...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Klienci CCC przymierzają wirtualne buty!

Już teraz, by zobaczyć, jak prezentujemy się w wybranej przez nas parze butów, wystarczy jedynie aplikacja mobilna CCC i aparat w telefonie komórkowym. Przymierzalnia 3D pozwala sprawdzić, jak dany model prezentuje się na stopach – w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

 

Nowa funkcja w aplikacji mobilnej CCC to gratka dla osób, które lubią zakupy online. Dziś stają się one jeszcze bardziej wygodne. Dzięki przymierzalni 3D w aplikacji CCC Klienci mogą zobaczyć, jak będą wyglądać w wymarzonych butach.

Kupując obuwie online, często zastanawiamy się, czy będą one pasować do ubrań, które posiadamy w szafie, jak będą prezentować się na naszych nogach. Po prostu – czy będą nam pasować. Dzisiaj, dzięki przymierzalni 3D, możemy to w łatwy i szybki sposób sprawdzić – bez wychodzenia z domu – powiedziała Aleksandra Koclejda, Mobile App Marketing Leader w CCC.

Wszystko czego potrzebujemy, aby skorzystać z przymierzalni 3D to smartphone z aparatem fotograficznym oraz mobilna aplikacja CCC. Po wybraniu interesującego nas produktu z opcją przymierzenia (obuwie to Klienci znajdą w sekcji “Wirtualny Salon”), należy kliknąć przycisk: “Zobacz na swojej stopie”. Aplikacja otworzy wtedy widok aparatu i poprosi o skierowanie urządzenia na stopy lub odbicie w lustrze. Po wykonaniu tych prostych ruchów, na ekranie smartphone’a będziemy mogli zobaczyć wybrany produkt, dopasowany do naszych stóp.

Już teraz klienci mogą przymierzyć w 3D ok. 100 par butów ale to dopiero początek. Dzisiaj startujemy z tą funkcją w naszej aplikacji. Chcemy, aby Klienci mogli wirtualnie przymierzyć wszystkie buty dostępne w sklepie mobilnym. Będziemy nad tym pracować w kolejnych miesiącach – dodaje Aleksandra Koclejda – W CCC chcemy być tam, gdzie jest klient, gdzie lubi robić zakupy. Chcemy też, aby zakupy były jak najwygodniejsze i dostosowane do jego potrzeb i oczekiwań. 

Aplikacja mobilna CCC jest jedną z najbardziej popularnych w Polsce. Została pobrana już ponad 9 milionów razy i aktualnie jest dostępna na ośmiu rynkach – w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii, Grecji, Bułgarii oraz na Węgrzech. Ten wynik, jak i bardzo dobre oceny aplikacji, pokazują, że użytkownicy cenią jakość, formę treści oraz sam sposób dokonywania zakupów, które oferuje. Kolejne usprawnienia i funkcjonalności wprowadzane przez CCC, mają za zadanie umocnić ten trend.

 

źródło: CCC

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Spółka eobuwie.pl zmieni nazwę

eobuwie.pl

Zgromadzenie akcjonariuszy eobuwie.pl (grupa CCC) zdecydowało o zmianie nazwy spółki. W planach jest także wejście na giełdę.

Grupa zmieni nazwę na Modivo. Spółka za pomocą portalu sprzedawała odzież premium w 13 europejskich krajach. Są jednym z liderów modowego rynku e-commerce w naszym kraju. Nowa nazwa spółki nie wpłynie na zmianę domeny sklepu internetowego. Klienci dalej będą mogli robić zakupy zarówno na stronie eobuwie.pl jak i w platformie Modivo.

Zgodnie z prezentowanymi wcześniej planami, spółka w swojej perspektywie ma debiut giełdowy. To niezwykle ważne wydarzenie w kontekście rozwoju biznesu i ekspansji na arenie międzynarodowej. Realizację tych ambitnych celów wspierać będzie chwytliwa i łatwa do wypowiedzenia w każdym kraju nazwa. Zdecydowaliśmy się na Modivo, ponieważ wspiera ona nasz przekaz. Spółka ma ogromny potencjał wzrostu w strategicznym dla nas obszarze fashiontech.

Damian Zapłata, prezes eobuwie.pl

Nowa nazwa ma pełnić uniwersalną funkcję przy docieraniu do klientów. Z jej pomocą firma chce wejść na giełdę. W związku z podjętą decyzją spółka rozpoczyna proces legislacyjny w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze. Nowa nazwa formalnie obowiązywać ma od lutego 2022 r.

Adam Daniluk

Gino Rossi w sklepach CCC. Nowa kampania reklamowa „Piękne chwile. Piękne życie”

Gino Rossi to elegancja, włoski styl i modne wzornictwo – właśnie z tym kojarzy się marka i wszystkie jej produkty, które nawiązują do najnowszych trendów oraz pokazują w jaki sposób łączyć klasyczną elegancję z kreatywnym spojrzeniem na modę.  Marka Gino Rossi dostępna jest również w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, […]

Gino Rossi to elegancja, włoski styl i modne wzornictwo – właśnie z tym kojarzy się marka i wszystkie jej produkty, które nawiązują do najnowszych trendów oraz pokazują w jaki sposób łączyć klasyczną elegancję z kreatywnym spojrzeniem na modę. 

Marka Gino Rossi dostępna jest również w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, w których działa grupa.

Gino Rossi to ikona włoskiego stylu i podejścia do życia. Celebracja każdej chwili i znajdowanie piękna w najmniejszych, niekiedy wręcz zwyczajnych rzeczach to kwintesencja włoskiej filozofii cieszenia się życiem. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki i nową strategię komunikacji. – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu Grupy CCC. Został stworzony również nowy claim marki Gino Rossi: „Bei Momenti. Bella Vita”/„Piękne chwile. Piękne życie”

Kampania reklamowa rusza w dniu 13 września i realizowana będzie w głównych stacjach tv: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online. 

 W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.

https://www.youtube.com/watch?v=DFjPl31pl5M&feature=youtu.be

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Emocjonalna sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii. 

Reżyserem spotów jest Marek Dawid a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CCC wspiera UNICEF, aby pomóc dzieciom w pełni wykorzystać ich potencjał, pomóc spełnić ich pasje i marzenia

Grupa CCC jako pierwsza polska spółka została globalnym partnerem UNICEF i przez najbliższe 3 lata będzie przekazywać środki pieniężne na rzecz pomocy dzieciom na świecie. CCC zawsze wspierało działania charytatywne, a teraz, dzięki sile swojej marki i  rosnącemu międzynarodowemu sukcesowi, zdecydowało się na współpracę z największą organizacją humanitarną i rozwojową działającą na rzecz dzieci.

 

Każdy z nas może realnie przyczynić się do polepszenia życia dzieci np. wybierając papierową torbę do każdych zakupów w sklepie CCC. Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup w sklepach CCC charakterystycznej, błękitnej bransoletki  na rękę. Koszt bransoletki to 5 zł, a taka kwota wystarczy, aby zagwarantować jeden dzień nauki dla dziecka w krajach rozwijających się.  

      Od blisko 20 lat CCC wspiera kolarstwo i z powodzeniem sponsoruje CCC Team – największy projekt w historii polskiego kolarstwa zawodowego.

Kolarze z CCC Team również wspierają UNICEF. W ramach partnerstwa „CCC TEAM FOR UNICEF” każdy kilometr przejechany przez kolarzy CCC Team w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 USD i przekazywany na rzecz UNICEF, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom na całym świecie. Na znak solidarności z partnerstwem kolarze będą nosić błękitne bransoletki i stroje z logo UNICEF, promując w ten sposób misję UNICEF. Współpraca z ekipą CCC jest wyjątkowa, ponieważ jest to pierwsze w historii UNICEF globalne partnerstwo sportowe z drużyną kolarską.

 

    Chcąc wzmocnić zasięg całej akcji 10 maja marka CCC rozpoczyna wyjątkową, ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, informuje o tej wyjątkowej współpracy między CCC a UNICEF oraz nawołuje abyśmy wszyscy razem wspierali najmłodszych na całym świecie.

    Głównym materiałem jest spot video, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie.

     Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za działania w internecie agencja H2O Creative.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF