...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

DIMAQ oddaje Voice online już 6 kwietnia

DIMAQ Voice online

W sytuacji, kiedy nie możemy tradycyjnie uczestniczyć w kolejnym spotkaniu DIMAQ Voice, przenosimy się do Internetu, czyli jak na digital marketing przystało. Dostosowując się do rzeczywistości będziemy inspirować marketingowo w naszych mediach społecznościowych. Weź udział w najbliższym DIMAQ Voice nie ruszając się z domu.

Nowa formuła online

Spotkanie online odbędzie już 6 kwietnia. W poniedziałek na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta – nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. AkademiaDIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

„Matura marketera” w Semahead zdana celująco

Semahead to kolejna firma, która udowodniła, że jej pracownicy dysponują aktualną i ustandaryzowaną wiedzą z zakresu digital marketingu, a to za sprawą certyfikatu Dimaq. Pracownicy agencji przystąpili i pomyślnie zdali, jak to nazwali wewnętrznie - „maturę marketera”.

Szerokie spojrzenie na marketing

Andrzej Brandt, Team Leader Działu PPC firmy Semahead, który pracuje w obszarze płatnych kampanii w wyszukiwarkach już od prawie 5 lat, zauważa wartość DIMAQ-a – jako certyfikatu obejmującego wszystkie obszary marketingu internetowego.

– Przez większą część mojej pracy odpowiadałem za wąski wycinek marketingu klienta – właśnie kampanie PPC. Obsługując je na operacyjnym poziomie, rzadko była możliwość spojrzenia na inne obszary. Szkolenie i certyfikat wchodzą w temat na tyle głęboko, by móc z pozycji strategicznej pomagać klientom niemal w całym online marketingu. Razem z certyfikatem zyskałem przejrzystą i aktualną wiedzę o potencjale różnych kanałów i o ich praktycznej aplikacji w biznesowych celach klienta – dodaje.

„Prestiżowy charakter certyfikatu i szerokie spectrum tematyczne”

Z kolei Michał Karolczyk,  Marketing Manager w agencji Semahead, związany z marketingiem digitalowym od 8 lat, dodaje, że ustandaryzowanie wiedzy poprzez certyfikat Dimaq daje komfort lepszej komunikacji nad projektami. A główne korzyści płynące z podejścia do egzaminu to prestiżowy charakter dokumentu i szerokie spectrum tematyczne.

Choć w Semahead proces certyfikacji objął szersze gremium pracowników, to działy marketingu i sprzedaży szczególnie – bo w całości. Z perspektywy swojej jednostki mogę powiedzieć, że przystąpienie do egzaminu Dimaq to dość naturalny wybór. Na co dzień mamy styczność z całym spectrum działań marketingowych – od SEO, przez analitykę, PPC, media społecznościowe po content marketing, które realizujemy we współpracy z dedykowanymi tym obszarom działami agencji. Pracownicy marketingu mogą po partnersku rozwijać wszystkie obszary. Oczywiście precyzyjna wiedza ekspercka, niezbędna do egzekucji, pozostaje domeną pracowników tych działów, ale my dziś bez trudu odnajdujemy się na tej ścieżce, ułatwiając sobie wzajemnie pracę – podkreśla.

„Samozwańczy eksperci”

Według Edyty Frąckowiak, Dyrektor Operacyjnej, która współzarządza agencją Semahead, każde potwierdzenie posiadanej wiedzy jest cenne, szczególnie w dobie „samozwańczych ekspertów”.

Standard – jaki certyfikatem DIMAQ wyznacza IAB, jest według mnie adekwatną miarą kompetencji digitalowych, które powinny posiadać osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii czy egzekucję działań w digitalu na poziomie zarządzania – podkreśla.


Ostatnia prosta w drodze na wymarzone stanowisko

Michał Karolczyk, choć nie miał okazji referować faktu posiadania certyfikatu podczas rekrutacji, uważa, że można oprzeć narrację swoich kompetencji o DIMAQ w bardzo efektywny sposób:

– Myślę, że „matura marketera”, jak nazwaliśmy w firmie ten test, może być bardzo cennym argumentem na ostatniej prostej wyboru kandydata na wymarzone stanowisko – podsumowuje.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF