujących Laureatów i ich firmy.

plansza 50

Anita Florek

Finał 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie [GALERIA]

Statuetka 50 Kraetywnych

Warszawski Esport Spot zamienił się w centrum polskiej kreatywności. Gospodarze zadbali o to, aby zarówno Laureaci, jak i zaproszeni goście poczuli się tego wieczoru wyjątkowo!

Obejrzyj relację video z wydarzenia:

 

plansza 50

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#KiszlukRozmawia 71 – Marta Chalimoniuk-Nowak

#KiszlukRozmawia Marta Chalimoniuk-Nowak

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Chalimoniuk-Nowak, ekspertką ds. marketingu strategicznego.

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 60 – Wojciech Krzemień VTV

#KiszlukRozmawia Wojciech Krzemień

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Wojciechem Krzemieniem, CEO VTV.

Grzegorz Kiszluk

Przedłużamy zgłoszenia do 11. edycji rankingu 50 Kreatywnych!

przedluzenie zgloszen 50 kreatywnych

Przedłużamy zgłoszenia do 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Masz czas na wypełnienie zgłoszenia jeszcze do 13 sierpnia!

Jeśli prowadzisz firmę, która znacząco wyróżnia się spośród konkurencji, masz niecodzienne podejście do prowadzenia, rozwoju i promocji swojego biznesu oraz produktów i usług, które oferujesz bądź w jakiś sposób są one innowacyjne, zgłoś się już dzisiaj! Zachęcamy również, do zgłaszania innych osób, które według Ciebie powinny znaleźć się na tegorocznej liście wyróżnionych.

Doceniamy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie, nieustannie poszukują nowych możliwości do rozwoju, inspirują innych do działania i konsekwentnie budują swoją markę.

Przedłużamy zgłoszenia do 13 sierpnia! Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Nie czekaj, zgłoś się już dzisiaj!

CHCĘ SIĘ ZNALEŹĆ WŚRÓD 50 NAJBARDZIEJ KREATYWNYCH LUDZI W BIZNESIE!

W tym roku nasi Partnerzy wręczą wybranym laureatów unikatowe nagrody:

  • Uczestnictwo w programie mentoringowym InCredibles powered by Sebastian Kulczyk dla wybranych laureatów,
  • Mentoring Google for Startups z udziałem przedstawicieli Google dla wybranych laureatów,
  • Roczne członkostwo we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej dla wybranego laureata,
  • Bilety na wrześniową konferencję online Masters&Robots organizowaną przez Digital University dla dwóch wybranych laureatów,
  • Doradztwo strategiczne w zakresie rozwoju sprzedaży w digitalu ufundowane przez Digitree Group dla wybranego laureata,
  • Brand Health Check zrealizowane przez adCookie dla wybranego laureata,
    10 godzin doradztwa prawnego BCP Law – dla dwóch wybranych laureatów,
  • Mentoring i zniżki na konferencje i warsztaty przygotowane przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet dla wszystkich kobiet w Rankingu,
  • Kampania banerowa na portalu Vigilant Magazine dla wybranego laureata,
  • Kompleksowa konsultacja marketingowa z Eactive dla wybranego laureata,
  • Karnety VIP z miejscami na Trybunie biznesowej i koszulki z autografami drużyny Legii Warszawa dla dwóch wybranych laureatów,
  • Animowany Video Explainer od Timecode Film Production dla wybranego laureata.

plansza nagrody

Wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza, a bez kreatywności nie ma innowacji. Pytanie jak zwiększyć kreatywność to pytanie o świętego Graala biznesu. Jednym ze sposobów jest tworzenie „architektury innowacji”. I tak rozumiem tworzenie społeczności wokół 50 Kreatywnych. Dlatego zdecydowałam się na przystąpienie do Kapituły.

Kreatywność nie jest czymś, czym cieszą się tylko naukowcy, inwestorzy, artyści, pisarze i muzycy; w rzeczywistości wszyscy używamy naszych kreatywnych mózgów każdego dnia w domu i w pracy. Kreatywność postrzegam w szerszym kontekście – nie tylko jako wpadanie na nowe pomysły, ale także jako zdolność do ich oceny i praktycznego wykorzystania tych dobrych („To Think Like Leonardo da Vinci” Michaela Gelba).

Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska

W Kapitule zasiadają doświadczeni managerowie i ludzie biznesu, a także laureaci pierwszych miejsc z poprzednich edycji rankingu. W tym roku swoją wiedzą specjalistyczną i doświadczeniem biznesowym wspierają nas: Marek Kłoczko (Krajowa Izba Gospodarcza), Ewa Janus-Khouri (Centrum kreatywności Targowa), Jarosław Sroka (Incredibles powered by Sebastian Kulczyk), Bartosz Sokoliński (ARP), Maciej Herman (Lotte Wedel), Paweł Patkowski (Orange Polska), Artur Sikora (Santander), Monika Constant (Fracusko-Polska Izba Gospodarcza), Maciej Ledzion (endorfina events, WebTalk, Next Level), Dariusz Żuk, Javier Sosnowski (Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza), Wojciech Krzemień (Vigilant Magazine/ESPOT), Stefan Batory (Booksy), Sebastian Hejnowski, Rafał Plutecki, Michał Sadowski (Brand24), Magdalena Marcinkowska (Workin), Andrzej Matuszyński, Zbigniew Klonowski (Trias), Mateusz Sobieraj (adCookie), Piotr Bartecki (BCP Law), Michał Kramarz (Google for Startups), Dariusz Mioduski (Legia Warszawa), Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe), Tomasz Dławichowski (Timecode Film Production), Artur Adamowicz (Legia Warszawa), Jowita Michalska (Digital University), Judyta Mojżesz-Zimończyk (Digitree Group), Jakub Kaliciński (Kalicińscy.com), Mikołaj Placek (Oknoplast), Tomasz Snażyk (Startup Poland), Stefan Batory (Booksy), Anna Zielińska (Stor9), Łukasz Jaronik (Columbus Energy), Agata Wydmańska (DHL Supply Chain), Michał Kliszczak (EACTIVE), Ewa Łabno-Falęcka (Mercedes-Benz Polska), Andrzej Karasowski (TVN Media).

Jestem głęboko przekonany, ze kreatywność jest w dzisiejszym świecie jedynym źródłem konkurencyjnej przewagi na rynku. Dlatego ludzie, którzy mają tę unikalna zdolność kreowania nowej wartości, są dla biznesu i dla całej naszej gospodarki po prostu bezcenni. Jest dla mnie wielką przyjemnością i zaszczytem móc bliżej poznawać ich najnowsze projekty i wyróżniać tych najzdolniejszych za ich szczególne osiągnięcia. Właśnie dlatego bez wahania przyjąłem zaproszenie do Kapituły rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Jarosław Ziębiński, Advisor of Publicis Groupe

Ranking 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie przerodził się w ciągu 10 lat trwania z subiektywnego wyboru redakcji do całorocznego programu, wspierającego sektor kreatywnego i innowacyjnego biznesu w Polsce. Ranking od lat wyróżnia przedsiębiorców – założycieli oraz szefów firm i organizacji, a także liderów i pomysłodawców projektów. Skierowany jest do przedstawicieli wszystkich sektorów: MŚP, startupów, dużych firm i korporacji, a także jednoosobowych działalności.

Całoroczny program 50 Kreatywnych bazuje na cyklicznych spotkaniach eksperckich i networkingowych oraz publikacjach w mediach własnych brief.pl prezentujących Laureatów i ich firmy. Wydarzenia #eksperci i #SubiektywniKreatywni podejmują tematy aktualnych trendów oraz obszary, które w szerokim ujęciu mogą inspirować do sukcesu w biznesie.

Dołączenie do Kapituły rankingu 50 Kreatywnych to przede wszystkim chęć wpierania osób kreatywnych. Wierzę, że to właśnie innowacyjne rozwiązania mogą uchronić nas od skutków ocieplania klimatu, uczynić nasze życie bezpieczniejszym, a nasze działania bardziej efektywnymi. Kreatywność jest motorem rozwoju we wszystkich dziedzinach i trzeba doceniać trud i ryzyko podejmowane przez pionierów i promować ich oraz ich pomysły.

Zbigniew Klonowski, CEO Trias

Wśród laureatów poprzednich edycji na pierwszych miejscach znaleźli się: Marcin Iwiński i Michał Kiciński (CD PROJEKT RED), Jarosław Sawko i Piotr Sikora (Platige Image), Patryk Strzelewicz i Michał Bąk (Dice+), Jakub Krzych i Łukasz Kostek (Estimote), Michał Sadowski (Brand24), Stefan Batory (Booksy), Barbara Sołtysińska (indaHash), Michał Borkowski (Brainly) oraz Marcin Joka, Michał Grześ i Krzysztof Dziemiańczuk (Photon Entertainment), Jacek Ryszka (Surroapp.com).

Więcej o rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/

plansza partnerów 50 Kreatywnych

Anita Florek

Najlepsze organizacje to te, które stawiają człowieka w centrum uwagi. Przyznano tytuły Dream Employer 2021

laureaci DE

7 czerwca podczas konferencji Dream Employer Summit odbyła się Gala wręczenia nagród w konkursie Dream Employer. Tytuł Dream Employer otrzymały organizacje, które najbardziej wyróżniały się spośród zgłoszonych kulturą organizacyjną nastawioną na człowieka i silną rolą lidera w firmie. Gala odbyła się online z wręczeniem nagród laureatom na żywo w studiu. Program Dream Employer realizowany jest z inicjatywy BRIEF.

W poniedziałek 7 czerwca w Warszawie odbyło się wręczenie wyróżnień dla najlepszych pracodawców w konkursie Dream Employer. Gala Finałowa konkursu miała miejsce w pierwszy dzień konferencji Dream Employer Summit 2021, poświęconej zmianom na rynku pracy branży HR i employer brandingu, które wywołała pandemia. Zarówno konkurs, jak i konferencja są częścią zainaugurowanej w sierpniu 2020 roku pierwszej edycji programu Dream Employer, którego organizatorem jest BRIEF.

Celem konkursu DE jest wsparcie organizacji w dotarciu, rekrutacji i utrzymaniu najlepszych pracowników, tak by niezależnie od wielkości mogły stać się angażującym, wymarzonym miejscem pracy. Do udziału w konkursie zostały zaproszone małe, średniej wielkości i duże firmy, każda z nich otrzymuje wartościową analizę opracowaną przez Jury konkursu.

Program ma na celu nie tylko pokazywanie najlepszych praktyk dojrzałych organizacji. Tym programem chcemy zachęcić mniejsze organizacje do sięgnięcia po rozwiązania i narzędzia, które sprawią, że ich firmy staną się odporne na zawirowania, a pracownicy będą się angażowali i wiązali z firmą na dłużej. Decyzje niezależnego od organizatora Jury doskonale odzwierciedlają, że w Polsce mamy się czym chwalić i dzielić z tymi, którzy zaczynają poważnie myśleć o budowie świadomej kultury swojej firmy. Dyskusje i decyzje Jury pokazują jeszcze jedno zjawisko o kapitalnym znaczeniu – firmy i pracownicy potrzebują charyzmatycznych przywódców, stawiających w centrum uwagi człowieka. Niezależnie czy zatrudniają 20 osób, czy tysiące.

Joanna Makolus, organizatorka programu Dream Employer

Tytuł Dream Employer 2021

Laureat tytułu Dream Employer GRAND PRIX: Tradedoubler Sp. z o.o.

  • Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
  • Enxoo sp. z o.o.
  • Nexera Holding Sp. z o.o.
  • Capgemini Polska Sp.z o.o.
  • KatalogMarzeń.pl Joanna Zubik-Borucka, Tomasz Zubik s.c.

Zgłoszenia były oceniane w czterech obszarach składających się na sukces każdego przedsiębiorstwa, które na podstawie potrzeb i oczekiwań pracowników opracowali eksperci z Rady Programowej DE:

  • KULTURA I WARTOŚCI (misja, wizja, wartości, strategia, cele),
  • PRZYWÓDZTWO (budowanie zaangażowania, motywowanie, docenianie, komunikacja, inspirowanie, udzielanie i pozyskiwanie informacji zwrotnej od pracowników, zmiany pracownicze),
  • ROZWÓJ ZAWODOWY (ścieżki kariery, szkolenia, możliwości awansu i rozwoju, wyzwania, oceny pracownicze, rozwój kompetencji),
  • DOBROSTAN/WELL-BEING (psychiczny, fizyczny, społeczny, duchowy, benefity, szacunek, dialog, wyznaczanie celów, otwartość na inicjatywę, wolontariat pracowniczy, samodzielność decyzji i odpowiedzialność, praca zespołowa, etyka działań).

W obliczu zmian, które wywołała pandemia na rynku pracy i w relacjach pracownik – pracodawca, Jury szczególnie doceniło w pierwszej edycji organizacje, które sprawnie dostosowały się do konieczności wprowadzenia szybkich zmian w modelu pracy i stylu zarządzania oraz stawiają człowieka w centrum uwagi. Kluczowe w ocenach Jury było również zrozumienie przez szefów i liderów nowego stylu przywództwa i wdrażanie go w firmach w celu wzmacniania kultury organizacyjnej.

Każda firma to inna historia, inna kultura i zasady. To prawdziwa przyjemność obserwować, jak zarówno małe jak i większe rozwijające się firmy mimo ciężkiej pandemicznej sytuacji w centrum swojego zainteresowania stawiają człowieka. To na ten ludzki aspekt zwracałam największą uwagę oceniając programy, których opisem dzielą się pracodawcy w Konkursie Dream Employer. Przyznam, że niektóre opisy wzbudzały wypieki zachwytu na moich policzkach.

Karolina Ignyś, Head of People & Culture, Your KAYA, jurorka tegorocznej edycji

Nad zgłoszeniami pochylili się doświadczeni praktycy i eksperci z zakresu HR, employer brandingu, relacji wewnątrz organizacji i przywództwa: Jolanta Bańczerowska (Żabka Polska),Inga Pyd (LOTTE Wedel), Izabela Bartnicka (Digital University), Katarzyna Andrzejewska (Digitree Group), Ewa Janus-Khouri (Centrum Kreatywności Targowa), Anna Macnar (HRM Institute), Maciej Gałecki (Bluerank), Karolina Ignyś (YourKAYA), Agnieszka Mrówka (PKN ORLEN), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (Akademia Leona Koźmińskiego), Paulina Mazur, Jolanta Piątkowska (Growth Advisors), Adrian Martinez (HR Embassy), Maja Gojtowska, Karolina Karwowska.

Program Dream Employer jest inicjatywą, za którą stoi idea edukowania i uświadamiania pracodawców oraz działów HR i marketingu o zmianach zachodzących na szeroko rozumianym rynku pracy takich jak wielopokoleniowość, rozproszenie zespołów, zmiany w modelach zarządzania zasobami ludzkimi czy nowe oczekiwania pracowników. Program powstał z inspiracji i potrzeb samych przedsiębiorców stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu dzielimy się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich firm oraz doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje. Całoroczna aktywność obejmuje publikację raportów, komentarzy i artykułów eksperckich, organizację i wsparcie bezpłatnych webinariów, realizację podcastów, organizację spotkań networkingowych oraz wsparcie inicjatyw, konferencji i publikacji skierowanych do interesariuszy relacji pracownik – pracodawca.

Więcej o programie Dream Employer:  dreamemployer.pl

Konferencja Dream Employer Summit 2021: konferencja.dreamemployer.pl

Partnerzy programu Dream Employer: E. Wedel, Żabka, PKN ORLEN, Centrum Kreatywności Targowa, Krajowa Izba Gospodarcza, GfK, Made in PR, Digitree Group, Inicjatywa Firm Rodzinnych, Izba Gospodarki Elektronicznej

Partnerzy merytoryczni konferencji: Sodexo Benefits and Reward Systems, Indeed, PZU Cash, Digital University, Jobflow, Be About, Growth Advisors, DOTWAY, Career Angels, Remote School, Karolina Karwowska, Monika Reszko, Adrian Martinez, Re:Start Kariery, HRM Institute,

Partnerzy wspierający konferencji: Goldenline, Diversity Hub, Mental Health Center, Mental Health Helpline, MT Biznes, BIBLIO, ICAN, MBE: Group

Patroni mediowi: ChilliZet, HR Business Partner, MITSloan Management Review, ICAN Management Review, Poradnik Przedsiębiorcy, Silanauki.pl, Głos Mordoru, Ladybusiness.pl

Partnerzy DES

Anita Florek

Chcemy być lepsi, dla Ciebie!

Droga czytelniczko, drogi czytelniku, dziękujemy, że z nami jesteś!

Zmiany są kluczowe, by się rozwijać. W myśl tej zasady my również chcemy się zmieniać, by lepiej wpasowywać się w Twoje oczekiwania i skuteczniej inspirować do sukcesu w biznesie. Chcemy, by treści, które tworzymy i tematyka naszego serwisu były dla Ciebie interesujące. Dlatego przychodzimy dzisiaj do Ciebie z ankietą, w której zadamy Ci pytania dotyczące naszego newslettera, serwisu i naszych projektów. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, więc będziemy wdzięczni jeśli poświęcisz kilka minut, by odpowiedzieć na pytania 🙂

WYPEŁNIJ ANKIETĘ!

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF