...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Społeczność NFT zarejestrowała sto tysięcy graczy

CGU

„Gildia”, bo tak  siebie nazywają, zarabiała z NFT już 12 tygodni po uruchomieniu. Jej członkowie są głównie mieszkańcami krajów rozwijających się lub w stanie kryzysu, gdzie występują problemy społeczne, takie jak bezrobocie.  Przychód z NFT i kryptowalut stanowi ich mocną podstawę finansową

CGU, wiodąca w branży firma zajmująca się grami NFT, oferująca model biznesowy „play-to-earn” (graj, by zarobić), cieszy się gwałtownym wzrostem liczby graczy w ponad 30 krajach. Kluczową barierą wejścia dla osób do świata kryptowalut, jest potrzeba zainwestowania w nie. Dołączając do CGU, członkowie zyskują firmę jako początkowego partnera w zakresie mikrofinansowania. To oni dokonują początkowej inwestycji. Graczom otwiera to możliwość pozyskania większej sumy pieniędzy, której procent z zarobków jest przekazywany firmie.

CGU jest obecnie fenomenem kulturowym na Filipinach i w Rosji. Tysiące graczy zarabiają od 150 do 750 dolarów miesięcznie. Do platformy dołączają również gracze z całego świata, w tym z Kuby, Turkmenistanu i krajów afrykańskich.

„CGU oferuje płacę wystarczającą na życie osobom, które najbardziej jej potrzebują w krajach, w których możliwości są ograniczone. […] Grając, zarabiając i ucząc się, nasi ludzie zdobywają nowe umiejętności, które niedługo będą bardzo potrzebne, aby pracować w metaverse.” – Sergei Sergienko, wiodący ekspert ds. blockchain i współzałożyciel CGU.

 


źródło: Crypto Gaming United

Adam Daniluk