Tag
case study
Nowoczesny content marketing to nie tylko działanie wizerunkowe, ale również takie, które można dokładniej mierzyć dzięki technologii Big Data i efektywniej przekładać na sprzedaż. Firma Jeronimo Martins wraz z producentem artykułów…
Jak podnieść wyniki sprzedaży o 60% w 6 miesięcy dzięki marketing automation?
Czy pozyskiwanie nowych klientów jest jedynym sposobem na utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży? Okazuje się, że obecnie kluczem do zapewnienia stałego wzrostu przychodu w e‑commerce jest retencja dotychczasowego klienta i budowanie z nim…
Case study #nonoszyt. Agencja Nonoproblemo o projektowym podejściu do zleceń
Przychodzi klient do agencji i mówi:
– Potrzebuję jubileuszowego prezentu idealnego. Ma być piękny, oryginalny, zindywidualizowany. Ma zapadać w pamięć, zachwycać formą, po prostu ma mieć efekt WOW.
Co na to agencja?
– Nonoproblemo!
Jak współpraca z SearchNode poprawiła wyszukiwanie na decathlon.pl?
SearchNode to wyszukiwarka dedykowana dla e-commerce, działająca w oparciu o algorytmy machine learning i sztucznej inteligencji, dzięki którym rozpoznaje intencje zakupowe użytkowników w 29 językach, w tym także w języku polskim. Pierwszym…
Gatta przyszłości to silna i zmysłowa kobieta
Czy można pokazać markę odzieżową nie pokazując produktu? A potem złamać wszelkie stereotypy myślenia o kobiecie? Gatta po raz pierwszy zaprezentowała produkt nie pokazując go i opowiedziała o kobiecie zrywając ze stereotypem.
Nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl – case study
Kilka miesięcy temu serwis internetowy Wyborcza.pl znacząco zmienił swój wygląd. Dziś prezentujemy Wam case study dotyczące tych zmian, przygotowane przez odpowiedzialną za nie agencję Artegence oraz zespół „Gazety Wyborczej”.
Adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kreatywną kampanię DOOH w real-time
Marka adidas promując nowe modele korków Blue Blast przeprowadziła niestandardową akcję w sklepie Intersport mającą na celu aktywizację klientów.
Jak pisać case study?
Prędkości nabiera popularność jednej z form przedstawienia klientom, czym zajmuje się firma. Stają się nią prezentacje konkretnych przypadków - case study. Firmy chwalą się swoimi rozwiązaniami - chwalą się, często natomiast nie pomagają…
Magiczna moc influencerów
Moda na wykorzystywanie influencerów w działaniach promocyjnych marek rośnie. Co sprawia, że specjaliści od komunikacji chętniej inwestują w akcje właśnie z nimi?