Tag
budowanie marki
Zespół Allegro Brand Experience Agency przygotował przewodnik dla marketerów po najlepszych praktykach brand experience w czasach obecnego kryzysu.
Tarczyński, E.Wedel, Subway i… Ministerstwo Cyfryzacji uruchamiają kolejne projekty w esporcie
Kolejne marki intensyfikują swoje działania online w esporcie. Tarczyński uruchamia swoje studio, E.Wedel organizuje serię turniejów dla graczy, Subway uruchamia serwer w Minecrafcie, a Ministerstwo Cyfryzacji zamienia edukacje sportową, na…
Kluczowe obszary w esporcie i gamingu
Zawody esportowe od dawna cieszą się ogromną popularnością. Według danych Newzoo, na świecie jest 443 milionów fanów esportu (dane z 2019 roku). Mimo panującej pandemii wywołanej wirusem SARS-COV-2, esportowe turnieje są kontynuowane.
Zarządzanie marką luksusową – wykład Agi Smektały
Zapraszamy na wykład „Zarządzanie marką luksusową”, który odbędzie się 20 marca w Warszawie. Brief został patronem wydarzenia.
Wiedza o uprawie jabłek przekazywana jest z pokolenia na pokolenie
Jednym z bohaterów kampanii PKN Orlen „Pij polskie soki” jest firma „Bracia Sadownicy”. Zapytaliśmy Adama Jędrzejewskiego - jednego ze współwłaścicieli firmy - dlaczego zdecydował się wziąć udział w projekcie PKN Orlen.
Po produktach ich poznacie
PKN ORLEN rozpoczął właśnie - bardzo godną polecenia - kampanię promowania polskich produktów dystrybuowanych na stacjach tego koncernu. Piszę o tym z wielką satysfakcją, bo być może również inne firmy i na coraz większą skalę wezmą sobie…
Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?
Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. Nikogo nie dziwi już…
Siła marki i tworzenie jej wartości
Zwykło twierdzić się, że marka jest jak pogoda, w końcu… zawsze jest jakaś. Często korzystając z przeróżnych produktów i usług, które są dobrze spersonalizowane pod nasze potrzeby nawet nie zdajemy sobie sprawy z faktu, kto za tym wszystkim…