Tag
chatboty
Polski start-up Zowie, działający od 2019 roku pozyskał pięć milionów na rozwój. Firma zajmuje się automatyzacją obsługi klienta w branży e-commerce.
Największe wyzwania technologiczne i kompetencyjne branży e-commerce w 2021 roku [RAPORT]
Gwałtowny wzrost zainteresowania produktami i usługami dostępnymi online, uwidocznił braki wielu e-sklepów w zakresie wykorzystywanych technologii. Na znaczeniu zyskały narzędzia martech, systemy ERP, rozwiązania chmurowe, Social Selling i…
E-sklepy coraz częściej korzystają z chatbotów, ale nie mierzą ich skuteczności [RAPORT]
Sklepy e-commerce w Polsce coraz chętniej wykorzystują chatboty do automatyzacji obsługi klienta. Jednocześnie niemal wszystkie zgodnie przyznają, że nie mierzą rzetelnie ich skuteczności.
Czy chat-commerce rozwiąże problem „porzuconych koszyków”?
Nowa rzeczywistość popandemiczna zmieniła sposób konsumpcji, a e-zakupy stały się jej stałym elementem. Dowodem na to jest rosnąca liczba klientów kupujących online - dziś to już 89% internautów, w porównaniu do blisko 60 proc. z 2019 r.(1)…
Polska na szarym końcu. Nowoczesne technologie nie dla nas
Polskie firmy nie inwestują w nowoczesne technologie. Tak wynika z najnowszego raportu Eurostatu. Sztuczna inteligencja była wykorzystywana przez zaledwie 4% polskich przedsiębiorstw. Eksperci nie mają jednak złudzeń – tylko te firmy, które…
Boty są w stanie obsłużyć do 40 proc. klientów
W nowej rzeczywistości zdalne kanały kontaktu takie jak call center czy chat na stronie i w social media stały się dla większości firm kluczowym elementem obsługi klientów. Coraz więcej decyduje się na zatrudnienie do tego celu botów, które…
VoiceFest – Pierwszy w Polsce Festiwal Asystentów Głosowych i Chatbotów [BRIEF PATRONUJE]
Spotykamy się w 2 urodziny polskiego Google Asystenta, żeby dyskutować o smart speakerach, botach, a także tym, dlaczego coraz częściej będziemy rozmawiać z technologią. Widzimy się online 16 stycznia 2021 roku, w sobotę po południu.…
Rok 2020 w branży marketingowej – o trendach, które się urzeczywistniły i tych, co trafiły do…
Pandemia pokrzyżowała plany marketingowe niejednej firmie. To fakt. Sytuacja na świecie zmusiła nas do zmiany przyzwyczajeń. Sprawiła, że wszystkie trendy, które w końcówce roku 2019 eksperci marketingowi prognozowali jako wiodące, odeszły…
Korzyści z cyfrowej transformacji, czyli praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w…
Boty to programy wykonujące pewne czynności w zastępstwie człowieka, umożliwiają cyfrową transformację obsługi klienta poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań, opartych na AI czy usług w chmurze. Bankowość, ubezpieczenia, opieka…
Jak technologie zmienią podróże?
Czasy, gdy podróż za ocean była niebywałym wyczynem, minęły dawno temu. Dziś wyjeżdżamy coraz dalej, częściej i szybciej. Biura turystyczne konkurują o klienta, oferując coraz ciekawsze kierunki i wygodniejsze metody rezerwacji. Dawniej…