Tag
chatbot
Współczesny konsument pragnie rozmowy. 85% uczestników badania Liveperson mówi wprost: chcę mieć możliwość niczym nieograniczonego korespondowania z marką, a wydam więcej. Przed firmami stoi olbrzymie wyzwanie: jak szybko i sprawnie…
Korzyści z cyfrowej transformacji, czyli praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w…
Boty to programy wykonujące pewne czynności w zastępstwie człowieka, umożliwiają cyfrową transformację obsługi klienta poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań, opartych na AI czy usług w chmurze. Bankowość, ubezpieczenia, opieka…
Chatbot jako alternatywna forma obsługi klienta
Automatyczni konsultanci wyposażeni w sztuczną inteligencję już od jakiegoś czasu zasilają szeregi topowych, światowych firm. Jakie są ich zalety i czy mają szansę sprawdzić się na polskim gruncie? Przyjrzyjmy się bliżej Milli - pierwszemu…
Chatboty w Polsce [RAPORT]
„Proszę czekać” to komunikat, który w większości z nas budzi jak najgorsze skojarzenia. W świecie pędzącym wciąż naprzód oczekiwanie to strata: czasu, szansy, pieniędzy… Chatbot zaś to rozwiązanie, które eliminuje konieczność oczekiwania.…
Chatbot może przynieść miliony dolarów oszczędności. Ale trzeba uważać, żeby nie zamienił się w…
Na technologicznej mapie świata chatboty nie pojawiły się w tym roku - o uwagę odbiorców walczą od dobrych kilku lat. Miały już swoje wzloty i upadki, ale firmy z branży IT nie zdecydowały się na porzucenie tego tematu. Wręcz przeciwnie –…
IKEA uruchomiła chatbota drugiej generacji
W przeciwieństwie do chatbotów pierwszej generacji, robotyczny konsultant IKEA odpowiada prawidłowo na większość pytań klientów, zadanych naturalnym językiem. Po zamknięciu sklepów stacjonarnych, w czasie zwiększonego zainteresowania…
Biedronka testuje nowe technologie
Biedronka rozpoczęła testowanie okularów z wirtualną rzeczywistością w 8 sklepach w całej Polsce. Gogle VR będą służyły do prowadzenia szkoleń z zakresu wypieku pieczywa. To nie koniec innowacji w Biedronce. Sieć wdraża też chatbot, dzięki…
Raport: Introwertycy wolą rozmawiać z botami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi
Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX, wiodącą polską agencję specjalizującą się w projektowaniu doświadczeń użytkownika. Świadomość…
Chatbot dla frankowiczów. Jak dzięki sztucznej inteligencji Polacy mogą zaoszczędzić czas i…
Według danych Biura Informacji Kredytowej, w Polsce ponad 760 000 osób nadal spłaca kredyty frankowe. Łączna wartość zadłużenia denominowanego lub indeksowanego we franku szwajcarskim wynosi prawie 103 mld złotych. Startup prawniczy…
Podcast #DreamEmployer 04 – Jakub Granat, JoBot24
Czym jest i jak działa chatbot rekrutacyjny? Czy to na pewno narzędzie tylko dla osób wchodzących na rynek pracy? Które narzędzia i kompetencje będą kluczowe dla działów HR oraz EB w przyszłości? Jak dziś skutecznie i efektywnie szukać…