Rafał Drzewiecki, dyrektor marketingu, TikTok i jego #BriefNa2023
Ostatni rok to duża zmiana – coraz więcej marek i firm postrzega platformę TikTok, jako dobre miejsce do komunikowania się z najmłodszą grupą konsumentów
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…
Rafał Drzewiecki, dyrektor marketingu w platformie internetowej TikTok.
● TikTok to platforma postrzegana do tej pory jako medium społecznościowe, dedykowane przede wszystkim ludziom młodym i bardzo młodym.
● Ostatni rok to duża zmiana – coraz więcej marek i firm postrzega tę platformę jako dobre miejsce do komunikowania się z najmłodszą grupą konsumentów.
● Misją TikToka jest inspirować kreatywność i sprawiać radość! To platforma rozrywkowa.
● Z badań które przeprowadziliśmy z agencją Kantar wynika, że tym co kieruje naszych użytkowników do naszej platformy jest potrzeba rozrywki.
● W komunikacji – nie tylko w komunikacji marketingowej – od zawsze obowiązuje zasada skrótowości, czyli krótko i na temat. TikTok wpisuje się w ten model tyn bardziej, że jest on również bardzo bliski najmłodszym generacjom.
● TikTok jest, coraz bardziej powszechnym medium, które w krótkiej formie zajawia bardzo poważne i ważne treści, które zainteresowana osoba może znaleźć w innych źródłach.
● Użytkownicy tiktoka są bardzo uczuleni na uczciwość marek i ich stosunek do ekologii i wszystkich trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem biznesu.
● W 2023 będziemy chcieli zbudować duże i ścisłe partnerstwa tiktoka z dużymi i największymi klientami biznesowymi.