...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Z L’Oréal do OCEANIC – Katarzyna Lewko nowym Chief Marketing Officerem w Oceanic S.A.

Katarzyna Lewko

Na początku stycznia br. Katarzyna Lewko dołączyła do Grupy Kapitałowej OCEANIC S.A. W strukturze organizacji objęła stanowisko chief marketing officera.

Przychodzę do firmy, która jest ikoną na polskim rynku beauty, firmą z ogromnym dorobkiem, tradycją, ale i ogromnym potencjałem rozwojowym. Jestem przekonana, że wspólnie z Zespołem rzucimy wyzwanie całej branży. A ja bardzo lubię takie wyzwania.

Katarzyna Lewko

Katarzyna Lewko zarządza całą strukturą marketingu. Odpowiada za stworzenie spójnej wizji oraz przygotowanie i egzekucję kompleksowych strategii rozwoju marek i produktów OCEANIC, a także za realizację planów komercyjnych firmy.

Bardzo się cieszę, że Katarzyna dołączyła do naszego teamu. Katarzyna jest ekspertką i liderką, która zawsze na pierwszym miejscu stawia ludzi. Konsekwentnie wykorzystuje swoją pasję do zrozumienia potrzeb konsumentów. Jej ciekawość i chęć ciągłej nauki połączona ze strategicznym spojrzeniem oraz rozumieniem biznesu są cennymi atutami dla naszej firmy.

Dorota Soszyńska, główny udziałowiec OCEANIC

Katarzyna Lewko ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Przez 15 lat pracowała dla światowego lidera branży beauty – firmy L’Oréal –  gdzie piastowała wiele stanowisk zarządczych. Przez ostatnie 6 lat pracowała jako Group Product Manager Skin Care Category  (obszary Face Care, Body Care, Sun Care, Baby Care, Deodorants & Hygiene) w Polsce i krajach bałtyckich.

Katarzyna Lewko studiowała w Polsce i we Francji na Ecole Supérieure de Commerce SKEMA Business School, gdzie zdobyła tytuł Master of Science in Marketing w obszarze zarządzania markami luksusowymi i masowymi.

OCEANIC to w 100% polska firma, która od 1982 r. dba o urodę i zdrowie klientów w Polsce i na świecie. Aktualnie w portfolio Oceanic znajduje się ponad 800 produktów dostępnych w 45 krajach świata. W ultranowoczesnej fabryce powstają innowacyjne i skuteczne kosmetyki. O ich najwyższej jakości świadczą liczne certyfikaty, wśród nich GMP kosmetyczne i farmaceutyczne, produkcja zgodnie z normami ECOCERT Greenlife S.A.S. dotyczącymi kosmetyków naturalnych i organicznych, jak również certyfikat IFS HPC.

Poza flagową marką kosmetyków hipoalergicznych AA, Grupa Kapitałowa OCEANIC jest właścicielem marek:

  • AA Wings of Color – hipoalergiczne i wegańskie kosmetyki do makijażu testowane klinicznie wśród alergików.
  • Long4Lashes – marka bestsellerowej odżywki stymulującej wzrost rzęs.
  • Lift4Skin – zaawansowany technologicznie program pielęgnacji o wysokiej skuteczności działania.
  • Oillan – hipoalergiczne emolienty o unikalnym profilu bezpieczeństwa dla skóry niemowląt i dzieci oraz bardzo suchej skóry dotkniętej schorzeniami dermatologicznymi.
  • Aquaselin – seria produktów do mycia i dezynfekcji o działaniu antybakteryjnym.
  • POLKA – kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała wykorzystujące składniki aktywne pozyskane z lokalnych źródeł.
  • L’biotica – program pielęgnacji twarzy i ciała oparty o starannie wyselekcjonowane komponenty.
  • BIOVAX – zaawansowany program pielęgnacji włosów.

Źródło: Oceanic

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF