...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED

Ekran_Galeria Mokotów_Clear Channel

Ściana LED obsługiwana przez firmę Clear Channel Poland stanowi element rotundy znajdującej się przy głównym wejściu do popularnej warszawskiej galerii. W centrum handlowym o powierzchni 62 tys. m2 zlokalizowanych jest ponad 250 sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych, które rocznie odwiedza blisko 13 mln osób. Lokalizacja ekranu od strony ulicy Wołoskiej oraz ronda Unii Europejskiej sprawia, że oprócz klientów Galerii Mokotów, jest on widoczny również dla kierowców, pieszych oraz pasażerów komunikacji miejskiej – autobusów i tramwajów.

Nowoczesna powierzchnia reklamowa oferuje wysoką jakość ekspozycji prezentowanych materiałów. Ekran o wymiarach 18,7 na 7,5 metra zapewnia nie tylko dobrą widoczność z odległości nawet kilkuset metrów, ale także rozdzielczość, pozwalającą zachować dużą szczegółowość obrazu. Dodatkowo nośnik został wyposażony w czujnik, który automatycznie dostosowuje jasność obrazu do warunków zewnętrznych, umożliwiając komfortowy odbiór treści przez widza, niezależnie od pory dnia czy nasłonecznienia.

Sieć digitali w całej Polsce

Ekran w Galerii Mokotów to 14 digital spektakularny w ofercie Clear Channel Poland oraz kolejny zlokalizowany w tym centrum handlowym. Pierwszy nośnik, widoczny z dwóch kondygnacji, znajduje się w strefie luksusowych butików THE DESIGNER GALLERY.

Spektakularne ekrany cyfrowe zapewniają naszym Klientom widoczność i stanowią nowoczesną formę reklamy, która zapada w pamięć. Jest to w pewnym sensie demonstracja siły w lokalizacji, która skupia wartościowych z ich perspektywy konsumentów. Mając na uwadze, że 70 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, nasz nowy nośnik, wpisujący się także w przestrzeń miejską, pozwala zwiększyć dotarcie i prowadzić jeszcze bardziej skuteczne działania reklamowe.

Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland

Portfolio Digital OOH firmy Clear Channel Poland obejmuje obecnie 186 ekranów elektronicznych w galeriach handlowych premium oraz sieć nośników City Digital w 66 najlepszych lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach.

Dla klientów zainteresowanych prowadzeniem działań reklamowych z wykorzystaniem tego nośnika jest on dostępny od 1 sierpnia br.

Więcej informacji na temat nowego DOOH w ofercie Clear Channel Poland można znaleźć tutaj.


Źródło: informacja prasowa Clear Channel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Clear Channel Poland częścią największej globalnej kampanii DOOH – #OurSecondChance

Clear Cahnnel kampania DOOH

Stopniowy powrót do przestrzeni miejskiej skłania do refleksji nad tym, jak okres izolacji wpłynął na nasz styl życia. #OurSecondChance stawia pytania o to, czy ludzkości uda się utrzymać takie wartości, jak poczucie wspólnoty czy troska o środowisko, gdy zagrożenie związane z pandemią minie.

Kampania to efekt współpracy międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy reklamy zewnętrznej World Out of Home Organization i brytyjskiej agencji kreatywnej New Commercial Arts. Akcja jest wspierana przez firmy z sektora OOH na całym świecie, które bezpłatnie udostępniły swoje nośniki. Szacunkowa wartość działań reklamowych to 25 mln dolarów. Kampania będzie promowana w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce, Azji, Australii i Oceanii, co czyni #OurSecond Chance jedną z największych inicjatyw branży w historii. Za produkcję i dystrybucję odpowiada firma Grand Visual.

Clear Channel Poland na rzecz lokalnych społeczności

Hasła promujące kampanie #OurSecondChance będą emitowane na wszystkich nośnikach typu City Digital znajdujących się w ofercie Clear Channel Poland. Sieć obejmuje 5 polskich aglomeracji (Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź i Katowice).

DOOH to niezwykle skuteczne i jakościowe medium umożliwiające dotarcie do dużej grupy odbiorców, a jednocześnie zainteresowanie ich emitowaną treścią. Rozumiemy potencjał tego narzędzia, dlatego korzystając z naszej sieci City Digital, chcemy mówić o rzeczach ważnych i mających wpływ na społeczności lokalne, w których jesteśmy obecni.

Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland

#OurSecondChance to kolejny przykład zaangażowania Clear Channel Poland w akcje związane z obecna sytuacją epidemiologiczną na świecie. Z początkiem marca firma udostępniła swoje nośniki na potrzeby działań informacyjnych Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ). We współpracy z artystą i grafikiem Pawłem Sadajem zainicjowała, także autorską kampanię #ZostajemyWDomu dla Was, emitowaną na citylightach i digitalach miejskich Clear Channel Poland w 8 polskich miastach.


Źródło: informacja prasowa Clear Channel 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#zostajemywdomu dla Was – akcja Clear Channel dla służb medycznych

citylight Clear Channel zostańwdomu

Startujemy z akcją przed Wielkanocą, aby zwrócić uwagę, że to co możemy zrobić dla lekarzy, pielęgniarek, laborantów i tych wszystkich, którzy walczą na pierwszej linii frontu z koronawirusem – to zostać w domach, szczególnie w Święta. Chcemy też zwyczajnie podziękować za ich ekstremalnie ciężką pracę i odwagę w obecnej sytuacji.

Agnieszka Szlaska, Dyrektor Komunikacji Clear Channel

W akcję włączył się artysta grafik Paweł Sadaj, który opracował pro bono projekty graficzne plakatów. Akcja odbywa się w 8 miastach na citylightach i digitalach miejskich Clear Channel.

Clear Channel DOOH #zostajemywdomu dla Was
fot. Clear Channel

To nie pierwsza akcja Clear Channel odkąd pojawił się koronawirus w Polsce. Z początkiem marca Clear Channel natychmiast udostępniło swoje digitale na komunikaty NFZ o profilaktyce w przeciwdziałaniu COVID-19 oraz równocześnie kampanię „Razem damy radę” – DZIŚ #zostanwdomu aby JUTRO cieszyć się życiem.


Źródło: informacja prasowa Clear Channel 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kampania DOOH 10. edycji rankingu 50 Kreatywnych na nośnikach Clear Channel

kampania Clear Channel 50 Kreatywnych

Jej bohaterami są członkowie Kapituły: Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN; Agnieszka Szlaska, dyrektor ds. Komunikacji i Promocji, Clear Channel Poland; Marcin Balicki, prezes Zarządu Millennium Leasing; Adam Burak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN; Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający E. Wedel; Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet; Michał Kramarz, dyrektor Google for Startups; Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Zgłoszenia do 10. edycji przyjmujemy do 26 kwietnia pod adresem kreatywni.brief.pl/zgloszenia. Ich weryfikacją i oceną zajmie się Kapituła pod przewodnictwem Grzegorz Kiszluka, złożona z doświadczonych managerów, specjalistów od reklamy i komunikacji, praktyków biznesu oraz laureatów poprzednich edycji. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, która odbędzie się 18 czerwca.

Tegoroczna edycja jest szczególna, ponieważ ranking 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie obchodzi swoje dziesięciolecie. Zestawienie po raz pierwszy powstało w 2011 redakcji magazynu BRIEF jako subiektywny wybór 50 najbardziej kreatywnych osób, które przez dany rok pojawiły się na drodze dziennikarzy oraz redaktora naczelnego. Siedem lat później ranking wzmocnił swoją wiarygodność dzięki powstaniu Kapituły, która corocznie czuwa nad transparentnością zgłoszeń i ocenia uczestników oraz ich projekty. Od 2017 roku można również zgłaszać swój udział online. W 9. edycji ranking przekształcił się w całoroczny program, na który składają się liczne spotkania eksperckie i networkingowe.

Partnerzy 10. edycji 50 kreatywnych

Grzegorz Kiszluk

Clear Channel Poland podpisało porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO

W praktyce oznacza to, iż oferta Clear Channel będzie dostępna do planowania poprzez platformę IDS udostępnioną rynkowi przez IBO. 

IBO gwarantuje autoryzację i aktualizację danych Clear Channel w oparciu o badanie Outdoor Track. 

Outdoor Track to badanie widowni outdooru, pozwalające na opisanie oferty wskaźnikami mediowymi – GRP, zasięgu i częstotliwości – a więc porównywalność outdooru z innymi mediami i efektywne planowanie kampanii OOH.

Clear Channel Poland, tworząc ofertę handlową na 2020 r., opiera się na wskaźnikach oglądalności powierzchni reklamowych wynikających z badania Outdoor Track. Wiedza o widowni poszczególnych nośników pozwala na zróżnicowanie ich cen w zależności od osiąganych parametrów. Oferty Clear Channel będą więc zawierały te wskaźniki, tak aby marketerzy, analizując skuteczność swoich kampanii, mogli posługiwać się porównywalnymi parametrami. Dane z badania Outdoor Track pokazują  skuteczność outdooru. Jesteśmy przekonani, że umocnią pozycję medium i naszej oferty w media-mix klientów. 

O badaniu Outdoor Track:

Outdoor Track został  zrealizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie Outdoor Track to największe i najbardziej kompleksowe badanie mediów w Polsce, bazuje na następujących danych:

  • natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o  Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu 
  • dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS
  • baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cech fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter) 

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: agl. warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach aglomeracji).

Do realizacji projektu poza ww. podmiotami zostali zaangażowani światowej klasy partnerzy i wykonawcy: MGE Data, Route (UK), Navteq oraz Red Research, zapewniając na każdym etapie realizacji procesu badawczego wykorzystanie najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie badań i technologii.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CLEAR CHANNAL POLAND realizuje kampanię dla Loteriady na ponad 200 nośnikach digitalowych w pociągach Flirt Premium Intercity

Emisja reklam Loteriady na ponad 200 nośnikach digitalowych jednocześnie, pozwala na zbudowanie zasięgu ogólnopolskiego komunikacji klienta. Nośniki digitalowe są umieszczone w nowoczesnych, szybkich, bezpiecznych pociągach Premium na atrakcyjnych trasach Flirt Intercity – Szczecin, Poznań, Bydgoszcz, Trójmiasto, Toruń, Warszawa, Olsztyn, Kraków, Kielce, Łódź, Częstochowa, Katowice. Kampania została zrealizowana na zlecenie domu mediowego Starcom i trwa od 1 sierpnia do końca miesiąca.

Clear Channel Poland oferuje najbardziej kompleksową ofertę reklamy tranzytowej w ponad 150 miastach i miejscowościach w Polsce, wewnątrz i na zewnątrz środków transportu komunikacji miejskiej i podmiejskiej, autobusów i tramwajów, w całej Polsce, zapewniająca dotarcie z komunikatem do wszystkich uczestników ruchu: przechodniów, pasażerów i  kierowców innych pojazdów.

Oferta tranzytowa Clear Channel Poland to doskonała jakość, najszerszy zasięg, dotarcie do miejsc niedostępnych dla innych form reklamy i znakomita widoczność reklamy w ruchu, która doskonale dobudowuje szeroki i masowy zasięg kampanii.

Clear Channel jest partnerem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Marcin Krzemiński objął stanowisko Dyrektora ds. Produktu i Rozwoju Biznesu Clear Channel Poland

Marcin Krzemiński podczas swojej kariery zawodowej pracował dla wielu firm z sektora TMT (Technology, Media, Telecommunications). Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał w firmie Orange oraz T-Mobile, gdzie zajmował się rozwojem oraz utrzymaniem produktów (usług dodanych) . Następnie pracował w dziale strategii Plus GSM, gdzie brał udział w pracach nad strategią firmy oraz możliwymi scenariuszami ekspansji. Od 2007 w firmie Tele2 oraz Netii pełnił funkcję szefa biura projektów oraz działu TV i aplikacji. Następnie Marcin pracował jako Senior Manager, PMO Digital and Communications w katarskiej grupie telekomunikacyjnej Ooredoo Group posiadajacej operatorów telekomunikacyjnych z Kataru. Omanu, Kuwejtu, Algierii, Tunezji, Iraku, Indonezji oraz Birmy. Po  powrocie do Polski w 2016 roku Marcin zajmował się rozwojem rozwiązań TV w firmie Huawei na obszarze Europy Północnej, Środkowej oraz Wschodniej. 

Marcin Krzemiński ukończył ukończył Międzynarodowy Wydział Inżynierii na Politechnice Łódzkiej.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CLEAR CHANNEL OUTDOOR HOLDINGS, Inc. zaczyna działalność jako niezależna firma po rozłączeniu z iHeartMedia

Clear Channel Outdoor Holdings jest spółką obrotu publicznego, notowaną na nowojorskiej giełdzie (NYSE: CCO).

Na czele nowego Zarządu CCOH stanął Worldwide CEO, William Eccleshare. W skład CCOH wchodzą Clear Channel International (CCI) i Clear Channel Outdoor Americas. CCOH będzie w pełni odpowiedzialna operacyjnie za oba przedsiębiorstwa, które pozostaną oddzielnymi dywizjami.

Clear Channel Poland jest oddziałem Clear Channel International.

To wspaniały nowy rozdział w historii Clear Channel – daje firmie stabilność i mandat do dalszego inwestowania w transformację OOH. Powołanie nowego zarządu CCOH, oddzielenie od iHeartMedia i pozyskanie wielu nowych udziałowców oznacza, że ​​CCOH stał się niezależnym liderem na globalnym rynku OOH.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CLEAR CHANNEL realizuje kampanię tranzytową dla PKN ORLEN

Od pierwszego maja ruszyła duża kampania tranzytowa dla PKN Orlen na formacie Full Back na aż 200 autobusach.

Jest realizowana przez Clear Channel na zlecenie domu mediowego MullenLowe Media Hub.

Obejmuje Top 8 największych miast oraz  Bydgoszcz, Toruń, Płock, Tarnów, Częstochowę, Włocławek i Gorzów Wielkopolski. Kampania potrwa do końca maja.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Michał Kaliński objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Clear Channel Poland

Do zespołu Clear Channel Poland dołącza manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży mediów. Michał Kaliński przez ostatnich 8 lat (od 2011 roku) był Dyrektorem ds. Negocjacji Korporacyjnych w Grupie Bauer Media. Przez kilkanaście lat pracował w TVP na stanowiskach handlowych, w tym przez 6 lat jako Dyrektor ds. Reklamy i Sponsoringu Biura Reklamy TVP.

 

Michał Kaliński ukończył Thames Valley University / Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF